Przetargi.pl
„Budowa kompleksu sportowego przy Gimnazjum nr 2 w Świdnicy” ul. Ofiar Oświęcimskich 30 – etap I

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58100 Świdnica, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 562 850 , fax. 748 523 110
  • Data zamieszczenia: 2016-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49
    58100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 748 562 850, fax. 748 523 110
    REGON: 57958900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa kompleksu sportowego przy Gimnazjum nr 2 w Świdnicy” ul. Ofiar Oświęcimskich 30 – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA : 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kompleksu sportowego przy Gimnazjum nr 2 w Świdnicy” ul. Ofiar Oświęcimskich 30 – etap I. 2. Zamierzenie, o którym mowa wyżej obejmuje wykonanie robót objętych Decyzją nr 1441/2016 pozwolenia na budowę z dnia 28 października 2016 r. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej pn. „Budowa kompleksu sportowego (etap I) i przebudowa istniejącego parkingu (etap II), z odwodnieniem oświetleniem i zewnętrzną instalacją niskoprądową – monitoring”, sporządzonej przez Usługi Projektowe mgr inż. Adam Mądrzak, 58-100 Świdnica, Boleścin 49d, obejmującej n/w opracowania: 1) Projekt wykonawczy wielobranżowy, 2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót branż: budowlano-sanitarnej, drogowej i elektrycznej. 4. Dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 3 powyżej , stanowiąca Załącznik nr 8 do SIWZ znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne. Uwaga! 1. Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie I etapu robót budowlanych, opisanych ww. dokumentacją projektową. 2. Załączone przedmiary robót branż: budowlano-sanitarnej, drogowej i elektrycznej, należy traktować jako element dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym i poglądowym, nie stanowi samodzielnego opisu przedmiotu zamówienia i nie należy mu przypisywać roli funkcji, o których mowa w § 4 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072). Przedmiary robót załączone są w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę. Przedmiarów nie należy wypełniać ani załączać do oferty. 5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o: 1) dokumentację projektową, o której mowa w ust. 3 powyżej, 2) dokumentację przetargową, tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania przetargowego, obejmującą w szczególności SIWZ wraz z załącznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie procedury przetargowej stanowiącymi integralną część SIWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przesłanych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego pismach. 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektami budowlanymi, wykonawczymi oraz szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 7. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zorganizowania placu budowy (zaplecze, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), 2) wykonywania robót budowlanych ze szczególną ostrożnością ze względu na ich realizację w czynnym obiekcie szkolnym, w którym prowadzone są zajęcia z uczniami, 3) oznakowania miejsca robót i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy, 4) obsługi geodezyjnej budowy, a w szczególności wykonywania inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonania dokumentacji geodezyjnej powykonawczej dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia, której oryginał należy zgłosić do Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy, a kopię do Zamawiającego, 5) bieżącego wywozu materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów, ich unieszkodliwienie o ile będzie to konieczne (do 10 km) oraz przekazanie materiałów z odzysku wg ustaleń z inspektorem nadzoru i Zamawiającym, 6) utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały, wykonania inwentaryzacji i przeglądu stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarządcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową, 7) wykonania inwentaryzacji i przeglądu nieruchomości w sąsiedztwie wykonywanych robót. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową, 8) uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu sąsiadującego z placem budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem, 9) niezwłocznego zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót, 10) sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 11) zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji roboty objętej umową, przy czym ubezpieczeniu podlegać mają w szczególności: a) roboty objęte umową, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem robót, b) odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, 12) wykonywania wszelkich, innych czynności wynikających ze specyfiki danych robót. 4.2 LOKALIZACJA 1. Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest na działkach nr: 59; obręb geodezyjny: 0005 Zachód, jedn. ewid. Świdnica - Miasto. 4.3 WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH CPV: - 45212200-8 - roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych, - 45111200-0 – roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, - 45311000-0 – roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, - 45110000-1 – roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych - roboty ziemne, - 45231300-8 – roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, - 45233200-1 – roboty w zakresie różnych nawierzchni, - 45233253-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych, - 45262210-6 – fundamentowanie, - 45316100-6 – instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego, - 45342000-6 – wznoszenie ogrodzeń. 4.4 CHARAKTERYSTYKA ROBÓT 1. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych dla robót objętych niniejszym projektem: 1.1. - powierzchnia terenu asfaltowego przeznaczonego do budowy boisk, urządzeń lekkoatletycznych i części rekreacyjnej – 2 266 m², - projektowana powierzchnia terenu utwardzonego – strefa boiska – 2929 m², w tym: - powierzchnia przepuszczalna boisk i urządzeń lekkoatletycznych (nawierzchnia elastyczna) - 2 387 m² - powierzchnia nieprzepuszczalna boisk i urządzeń lekkoatletycznych – 5 m², - powierzchnia z kostki betonowej – 537 m², - nawierzchnia nieutwardzona – strefa boiska - mączka 107 m². 1.2. - boisko wielofunkcyjne (piłka ręczna / piłka nożna) z bramkami do piłki ręcznej, o wymiarach 40mx20m ze strefami bezpieczeństwa, czterema tablicami do koszykówki montowanymi na stałe – w poprzek boiska oraz demontowalnymi (montowane w tulejach) słupkami do siatkówki (dla dwóch boisk), - boisko wielofunkcyjne (koszykówka / tenis) - o wymiarach 15m x 28m ze strefami bezpieczeństwa, tablice do koszykówki montowane na stałe, słupki do tenisa – demontowalne (montowane w tulejach), - boisko do siatkówki o wymiarach 18m x 9m, ze strefami bezpieczeństwa, słupki montowane na stałe, - ogrodzenie boisk o wysokości 4m, wraz z piłkochwytami o wysokości 6m, - bieżnia lekkoatletyczna czterotorowa długości 60m (z rozbiegiem i strefą wyhamowania), jeden tor wykorzystywany dla skoczni w dal i trójskoku, - skocznia w dal i trójskoku, belka do skoku w dal montowana na stałe, z zeskokiem piaskowym 3mx8m, gł. min. 30 cm, tor nabiegowy wspólny z bieżnią lekkoatletyczną, - rzutnia do pchnięcia kulą z kołem o nawierzchni betonowej (średnica wew. 2,135m) z metalowa obręczą i sektorem rzutów z nawierzchnią mineralną (mączka ceglana), kąt wyrzutu 34,92 – 45 st., - oświetlenie, monitoring, nagłośnienie – dla boisk i urządzeń lekkoatletycznych, - kanalizacja deszczowa – odwodnienie terenu boisk i przyległego z kostki betonowej, - teren utwardzony przy boiskach i urządzeniach lekkoatletycznych z kostki betonowej wraz z małą architekturą (siedziska i kosze na śmieci) i zielenią, - mała architektura (ławki, kosze na śmieci) i zieleń (drzewa niskie) za boiskiem do koszykówki/tenisa. 1.3. - zieleń – trawnik po robotach ziemnych i montażowych należy odtworzyć, drzewa – platan klonolistny. 1.4. - fundamentowanie - ogrodzenie: średnicy 35 cm z betonu C16/20, - urządzeń: systemowe, beton klasy C 16/20. 1.5. - montaż urządzeń: wszystkie urządzenia boiskowe powinny być wykonane zgodnie z wymogami PN-EN i posiadać certyfikaty, atesty dopuszczające do stosowania w obiektach szkolnych, montowane za pomocą fundamentów betonowych zgodnie z wytycznymi producenta. Elementy montażowe powinny być wykonane z materiałów trwałych, bezpiecznych i zabezpieczone przed rozmontowaniem oraz zabezpieczone plastykowymi nakładkami. 1) Nawierzchnia boisk. Na boiska zastosowano nawierzchnię systemową poliuretanową na podkładzie elastycznym o konstrukcji: - nawierzchnia użytkowa EPDM, gr. 7-8 mm, - mata poliuretanowa gumowa gr. 7-8 mm, - warstwa stabilizująca ST, mieszanina poliuretanu ze żwirem kwarcowym i granulatem gumowym, gr. 30-35 mm, - warstwa wyrównawcza – kruszywo 0,075-4mm, gr. 3 cm, - warstwa konstrukcyjna górna – kruszywo 4-31,5 mm, gr. 8 cm, - warstwa konstrukcyjna dolna – kruszywo 31,5-63mm, gr. 12 cm, - warstwa odsączająca – piasek 0-0,2mm, gr. 10 cm. 2) Nawierzchnia bieżni. Na bieżnię zastosowano nawierzchnię systemową poliuretanową na podkładzie elastycznym o konstrukcji: - nawierzchnia użytkowa natryskowa gr. 2-3 mm, - mata poliuretanowo gumowa gr. 10-11 mm, - warstwa stabilizująca ST, mieszanina poliuretanu ze żwirem kwarcowym i granulatem gumowym, gr. 30-35 mm, - warstwa wyrównawcza – kruszywo 0,075-4 mm, gr. 3 cm, - warstwa konstrukcyjna górna - kruszywo 4-31,5 mm, gr. 8 cm, - warstwa konstrukcyjna dolna – kruszywo 31,5 -63 mm, gr. 12 cm, - warstwa odsączająca – piasek 0-0,2 mm gr. 10 cm. 3) Ograniczenie podłoży: obrzeże betonowe: 8/30/100 cm. 4) Montaż urządzeń na boiskach: - bramki – 2 szt., - tablice do koszykówki – 6 szt., - słupki do siatkówki – 6 szt., - słupki do tenisa – 2 szt., - skocznia w dal i trójskoku – belka do skoku w dal, belka do trójskoku. 5) Ogrodzenie – o wysokość 4 m. 6) Piłokochwyty – o wysokości 6m. 7) Prace budowlane należy prowadzić na całym obszarze objętym przedmiotem zamówienia w sposób pozwalający na prowadzenie normalnej pracy szkoły oraz na utrzymanie ruchu obsługującego przyległe tereny. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępu do wszystkich nieruchomości dla osób pieszych, umożliwienia dojazdu do nieruchomości przez cały okres trwania budowy. 8) Wszelkie prace w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu (kable teletechniczne, energetyczne, przewody kanalizacyjne, wodociągowe, gazowe) i drzew należy prowadzić ręcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez właściciela sieci. Przed rozpoczęciem robót przebiegających w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu, należy próbnymi przekopami ustalić położenie tych sieci. 4.5 INNE POSTANOWIENIA 1 Użyte w dokumentacji przetargowej nazwy własne urządzeń i materiałów określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i wygląd. Mogą być zastąpione przez inne równoważne, z tym, że obowiązek udowodnienia równoważności należy do Wykonawcy. 2 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 5 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP): a) przygotowanie terenu pod budowę, b) roboty rozbiórkowe i demontażowe, c) wytyczne geodezyjne elementów infrastruktury i zagospodarowania terenu, d) roboty ziemne, e) przebudowa boiska wielofunkcyjnego wraz z bieżnią lekkoatletyczną i skocznią w dal, f) budowa rzutni do pchnięcia kulą, g) budowa cokołu ogrodzeniowego wraz ze stabilizacją słupków ogrodzeniowych w cokole, h) montaż ogrodzenia boisk sportowych, i) utwardzenie terenu w strefach projektowanego dojścia do boisk sportowych, j) zagospodarowanie terenów zielonych – nasadzenia drzew, k) budowa drenażu odwadniającego i odwodnienia liniowego boisk sportowych, bieżni lekkoatletycznej, skoczni w dal wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz przyłącza do sieci kanalizacji deszczowej, l) montaż urządzeń małej architektury i urządzeń sportowych, w tym: bramek do piłki ręcznej, stojaków do koszykówki, kompletu słupków i tulei wraz z siatką do piłki siatkowej, ł) budowa linii zasilającej projektowane oświetlenie terenu, n) montaż słupów i opraw zewnętrznego oświetlenia terenu, o) montaż krawężników i obrzeży przy boiskach i bieżni. 6 Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak w ust. 5, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 7 Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę /Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. 8 W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 9 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 7 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 10 Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do dnia 15 sierpnia 2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: X. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PeKaO. S.A. I Oddział w Świdnicy nr rachunku 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr P-113/XII/16 na wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kompleksu sportowego przy Gimnazjum nr 2 w Świdnicy”, ul. Ofiar Oświęcimskich 30 – etap I. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z systemu umożliwiającego dokonywanie natychmiastowych przelewów między kontami w różnych bankach, Wykonawca zobowiązany jest tak opisać tytuł przelewu, aby wynikało z niego kto wpłaca wadium i jakiego przetargu dotyczy wpłata. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. X pkt 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – dokument potwierdzający wniesienie wadium został dołączony w oryginale do oferty. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach