Przetargi.pl
Budowa kompleksu boisk sportowych w msc. Siennica Nadolna

Gmina Krasnystaw ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5763753 , fax. 082 5763046
  • Data zamieszczenia: 2013-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasnystaw
    ul. M. Konopnickiej 4 4
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5763753, fax. 082 5763046
    REGON: 11019796000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu boisk sportowych w msc. Siennica Nadolna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu boisk sportowych w msc. Siennica Nadolna w skład, którego wchodzi: 1.1. boisko do piłki nożnej o wymiarach 107x70 m, nawierzchnia z trawy naturalnej odwadniana drenażem, 1.2. boisko wielofunkcyjne o wymiarach 44x23 m, w skład, którego wchodzą: boisko do piłki ręcznej oraz dwa boiska do siatkówki, nawierzchnia z tartanu (poliuretan), 1.3. boisko do koszykówki o wymiarach 32x19 m, nawierzchnia z tartanu (poliuretan), 1.4. kort do tenisa o wym. 36x18 m, nawierzchnia z tartanu (poliuretan), 1.5. budynek techniczno - administracyjny. 1.6. trybuny na 900 osób. 2. Niniejsze zamówienie realizowane jest w trzech etapach. Poszczególne etapy robót obejmują wykonanie następujące elementy robót: 2.1. Etap I - zakres robót do zrealizowania w 2013 r. (budynek administracyjno - techniczny): a) prace rozbiórkowe i przygotowawcze, b) fundamenty, c) ściany, d) stropy i schody żelbetowe, 2.2. Etap II - zakres robót do zrealizowania w 2014 r. (budynek administracyjno - techniczny): a) dach, b) stolarka okienna i drzwiowa, c) podłogi i posadzki, d) tynki, malowanie, okładziny ścian, elewacja, e) schody zewnętrzne, pochylnie, f) zagospodarowanie (nawierzchnie z betonowej kostki brukowej, ogrodzenie terenu), g) instalacje wod. - kan., h) instalacje c.o., i) instalacje elektryczne, j) przyłącze wodne, szambo, k) kotłownia, 2.3. Etap III - zakres robót do zrealizowania w 2015 r.: a) boiska - odwodnienie, b) boiska - nawierzchnie, c) boiska - urządzenia sportowe, d) boiska - oświetlenie terenu, e) trybuny. 2.4. Szczególne uwarunkowania w zakresie zakresu robót opisanych dokumentacją projektową: a) zakres zamówienia nie obejmuje wykonania konstrukcji stalowej zadaszenia trybun, b) ulega zmianie rodzaj pokrycia dachowego na budynku administracyjno - technicznym. Przy wycenie robót należy przyjąć pokrycie budynku z blachodachówki. 2.5. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 3. Szczegółowe wymagania dotyczące nawierzchni boisk: 3.1. Nawierzchnie poliuretanowe boisk przepuszczalne dla wody: a) technologia typu NATRYSK, b) dolna warstwa nawierzchni gr. ok. 13 mm wykonana jako elastyczna z czarnego granulatu gumowego, połączona lepiszczem poliuretanowym, c) górna warstwa nawierzchni o gr. ok. 2 mm wykonana jako elastyczna użytkowa układana metodą wysokociśnieniowego natrysku składająca się systemu poliuretanowego uzupełnionego drobnej frakcji granulatem EPDM. 3.2. Nawierzchnia poliuretanowe kortów tenisowych nieprzepuszczalna dla wody: a) technologia typu NATRYSK, b) dolna warstwa nawierzchni gr. ok. 11 mm wykonana jako elastyczna z czarnego granulatu gumowego, połączona lepiszczem poliuretanowym, c) górna warstwa nawierzchni o gr. ok. 2 mm wykonana jako elastyczna użytkowa układana metodą wysokociśnieniowego natrysku składająca się systemu poliuretanowego uzupełnionego drobnej frakcji granulatem EPDM. 3.3. Nawierzchnia z trawy naturalnej na boisku do piłki nożnej. a) Trawa naturalna układana z rolki składająca się z następującej mieszanki traw: - życica trwała ok. 40% - wachlica łąkowa ok. 50% - kostrzewa czerwona ok.10% b) Płaty darni powinny być jednolicie zielone, gęste, zwarte, bez pustych i wysuszonych miejsc. Darń musi mieć nieuszkodzony system korzeniowy i nie może być skażona chwastami. Darń powinna mieć wiek między 16 a 20 miesiącami. c) Wymiary rolki darni: - szerokość min. 1,2 m, - długość min. 9,0 m, - grubość darni min. 3,0 cm. d) Darń wolna od chwastów i traw obcych wg. parametrów użytkowych normy DIN 18035-4. e) Nasiona murawy certyfikowane wg. parametrów użytkowych normy DIN 18035-4. f) Podłoże darni zgodne z parametrami użytkowymi normy DIN 18035-4. g) Skład mieszanki powinien spełniać wymagania dla trawy naturalnej przygotowywanych na boiska sportowe dla piłki nożnej i być zgodny z normą opracowaną przez Polską Izbę Nasienną 2004 r. wydanie IHAR. h) Wykonawca przedłoży zamawiającemu na miesiąc przed planowanym ułożeniem trawy naturalnej dokument roboczo zwany paszportem, który będzie potwierdzeniem posiadania murawy przeznaczonej na realizowane zadanie. Paszport darni wydany przez jej producenta powinien określać: wiek darni (datę wysiewu), lokalizację plantacji, mieszankę nasion. 4. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: 4.1. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 4.2. projekt budowlany, 4.3. przedmiary robót. 5. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, rozwiązań technicznych itp., które zostały wymienione w s.i.w.z lub w jakimkolwiek załączniku do niej - dodaje się słowa lub równoważne. Ponadto w przypadku gdy, którejkolwiek części specyfikacji opisano przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych opisywanym. Przez słowo równoważne zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, materiały lub urządzenia o nie gorszych parametrach niż przywołane. 6. Poza zakresem robót budowlanych opisanych w w/w dokumentacji, przedmiotem zamówienia są roboty i czynności związane z: a) budową, utrzymaniem i rozbiórką zaplecza budowy, b) budową dróg tymczasowych, jeżeli takie będą wymagane, c) utrzymaniem istniejących dróg w stanie nienaruszonym, d) obsługą geodezyjną budowy, e) koordynacją robót podwykonawców branżowych, f) zabezpieczeniem i ochroną placu budowy, g) uporządkowaniem placu budowy po zakończeniu robót, h) zabezpieczeniem mienia zgromadzonego na placu budowy, i) zabezpieczeniem terenu budowy i prowadzonych robót, przed dostępem osób niepowołanych, j) wykonaniem innych robót i czynności, które były do przewidzenia na etapie przygotowywania oferty, wynikających z przepisów Prawa budowlanego, Polskich Norm i sztuki budowlanej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Składający ofertę winien wnieść wadium: w wysokości 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 3.1. w pieniądzu, 3.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 21 8200 0008 2001 0000 2189 0005 w Banku Spółdzielczym w Krasnymstawie. W przypadku wnoszenia wadium przelewem, za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodnie z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Wadium wniesione w formie poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 7.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 7.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu lub poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie wpłaty. 9. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w punktach 5-7 do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 10.1. jeżeli, wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 10.2. jeżeli, wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego (rozdział VIII. pkt. 10 s.i.w.z.). W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń zamawiającego wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugkrasnystaw.bip4.e-zeto.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach