Gmina Drawsko Pomorskie ogłasza przetarg
- Adres: 78-500 Drawsko Pomorskie, ul. Gen. W. Sikorskiego 41
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 36334-85 do 7 , fax. 094 363-31-13
- Data zamieszczenia: 2009-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Drawsko Pomorskie
ul. Gen. W. Sikorskiego 41 41
78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 36334-85 do 7, fax. 094 363-31-13
REGON: 00052384400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawsko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kolumbarium na terenie cmentarza komunalnego w Drawsku Pomorskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem inwestycji jest budowa kolumbarium, miejsca pochówku spopielonych zwłok w urnach. Ma ono mieć formę obiektu wolnostojącego, muru z niszami ( kwaterami), o wymiarach 15,5 x 0,5 x około 4,2 [m]. Obiekt na ławie betonowej, konstrukcja z belek i słupów żelbetowych. Ściany z cegły ceramicznej klinkierowej na zaprawie szybkowiążącej do klinkieru. Dach płaski kopertowy, obróbki blacharskie z blachy tytanowo- cynkowej z pokryciem warstwą oksydacji fabrycznej w kolorze popielatym. Odprowadzenie wód opadowych za pomocą rur spustowych na teren zielony. Nisze z elementów prefabrykowanych żelbetowych wielkości 40x40x40 cm. Szczegółowy zakres materiałowo - rzeczowy znajduje się w projekcie i przedmiarze robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w pkt. 7 niniejszej Instrukcji, wg. formuły - spełnia /nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru (załącznik nr 2, nr 3); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu ofert, ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 5. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp. , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 6. aktualnej informacji Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia co najmniej trzy roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż cena zaoferowana , z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje itp.) potwierdzające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie. 8. Dokumenty potwierdzające dysponowanie osobą/osobami posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej wg. załącznika Nr 5 , oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). 9. Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi dołączyć do oferty polisę , a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 10. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik II Zasady składania ofert przez podmioty występujące wspólnie: 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. I.1.-I. 6. i I. 9. mają być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wymagane dokumenty wskazane w pkt. I.7, I.8. i I.10 mogą być składane wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drawsko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sali gimnastycznej w Kopnicy
Dodano: 2016-07-27 - Roboty remontowe w budynku nr 44 na terenie składu Cybowo realizowane przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno - Znak postępowania: 800/2016.
Dodano: 2016-07-26 - Wymiana ogrodzenia wokół Osiedlowego Centrum Sportu przy ulicy Jaworowej 41 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-22 - Odbudowa hali magazynowej przy ul. Przestrzennej 21 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-18 - Budowa drogi leśnej o nawierzchni tłuczniowej w Leśnictwie Dobra o długości 0,85 km
Dodano: 2016-07-01 - Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Energetyków w Policach
Dodano: 2016-06-28 - Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż rzeki Regi i jej dopływów - budowa przepławek dla ryb w ramach realizowanego programu LIFE+ dokończenie robót budowlanych - Rega Prusinowo
Dodano: 2016-06-23 - Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż rzeki Regi i jej dopływów - budowa przepławek dla ryb w ramach realizowanego programu LIFE+ dokończenie robót budowlanych - Rega Rejowice km 45+800
Dodano: 2016-06-23 - Budowa budynku remizy OSP w Krupach - roboty wykończeniowe
Dodano: 2016-06-14 - Wykonywanie konserwacji urządzeń melioracyjnych szczegółowych na terenie Nadleśnictwa Trzebież w 2016 roku
Dodano: 2016-06-01