Przetargi.pl
Budowa kolektora ściekowego oraz sieci wodociągowej , deszczowej i hydrantowej dla celów ppoż. w kompleksie 0925 Powidz

17 Terenowy Oddział Lotniskowy ogłasza przetarg

  • Adres: 80-240 Gdańsk, ul. Konopnickiej 13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 348 3403 , fax. 58 3483404
  • Data zamieszczenia: 2011-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy
    ul. Konopnickiej 13 13
    80-240 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 348 3403, fax. 58 3483404
    REGON: 19013195000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kolektora ściekowego oraz sieci wodociągowej , deszczowej i hydrantowej dla celów ppoż. w kompleksie 0925 Powidz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie zatwierdzonego Programu inwestycji (z wyłączeniem zakresu w kompleksie 4204) w zakresie: - sieci kanalizacji sanitarnej łącznie z rozbiórką starych sieci i obiektów, - sieci kanalizacji deszczowej, - sieci wodociągowej, - sieci hydrantowej, wykonanie na jej podstawie robót budowlanych i instalacyjnych pod tytułem Budowa kolektora ściekowego oraz sieci wodociągowej , deszczowej i hydrantowej dla celów ppoż. w kompleksie 0925 Powidz oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. I. Przedmiot zamówienia w zakresie wykonania dokumentacji projektowej w szczególności obejmuje: 1.Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania 52095 Budowa kolektora ściekowego oraz sieci wodociągowej , deszczowej i hydrantowej dla celów ppoż. w kompleksie 0925 Powidz na podstawie zatwierdzonego Programu inwestycji (z wyłączeniem zakresu w kompleksie 4204). w zakresie: 1) pozyskania i aktualizacji mapy do celów projektowych od Zarządcy - WZI Poznań, 2) wykonania projektu budowlanego (o odpowiedniej klauzuli niejawności) na podstawie opracowanego i zatwierdzonego Programu Inwestycji - 5 egz. z wyłączeniem zakresu w kompleksie 4204, 3) wykonania projektów wykonawczych branżowych (poszczególne branże według potrzeb) - po 5 egz., UWAGA: Projekt budowlany oraz projekty wykonawcze należy wykonać także w formie elektronicznej (pliki w formie PDF) na płycie CD . 4) opracowania Zestawienia kosztów zadania w formie wydruku zgodnie ze wzorem określonym w Decyzji Nr 7/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 14 stycznia 2008 i Decyzji Nr 104/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 01 kwietnia 2011 - 3 egz. oraz na płycie CD - 1 egz. wraz z wykazem środków trwałych, 5) opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w formie wydruku i na płycie CD w plikach Word - po 2 kpl., 6) opracowania informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 7) opracowania niezbędnych operatów oraz raportu oddziaływania na środowisko ( o ile będzie to konieczne) celem uzyskania niezbędnych decyzji adinistracyjnych - 4 egz., 8) wystąpienie w imieniu Inwestora i uzyskanie: - Decyzji środowiskowej (jezeli bedzie wymagane), - Decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego - Decyzji o pozwoleniu na budowę, - Decyzji wodno prawnej, 9) uzyskanie uzgodnień i opinii do dokumentacji z: - Jednostką Wojskową 3293 Powidz - Użytkownikiem obiektu, - 3. Skrzydłem Lotnictwa Transportowego Powidz, - WAK Powidz - Administratorem obiektu, - WZI Poznań - Zarządcą terenu, - 17 Terenowym Oddziałem Lotniskowym Zamawiającym, - Urzędem Gminy Powidz w sprawie warunków przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz innymi organami wskazanymi w pozwoleniu na budowę. 10) Sporządzenia w uzgodnieniu z Zamawiającym w terminie 14 dni od daty podpisania umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego. 11) sporządzenia analizy porównawczej wskaźników kosztów jednostkowych zadania wg. załączonego do SIWZ wzoru w formie wydruku oraz na płycie CD, 12) sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - w 3 egz. 2. Wykonanie robót budowlano montażowych (po zatwierdzeniu całości dokumentacji i uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę). 3. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie po zakończeniu robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 130 000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych) należy wnieść w terminie do dnia 12.07. 2011 r., do godziny 10.30. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po tym terminie skutkować będzie wykluczeniem oferenta. Szczegóły dotyczące wadium zamieszczone są w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 17 tol@17tol-gdansk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach