Przetargi.pl
BUDOWA KOMPLEKSÓW SPORTOWYCH W MIEJSCOWOŚCIACH BORYSZÓW I WOLA KAMOCKA ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE

Urząd Gminy Grabica ogłasza przetarg

  • Adres: 97-306 Grabica, Grabica 66
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6161188 , fax. 044 6161188
  • Data zamieszczenia: 2012-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Grabica
    Grabica 66 66
    97-306 Grabica, woj. łódzkie
    tel. 044 6161188, fax. 044 6161188
    REGON: 00053542200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrabica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA KOMPLEKSÓW SPORTOWYCH W MIEJSCOWOŚCIACH BORYSZÓW I WOLA KAMOCKA ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST BUDOWA KOMPLEKSÓW SPORTOWYCH W MIEJSCOWOŚCIACH BORYSZÓW I WOLA KAMOCKA ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE: a) BUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWEGO W MIEJSCOWOŚCI WOLA KAMOCKA w ramach, którego należy wykonać m. in.: - boisko trawiaste do piłki nożnej o wymiarach 30 x 62 m; - boisko wielofunkcyjne do koszykówki, siatkówki, piłki ręcznej i tenisa ziemnego o nawierzchni syntetycznej o wymiarach 18 x 32 m; - 4-torową bieżnię o długości 60 m (długość całkowita 72 m) o nawierzchni syntetycznej; - skocznię do skoku w dal; ogrodzenie o wysokości h = 1,5m i piłkochwyty o wysokości h= 4 m i h = 6 m; dojście do sanitariatów z kostki betonowej; remont budynku zaplecza szatniowo- socjalnego boisk; dostawa i montaż sprzętu sportowego oraz małej architektury; budowę przyłącza wody z instalacją nawadniającą boisko trawiaste. b)BUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWEGO W MIEJSCOWOŚCI BORYSZÓW w ramach, którego należy wykonać m. in.: - boisko trawiaste do piłki nożnej o wymiarach 45 x 90 m; - boisko wielofunkcyjne do koszykówki, siatkówki, piłki ręcznej i tenisa ziemnego o nawierzchni syntetycznej o wymiarach 18 x 32 m; - 4-torową bieżnię o długości 60 m (długość całkowita 72 m)o nawierzchni syntetycznej; - skocznię do skoku w dal; - ogrodzenie o wysokości h = 1,5m oraz h= 4 m i piłkochwyty o wysokości h = 6 m; - utwardzenie z kostki betonowej części powierzchni gruntu; - remont budynku zaplecza szatniowo - socjalnego boisk; - budowę przyłącza wody z instalacją nawadniającą boisko trawiaste; - budowę szczelnego zbiornika na ścieki bytowe; - dostawa i montaż sprzętu sportowego oraz małej architektury. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Dokumentacji projektowej poszczególnych zadań (Projekt budowlano - wykonawczy, Przedmiary robót) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiących Załączniki do SIWZ. 4. W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: a) wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów b) zorganizowania zaplecza budowy, podłączenia mediów we własnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia kosztów ich eksploatacji przez cały okres trwania budowy. c) zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy, d) dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymania terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, e) posiadania umów ubezpieczenia prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie realizowanym w ramach niniejszej umowy, przez okres co najmniej od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest obowiązany okazać aktualną opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający posiadanie aktualnego ubezpieczenia. Ubezpieczenie musi obejmować, co najmniej: - ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w związku z realizacją niniejszej umowy, ubezpieczenia od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem pracowników Wykonawcy w wysokości, co najmniej wartości kontraktu, - ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej z tytułu prowadzonej działalności wobec powierzonego mienia i osób trzecich od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy z polisą OC na sumę ubezpieczenia równą, co najmniej wartości kontraktu. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopie ww. polis ubezpieczeniowych. f) natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót, g) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót. h) pokrycia kosztów związanych z bieżącą obsługą geodezyjną inwestycji w tym przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku gdy w/w znaki znajdują się na terenie realizacji robót. i) wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust. 3 pkt.22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (tj. Dz. U. z 2007 Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.). W cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić odległość i koszt wywozu, składowania oraz utylizacji odpadów. j) prowadzenia robót rozbiórkowych, montażowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401). k) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, sporządzonego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126). Przekazanie planu BIOZ winno nastąpić w ciągu 14 dni od daty przekazania placu budowy. l) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt odbudowy (renowacji) zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji. m) wykonywania wszelkich czynności pielęgnacyjnych nawierzchni boiska i trawników w okresie jednego (pierwszego) roku po odbiorze końcowym n) przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletności przez Inspektora Nadzoru, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. o) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji (w 3 egzemplarzach) w terminie do 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. p) udzielenia na przedmiot zamówienia 84 miesiące gwarancji jakości i wydłużenia okresu rękojmi do 84 miesięcy od następnego dnia po odbiorze końcowym. q) sporządzenia do dnia odbioru końcowego kosztorysu różnicowego, w przypadku wystąpienia różnic pomiędzy projektem budowlanym a stanem faktycznym oraz istotnych odstępstw, o których mowa w art. 36a ustawy Prawo budowlane, niezbędnym Zamawiającemu do uzyskania pomocy finansowej. Wykonawca winien dokonać wizytacji miejsca realizacji inwestycji i jego otoczenia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i należytym wykonaniu umowy na wykonanie zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 groszy).2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 05.06.2012r. do godz. 10:00; 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.):a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium w wysokości określonej w ppkt. 1 należy wnieść; a) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej o.Grabica Nr r-ku: 81 89730003 0090 0090 0068 0006. tytułem: WADIUM w postępowaniu znak: ZP.271.1.8.2012 - Budowa kompleksów sportowych W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. b) w formie innej niż pieniądz (poręczeniach lub gwarancjach) oryginał dokumentu należy przekazać za pokwitowaniem do pok. nr 21 Urzędu Gminy w Grabicy przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 5. Z treści gwarancji, poręczenia winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego - zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp w ich literalnym brzmieniu (z uwzględnieniem faktu żądania lub braku żądania w postępowaniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy). 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ (tj. we właściwej formie, terminie i kwocie) zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 Pzp. 7. UWAGA! a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust.4a ustawy Pzp). b) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminagrabica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach