Przetargi.pl
Budowa Leśniczówki w Koziczynie

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka ogłasza przetarg

  • Adres: 69-108 Cybinka, ul. Dąbrowskiego 43
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3911307 , fax. 068 3911152
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka
    ul. Dąbrowskiego 43 43
    69-108 Cybinka, woj. lubuskie
    tel. 068 3911307, fax. 068 3911152
    REGON: 97003992700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_cybinka
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Leśniczówki w Koziczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oraz związane z nimi dostawy i montaż gotowych urządzeń a także wykonanie usług innych czynności, niezbędnych do wykonania budowy nowej siedziby dla Leśnictwa Supno w miejscowości Koziczyn na terenie Nadleśnictwa Cybinka. Zaprojektowane budynki i obiekty budowlane będą budowane na gruncie położonym w obrębie ewidencyjnym Maczków na działce oznaczonej nr 321, która znajduje się na terenie gminy Cybinka, w powiecie słubickim, województwo lubuskie). Wykonawca winien wykonać roboty budowlane i przekazać zamawiającemu dokumentację powykonawczą w sposób umożliwiający Inwestorowi uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynków i obiektów budowlanych. 2. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową sporządzoną przez Pracownię Projektową ARCHIT arch. Wiesława Klim i Janusz Klim z Zielonej Góry, wykonaną w grudniu 2012 roku. Projekt budowlany zatwierdzono Decyzją-pozwoleniem na budowę nr 21/2013 Starosty Słubickiego z dnia 16.01.2013 r.(znak spr.AB.6740.558.2012) 2.1.Zakres całego zamówienia obejmuje roboty budowlane, dostawę i montaż urządzeń oraz wykonanie usług, w tym : a) budowa budynku mieszkalnego leśniczówki z wyodrębnioną częścią administracyjną (wejście, kancelaria i wc) na parterze tego budynku: - budowa od podstaw fundamentów, konstrukcji ścian i dachu piętrowego budynku - wykonanie docieplenia zewnętrznego ścian i fundamentów, - wykonanie elewacji budynku, - dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej, - wykonanie obróbek blacharskich i orynnowania, - wykonanie posadzek i wykładzin podłogowych w pomieszczeniach, - tynki wewnętrzne z równaniem gładzią gipsową, - dostawa i montaż stałego wyposażenia łazienki wc i kuchni (wanny, brodziki, sedesy, umywalki, zlewozmywak itd.). - roboty malarskie i okładziny ścian glazurowanych, - instalacja c.o. i instalacja c.w.(kocioł c.o.z oprzyrządowaniem, podgrzewacz wody, rurarz i grzejniki), - instalacja elektryczna (przyłącze, okablowanie, włączniki, gniazda wtykowe, lampy oświetleniowe, domofon), - instalacja wewnętrznej sieci komputerowej, - instalacja odgromowa, - instalacja antenowa z rozprowadzeniem sieci TV satelitarnej do wskazanych pomieszczeń, - instalacja wodna z przyłączem do stacji uzdatniania wody znajdującej się w w budynku garażowo-gospodarczym* - instalacja kanalizacyjna z odprowadzeniem do szamba, - roboty zewnętrzne związane z budynkiem mieszkalnym, *budowa ujęcia wody (studni), przyłącza wodnego i stacji uzdatniania wody objęta będzie oddzielnym zamówieniem. b) budowa budynku gospodarczego, składającego się z części garażowej i pomieszczenia gospodarczego, w tym: - budowa od podstaw fundamentów, konstrukcji ścian i dachu budynku składającego się z 2 pomieszczeń i poddasza na cele składowe - wykonanie elewacji budynku, - dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej, - wykonanie obróbek blacharskich i orynnowania, - wykonanie posadzek i wykładzin podłogowych w pomieszczeniach, - tynki wewnętrzne, - roboty malarskie, - instalacja elektryczna (przyłącze, okablowanie, włączniki, gniazda wtykowe, lampy oświetleniowe), - instalacja odgromowa, - instalacja wodna (bez stacji uzdatniania wody objętej odrębnym zamówieniem) - instalacja kanalizacyjna z odprowadzeniem do szamba, - roboty zewnętrzne związane z budynkiem gospodarczym, c) budowa pozostałych obiektów budowlanych stanowiących integralną część zagrody tej leśniczówki, w tym: - chodniki i ciągi piesze, - plac utwardzony przeznaczony pod zabudowę drewutnią**, - podjazd do garażu, - ogrodzenie frontowe na słupkach ceglanych wykonane ze sztachet drewnianych, - ogrodzenie zewnętrzne z siatki metalowej na słupkach metalowych, - bramy wjazdowe i furtki, - osłona pojemników na odpady komunalne (śmietnik), - zbiornik na nieczystości płynne (szambo dla instalacji kanalizacyjnej), - place na trawniki i nasadzenia zieleni niskiej, **budowa drewutni (drewnika 3-segmentowego o konstrukcji drewnianej) objęta jest oddzielnym zamówieniem. d) wykonanie prac porządkowych i wykończeniowych podczas zakończenia budowy oraz czynności sprawdzające i sporządzenie i przekazanie zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i przyjęcie obiektów do spisu inwentarza, w tym: - wywóz i utylizacja gruzu i wszelkich odpadów z terenu budowy, - niwelacja terenu nieutwardzonego w ogrodzeniu oraz obsiew trawników o pow. do 0,05 ha i przygotowanie gruntu pod nasadzenia zielenią niską (drzewa, krzewy i krzewinki)- do 200 sztuk sadzonek, - wykonanie drogi dojazdowej do drewutni, utwardzonej kruszywem łamanym naturalnym, - wykonanie wykazu zmian danych ewidencyjnych w terminie do 21 dni od daty rozpoczęcia robót budowlanych, zmieniających kategorię użytkowania gruntu pod leśniczówką z Lz na Ls. - wykonanie powykonawczej mapy sytuacyjno-wysokościowej i złożenie jej w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Starostwa Powiatowego w Słubicach*** - sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynku mieszkalnego przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia, - sprawdzenie szczelności i skuteczności wszelkich instalacji oraz wystawienie odpowiednich dokumentów potwierdzających ich sprawność, - dostarczenie w sposób uzgodniony z zamawiającym oryginałów lub potwierdzonych kopii: atestów, deklaracji zgodności, instrukcji obsługi sprzętu itp. - dla wszystkich zamontowanych na budowie materiałów i urządzeń, - wystawienie dokumentu gwarancyjnego na okres 48 miesięcy od daty sporządzenia protokołu odbioru końcowego. ***do dokumentacji powykonawczej należy dołączyć mapę posiadającą już pieczęć potwierdzającą jej przyjęcie do zasobów ODGiK 2.2. Szczegółowy zakres robót budowlano-montażowych do wykonania znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ, 2.3. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologia wykonania robót określone zostały w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót i części opisowej projektu budowlanego. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty z materiałów własnych posiadających dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 ustawy- Prawo budowlane. 4. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, w tym zawartymi w niej projektem budowlanym , rysunkami i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i budowlanej i obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami technicznymi, b) do realizacji zamówienia należy użyć materiałów nowych (niedopuszczalne są materiały z recyklingu, używane itp.), które mieszczą się w ramach zawartych w specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych, c) po zakończeniu robót budowlanych, przed zgłoszeniem do odbioru końcowego, Wykonawca zobowiązany jest do właściwego uporządkowania, umycia i zakonserwowania wszystkich pomieszczeń oraz zabezpieczenia terenu wokół budynków, w sposób umożliwiający wykorzystanie ich na cele zgodne z przeznaczeniem oraz wstawienie do pomieszczeń mebli i wyposażenia, d) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace na warunkach określonych w umowie i w karcie gwarancyjnej, stanowiących odpowiednio załączniki nr 7 i 8 do SIWZ. na okres 48 miesięcy od daty końcowego odbioru robót budowlanych. 5. Roboty budowlane należy zaplanować i zrealizować w okresie 17 miesięcy w dwóch etapach: a) I etap (planowany termin 15.04.2013 - 31.12.2013 roku): obejmujący wykonanie robót budowlanych o wartości min. - min. 50% wartości umowy, (budowa budynków w stanie surowym zamkniętym, wykonanie podtynkowych instalacji wewnętrznych i przyłączy, część prac zewnętrznych (w tym: utwardzenie pod drewutnię), droga dojazdowa do drewutni, budowa zbiornika na nieczystości; etap pierwszy winien zakończyć się odbiorem częściowym b) II etap (planowany termin 1.01.2014 - 15.09.2014 roku): elewacja, tynki wewnętrzne i okładziny ścienne, montaż stolarki budowlanej, montaż trwałego wyposażenia, sprawdzenie działania wszystkich instalacji, roboty porządkowe, czynności odbiorowe i przygotowanie dokumentacji odbiorowej; etap drugi winien zakończyć się odbiorem końcowym. c) Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi harmonogram rzeczowo finansowy obejmujący podział robót na poszczególne etapy. Dopuszcza się zmiany w zaproponowanym przez Zamawiającego harmonogramu w zakresie rzeczowym, pod warunkiem, utrzymania zakresu finansowego na poziomie min. 50% wartości umowy. 6. Wykonawca poniesie w całości koszty eksploatacyjne (energia elektryczna, woda) powstałe w trakcie realizacji prac budowlanych; inwestor udostępni i wskaże miejsce poboru wody ze studni kopanej w odległości około 50 m do budowanych budynków, natomiast o przyłącze energii elektrycznej na potrzeby budowy wykonawca jest zobowiązany wystąpić we własnym zakresie do Zakładu Energetycznego ENEA S.A. O/krosno Odrzańskie, w oparciu o warunki opisane w umowie podpisanej przez zamawiającego w 2012 roku. 3.7. Wykonawca na swój koszt zorganizuje na budowie tymczasowe pomieszczenia socjalne dla pracowników, miejsca do spożywania posiłków i pomieszczenia magazynowe i gospodarcze oraz na swój koszt zapewni dozór obiektu na okres trwania budowy. 3.8. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ochronę znajdującego się na budowie mienia i zapewnić warunki bezpieczeństwa oraz budowę i roboty ubezpieczyć. Ubezpieczenie powinno być zawarte z okresem ubezpieczenia od daty przekazania budowy do przewidywanej daty odbioru końcowego. Wysokość ubezpieczenia winna obejmować pełną wartość robót budowlanych (brutto) z oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00 /100) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116 poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). 3.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Rzepin o/ Cybinka 37 8371 1022 5500 2479 2000 0010 jako tytuł wpłaty należy wpisać: - Wadium - budowa leśniczówki w Koziczynie - (nazwa wykonawcy) 4.Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godz. pracy biura Nadleśnictwa ( od 8:00 do 14:00 ). 6.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 15.03.2013 roku do godz. 09:45. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1a i 4a ustawy Prawo zamówień publicznych 10 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_cybinka

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach