Przetargi.pl
Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje boisko Orlik 2012

Gmina Markusy ogłasza przetarg

  • Adres: 82-325 Markusy, MArkusy 82
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2394350, -51, -69 , fax. 055 2394352
  • Data zamieszczenia: 2010-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Markusy
    MArkusy 82 82
    82-325 Markusy, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2394350, -51, -69, fax. 055 2394352
    REGON: 00053979100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/markusy_gmina_wiejska/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje boisko Orlik 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje boisko Orlik 2012 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kompleksu boisk sportowych wraz z zapleczem sportowo - socjalnym i placem zabaw w Żurawcu w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m) - podbudowa przepuszczalna, - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa, Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 1 do SIWZ) i ST (załącznik nr 2 do SIWZ). Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport). 1. Typ włókna: monofil, 2. Skład chemiczny włókna; polietylen, 3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2, - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska, Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 1 do SIWZ) i ST (załącznik nr 2 do SIWZ). - wyposażenie: bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki, siatki do bramek - 2 sztuki. 2.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach: 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m) - podbudowa przepuszczalna, Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 1 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 1 do SIWZ) i ST (załącznik nr 2 do SIWZ). - nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego, Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 1 do SIWZ) i ST (załącznik nr 2 do SIWZ) technologia układania nawierzchni: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. - wyposażenie do piłki koszykowej: obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki, tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki, mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki, konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki, - wyposażenie do piłki siatkowej: słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki, siatka do siatkówki - 1 sztuka -wyposażenie do piłki ręcznej:bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki, siatki do bramek - 2 sztuki. 2.3. Ogrodzenie terenu. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz ST (załącznik nr 2 do SIWZ). 2.4. Oświetlenie terenu. Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 10 masztach o wysokości min. 12 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowe (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz ST ( załącznik nr 2 do SIWZ). 2.5. Chodniki. Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz ST ( zał. Nr 2 do SIWZ). 2.6. Wykonanie placu zabaw. Plac zabaw z wyposażeniem z elementów drewnianych. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz ST (załącznik nr 2 do SIWZ). 2.7. Budowa przyłącza infrastruktury technicznej do budynku: - przyłącze kanalizacji sanitarnej, - przyłącze elektroenergetyczne, - przyłącze wodociągowe. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz ST (załącznik nr 2 do SIWZ). 2.8. Budowa kanalizacji deszczowej (drenaż pod płytami boiska), odwodnienie terenu boisk. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz ST (załącznik nr 2 do SIWZ). 2.9. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego. Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 1 do SIWZ) i ST (załącznik nr 2 do SIWZ). Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2.1 do 2.9 stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ - Dokumentacja projektowa; Załącznik Nr 2 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; Załącznik Nr 3 do SIWZ - Przedmiary robót. Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 2.1 do 2.9: - na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, - na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy - 60 miesięcy. 2.10 Budowa budynku sanitarno-szatniowego. Budynek sanitarno-szatniowy ma być prefabrykowany, nie może być wykonywany na placu budowy. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia wizualizacji proponowanego budynku socjalnego terminie 30 dni od dnia przekazania placu budowy. Szczegółowy opis dla budynku sanitarno-szatniowego stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ - Dokumentacja projektowa; Załącznik Nr 2 do SIWZ -Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; Załącznik Nr 3 do SIWZ - Przedmiary robót. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:PBS Kwidzyn O/Gronowo Elbląskie Nr 62 8300 0009 0095 0015 2000 0100 z podaniem tytułu: wadium Orlik 2012, nr sprawy PRG-341/4/10. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pok. 29 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/markusy_gmina_wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach