Przetargi.pl
Budowa kotłowni kontenerowej dla budynku Szpitala przy ul. Al. Jerozolimskie 26 w Brzegu Dolnym

Gmina Brzeg Dolny ogłasza przetarg

  • Adres: 56-120 Brzeg Dolny, Kolejowa 29
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71/3195117
  • Data zamieszczenia: 2022-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg Dolny
    Kolejowa 29
    56-120 Brzeg Dolny, woj. dolnośląskie
    tel. 71/3195117
    REGON: 931934934
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kotłowni kontenerowej dla budynku Szpitala przy ul. Al. Jerozolimskie 26 w Brzegu Dolnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji: budowa kontenerowej kotłowni przy budynku Szpitala w Brzegu Dolnym, położonym przy Alejach Jerozolimskich 26.2. Podstawą do realizacji przedmiotu zamówienia jest dokumentacja projektowa na „Budowę kotłowni kontenerowej, modernizacji instalacji centralnego ogrzewania oraz budowy podziemnego zbiornika na wodę pitną dla budynku szpitala w Brzegu Dolnym” opracowana przez KOMBUD Rafał Marciniak, ul. Brużyca 38, 95-070 Aleksandrow Łódzki, stanowiąca załącznik do SWZ.3. Przedmiot zamówienia, tj. budowa kotłowni, stanowi etap inwestycji, dlatego w celu ułatwienia przygotowania oferty, dla zakresu objętego przedmiotowym postępowaniem Zamawiający przygotował wybrany zakres na rys. „schemat technologiczny źródła ciepła – etap przejściowy”, zestawienie elementów źródła ciepła oraz przedmiary. Wszystkie te dokumenty zostają załączone pomocniczo w celu sporządzenia kalkulacji własnej. Wykonawca powinien mieć na uwadze, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i /lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Przyjmuje się, że wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze i SWZ.4. Roboty budowlane wykonywane będą na działkach o nr 6/2 i 6/3, AM-28, obręb Brzeg Dolny, gmina Brzeg Dolny.5. Przedmiot zamówienia obejmuje: budowę kotłowni kontenerowej, utwardzenie i wygrodzenie terenu wokół kotłowni, obsługę geodezyjną, wykonanie instalacji niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania kotłowni (ogrzewania), w tym: instalacji gazowej, instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnej wewnętrznej i zewnętrznej, wykonanie stacji uzdatniania wody dla instalacji c.o. w budynku kotłowni kontenerowej, montaż źródeł ciepła pod postacią dwóch pieców gazowych o mocy 80kW, płukanie starej sieci c.o. w budynku szpitala, odłączenie od starej instalacji ciepłowniczej i połączenie nowo wybudowanej instalacji z istniejącą w pomieszczeniu węzła, wykonanie niezbędnych prób, sprawdzeń, regulacji wraz z rozruchem kotłowni, przeszkolenie personelu technicznego z zakresu obsługi nowej kotłowni. Ze względu na fakt włączenia nowej kotłowni do starej instalacji ciepłowniczej należy przewidzieć montaż urządzeń filtrujących, które wyeliminują zanieczyszczenia z układu. Ze względu na przepisy ppoż należy przewidzieć montaż zaworu pierwszeństwa przepływu na instalacji wody.6. Wywóz gruzu i odpadów wraz z utylizacją - w gestii Wykonawcy.7. Zakres zamówienia (obecnego etapu prac) nie obejmuje wskazanych w dokumentacji projektowej:1) budowy podziemnego zbiornika na wodę pitną wraz z niezbędną infrastrukturą;2) wykonania stacji uzdatniania wody do potrzeb bytowych wraz z wewnętrzną instalacją wody;3) modernizacji istniejącej instalacji c.o. w budynku szpitala modernizacji instalacji w pomieszczeniu węzła cieplnego;4) remontu pomieszczeń węzła cieplnego;5) instalacji klimatyzacji dla pomieszczeń archiwum w budynku szpitala.8. Teren budowy i teren zaplecza należy na czas budowy ogrodzić w sposób uniemożliwiający dostęp dla osób postronnych.9. Roboty należy prowadzić ze sztuką budowlaną i obowiązującymi w Polsce normami i przepisami z zachowaniem przepisów i zasad BHP. 10. Wykonawca w swojej ofercie winien ująć koszt czynności, robót, lub innego rodzaju detali nieobjętych niniejszą dokumentacją przetargową, czy specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, jeśli są one niezbędne z punktu widzenia poprawności wykonania robót i celu jakiemu mają służyć. 11. Roboty budowlane prowadzić należy pod nadzorem kierownika budowy i kierowników robót dla poszczególnych branż oraz nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego.12. Wykonawca odpowiada za należyte zabezpieczenie wszystkich elementów znajdujących się w otoczeniu terenu prac, nie będących przedmiotem robót przed zniszczeniem lub uszkodzeniem.13. Dla prac ziemnych związanych z inwestycją obowiązują następujące uwarunkowania: w razie odkrycia robót ziemnych obiektów nieruchomych bądź ruchomych zabytków archeologicznych (bądź przedmiotów, co do których istnieje przypuszczenie, że są zabytkami) należy przerwać prace mogące uszkodzić ten przedmiot, zabezpieczyć go przy pomocy dostępnych środków oraz niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, który zawiadomi Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.14. Przed złożeniem oferty zalecane jest wykonanie wizji lokalnej, w celu prawidłowego sporządzenia i skalkulowania oferty przez Wykonawcę na wykonanie robót będących przedmiotem zamówienia. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt Wykonawcy.15. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi. Minimalny okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy. Okres rękojmi biegnie równolegle z okresem gwarancji. Okres gwarancji (rękojmi) będzie punktowany zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert zawartym w rozdziale 16 SWZ.16. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności związane z wykonywaniem robót, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, tj. wszystkich tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych.17. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań Zamawiającego oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawiera projekt umowy, stanowiący załącznik do SWZ.18. Stosownie do art. 100 ust. 1 ustawy, z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. 19. Podane w SWZ i dokumentacji projektowej nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zostały one przywołane jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma cechy funkcjonalne, nie gorsze niż wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt, a jego jakość nie może być gorsza od jakości wskazanego produktu. W przypadku zamiaru korzystania z produktów i materiałów równoważnych, Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń komplet dokumentów zezwalających na ich stosowanie w budownictwie (wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności i innych dokumentów uzupełniających), które będą podlegały weryfikacji na etapie realizacji umowy. W przypadku, gdy wykonawca oferuje materiał równoważny w stosunku do wskazanego w dokumentacji, jest obowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania należy wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 0/100).2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Oborniki Śląskie Oddział Brzeg Dolny nr 25 9583 1022 0100 0130 2001 0015. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje data i godzina uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.4. Jeżeli wadium wnoszone jest w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu, wraz z ofertą, oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta.5. W przypadku zamiaru wniesienia wadium w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, musi ono spełniać następujące wymogi:1) musi być wystawione na Gminę Brzeg Dolny, ul. Kolejowa 29, 56-120 Brzeg Dolny;2) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert;5) nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta.6. Szczegółowe postanowienia dot. wadium zawiera Rozdział 10 SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:a) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem upływu terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 2 zamówienia obejmujące prace instalacyjne, w ramach których wykonano montaż kotła gazowego, o wartości każdego zamówienia nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto,W przypadku oferty wspólnej Wykonawców warunek zostanie uznany przez zamawiającego, za spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców składających wspólnie ofertę zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te zdolności są wymagane.b) dysponują i skierują do realizacji zamówienia:- osobę do kierowania robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,- osobę do kierowania robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej z zakresu sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,- osobę do kierowania robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.W przypadku oferty wspólnej Wykonawców warunek zostanie uznany przez zamawiającego, za spełniony jeżeli spełni go co najmniej jeden lub więcej (sumarycznie) wykonawców składających wspólnie ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach