Przetargi.pl
Budowa kotłowni na pellet w Przedszkolu Samorządowym w Gródku

Gmina Gródek ogłasza przetarg

  • Adres: 16-040 Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 180 664 , fax. 858 110 010
  • Data zamieszczenia: 2020-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gródek
    ul. A. i G. Chodkiewiczów 2
    16-040 Gródek, woj. podlaskie
    tel. 857 180 664, fax. 858 110 010
    REGON: 50659303000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kotłowni na pellet w Przedszkolu Samorządowym w Gródku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa kotłowni w Przedszkolu wraz z rozbudową budynku z niezbędną infrastrukturą techniczną, obejmująca:  roboty rozbiórkowe i ziemne,  roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej (w tym: fundamenty i posadzki, roboty murowe i dach, stolarkę zewnętrzną, elewacje),  roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych (w tym: Izolacje termiczne stropodachu, warstwy posadzkowe, wykończenie ścian i sufitów, ślusarkę wewnętrzną),  zagospodarowanie terenu (schody terenowe),  kocioł na paliwo stałe zasilany pelletem o mocy 101 kW, wyposażonych w automatykę pogodową oraz moduł sterujący pracą mieszaczy,  zabezpieczenie instalacji C.O. oraz kotła,  zabezpieczenie podgrzewaczy CWU,  pompy, armaturę i materiały,  wykonanie rurociągów i izolacji,  wykonanie kominów do odprowadzania spalin,  uzupełnianie zładu i próby ciśnieniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do SIWZ. Materiały, które zostaną wykorzystane, powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być fa¬brycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stoso¬wania w budownictwie, zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz ja¬kościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, normą, europejską oceną techniczną, aprobatą, specyfikacją techniczną Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach techniczno–eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji poniesie Wykonawca. Z uwagi na fakt, iż budynek podlegający rozbudowie jest budynkiem użyteczności publicznej, w którym funkcjonuje Urząd Stanu Cywilnego, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej oraz Przedszkole Samorządowe, prace powinny być zorganizowane w taki sposób aby nie zakłócały pracy wymienionych jednostek. Teren budowy powinien być należycie zabezpieczony aby nie miały tam dostępu osoby postronne. Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Gwarancja jest jednym z kryteriów oceny ofert. Minimalne okresy gwarancji na urządzenia dostarczone w ramach zamówienia (kocioł, wymiennik kotła i układy transportujące oraz automatyka) określone zostały w dokumentacji technicznej. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania, co najmniej 1 raz w roku, przeglądu kotłowni. Serwis gwarancyjny natomiast obejmować będzie usuwanie wad i usterek powstałych w trakcie prawidłowej eksploatacji kotłów. Czas reakcji (tj. rozpoczęcie procedury usunięcia wady/usterki) do 48 godzin od momentu powiadomienia Wykonawcy (pisemnie, mailowo lub telefonicznie). Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania wszelkich dokumentów niezbędnych do zarejestrowania kotłowni i wydania przez Urząd Dozoru Technicznego decyzji zezwalającej na eksploatację.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek oceniany na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź kopi potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach