Przetargi.pl
Budowa kanału sanitarnego wraz z siecią boczną w ul. Kruczej w Bielsku Podlaskim

Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Studziwodzka 37
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7302923, 7302322 , fax. 085 7302322
  • Data zamieszczenia: 2015-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
    ul. Studziwodzka 37 37
    17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 085 7302923, 7302322, fax. 085 7302322
    REGON: 00015169600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkbielsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanału sanitarnego wraz z siecią boczną w ul. Kruczej w Bielsku Podlaskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej wraz z siecią boczną w ulicy Kruczej w Bielsku Podlaskim. Sieć kanalizacji sanitarnej głównej zaprojektowano z rur PVC DN 200 mm o długości ok. 243,00 m z rur kielichowych ze ścianką litą klasy S, łączonych za pomocą uszczelek gumowych. Sieć boczną będą stanowiły odcinki kanału od studni rewizyjnej do granicy pasa drogowego. Sieć boczną zaprojektowano z rur PVC DN 200 mm klasy S litych łączonych na uszczelki gumowe, o łącznej długości ok. 18,60 m i PVC 160 mm klasy S litych łączonych na uszczelki gumowe, o łącznej długości 97,00 m, będzie się ona składała z 26 odcinków. II. Szczegółowy opis przedmiotu oraz zakres robót objętych niniejszym zamówieniem został określony w dokumentacji projektowej - projekcie wykonawczym, szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych, informacji dotyczącej bezpieczeństwa oraz ochrony zdrowia, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. III. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. IV. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. V. Wymagania Zamawiającego: a) Roboty budowlane należy wykonać z najwyższą starannością, zgodnie dokumentacją projektową, ofertą Wykonawcy, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz z zaleceniami nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego. b) Wykonawca urządzi zaplecze budowy we własnym zakresie i poniesie koszty z tym związane. c) Wykonawca ustawi tablicę informacyjną, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. d) Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne atesty, gwarancje, deklaracje zgodności, certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie itp. e) Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych terenu budowy i przechowywanych tam materiałów budowlanych. f) Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, w tym również usługi towarzyszące inwestycji jak: próby, sprawdzenia, usługi geodezyjne, zajęcie pasa drogowego, umieszczenia urządzeń w pasie drogowym do końca 2015 roku itp. g) Wykonawca jest zobowiązany posiadać na dzień odbioru końcowego robót wymaganą i niezbędną dokumentację powykonawczą (certyfikaty, atesty, gwarancje, deklaracje zgodności itp), łącznie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (w 3 egz.), . h) Zamawiający ustanowi Nadzór Inwestorski, który winien być informowany na bieżąco o czynnościach Wykonawcy. i) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić, aby osoby zaangażowane do wykonywania robót podczas obecności na terenie budowy nosiły oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zaangażowały. j) Wykonawca wprowadzi tymczasową organizację ruchu na czas realizacji robót zgodnie z opracowanym przez siebie projektem. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na własny koszt decyzję o zajęciu pasa drogowego oraz ponieść koszty umieszczenia urządzeń w pasie drogowym do końca 2015 r. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona zabezpieczenia i oznakowania robót oraz uzgodni wszystkie sprawy związane z organizacją ruchu i zgodnie z §12 ust.1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177, poz. 1729 z póź. zm.), zawiadomi organ zarządzający ruchem, zarząd drogi oraz właściwego komendanta Policji o terminie jej wprowadzenia, co najmniej 7 dni przed dniem wprowadzenia organizacji ruchu. k) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo ruchu oraz oznakowanie robót i utrudnienia w ruchu związane z wykonywanymi robotami oraz szkody wyrządzone osobom trzecim w obrębie placu budowy i w związku z prowadzonymi robotami, od chwili przejęcia terenu budowy od Zamawiającego do czasu końcowego odbioru robót i przekazania placu budowy Zamawiającemu. l) Wykonawca odpowiedzialny będzie do utrzymania nawierzchni objętej zakresem robót w należytym stanie przez cały okres gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) w terminie do 12.06.2015 r. do godz. 12:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkbielsk.pl/ogłoszenia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach