Przetargi.pl
„Budowa kanału sanitarnego w ulicy Wąwozy w Ostrowcu Świętokrzyskim”

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 661 200 , fax. 412 661 010
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o.
    ul. Sienkiewicza 91
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 661 200, fax. 412 661 010
    REGON: 29051335800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wodociagi.ostrowiec.net.pl/wodociagi.php?wodociagi=zam_wiecej&id=934
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% udziałów Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa kanału sanitarnego w ulicy Wąwozy w Ostrowcu Świętokrzyskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania: „Budowa kanału sanitarnego w ul. Wąwozy w Ostrowcu Świętokrzyskim”. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków i rurociągiem tłocznym, obejmująca: 1) kanalizację grawitacyjną z rur PCV SN 8 o średnicy 200 mm i łącznej długości 1 338,5 m, 2) kanalizację grawitacyjną z rur PCV SN 8 o średnicy 160 mm i łącznej długości 109,5 m, 3) rurociąg tłoczny PE O średnicy 90 mm i łącznej długości 142,5 m, 4) studnie kanalizacyjne betonowe Ø 1200mm – 34 szt., studnie rewizyjne systemu „U” z kręgów betonowych o średnicy Ø 1 200 mm, klasa betonu kręgów nie niższa niż C35/45, stopień wodoszczelności W 12 i nasiąkliwości < 6 %, kręgi łączone na uszczelkę gumową lub elastomerową, z zamontowanymi stopniami złazowymi i przejściami szczelnymi, typy włazów:  włazy klasy D400 z żeliwa szarego z wypełnieniem betonowym, niewentylowane z uszczelką tłumiącą, zamontowaną w ramie, zabezpieczenie przeciwko obrotowi, 5) studnie kanalizacyjne betonowe Ø 1000 mm – 12 szt., studnie rewizyjne systemu „U” z kręgów betonowych o średnicy Ø 1 200 mm, klasa betonu kręgów nie niższa niż C35/45, stopień wodoszczelności W 12 i nasiąkliwości < 6 %, kręgi łączone na uszczelkę gumową lub elastomerową, z zamontowanymi stopniami złazowymi i przejściami szczelnymi, typy włazów:  włazy klasy D400 z żeliwa szarego z wypełnieniem betonowym, niewentylowane z uszczelką tłumiącą, zamontowaną w ramie, zabezpieczenie przeciwko obrotowi, 6) studnie kanalizacyjne z polipropylenu o średnicy 630 mm – szt. 7, rura trzonowa dwuścienna o sztywności ≥ 8 kN/m, włazy z żeliwa, niewentylowane, z zatrzaskiem z wkładką tłumiącą, klasy D400, z zabezpieczeniem przed kradzieżą, montowany na pierścieniu odciążającym, 7) studnie kanalizacyjne z polipropylenu o średnicy 630 mm – szt. 4, rura trzonowa dwuścienna o sztywności ≥ 8 kN/m, włazy z żeliwa, niewentylowane, z zatrzaskiem z wkładką tłumiącą, klasy D400, z zabezpieczeniem przed kradzieżą, montowany na pierścieniu odciążającym 8) studnię rozprężna z PE Ø 1000 mm z dnem kulistym – szt. 1; studia wykonana z materiałów pierwotnych bez dodatków regranulatów oraz środków spieniających; studnia wykonana z z podstawy z dnem okrągłym oraz elementu wznoszącego w postaci mimośrodowego stożka; króćce wlotowy i wylotowy – wykonane fabrycznie. 9) pompownię ścieków, wyposażoną w 2 pompy o mocy 1,1÷1,3 kW; pompy należy dobrać dla następującego punktu pracy: QP=4,0 l/s; H=4,6 m, pozostałe wymagania:  zbiornik z polimerobetonu Ø 1 200 o wysokości ok. 4,2 m,  ogrodzenie terenu pompowni o wymiarach 2 x 3 m wykonać z paneli systemowych o wysokości min. 150 cm; brama ogrodzenia o szerokości 300 cm zamykana na zamek,  nawierzchnia terenu pompowni z kostki brukowej grubości 8 cm; do obsługi pompowni zaprojektowano zjazd o szerokości 3 m i długości 7,5m z kostki brukowej grubości 8 cm,  zasilanie elektryczne pompowni ze złącza kablowo – pomiarowego kablem YKY 4 X 10 mm2 o długości ok. 5 m,  słup oświetleniowy aluminiowy o wysokości ok. 4 m, oprawa ledową o mocy 33 W; zasilanie słupa z szafy sterowniczej pompowni kablem YKY 3 X 4 mm2 o długości ok. 5 m,  układ sterowania pompowni sieciowej P1 powinien być zgodny (kompatybilny) z istniejącym systemem monitoringu GPRS, który realizowany jest za pomocą oprogramowania Hydro-Net: istniejący system monitoringu i sterowania przepompowniami ścieków w dyspozytorni Zamawiającego należy rozbudować z uwzględnieniem przepompowni ścieków w ul. Wąwozy. 10) przejście siecią kanalizacji sanitarnej pod rzeką Szewnianką wykonać w rurze osłonowej na głębokości min. 1,5 m pod dnem rzeki 5.2 Lokalizacja inwestycji Kanalizacja sanitarna zlokalizowana jest: 1) na działkach należących do prywatnych właścicieli, 2) na działkach będących własnością Gminy Ostrowiec Świętokrzyski:  stanowiącej pas drogowy ul. Wiejskiej,  stanowiącej pad drogowy ul. Wąwozy,  nie będące drogami. 3) na działkach będących własnością Skarbu Państwa w zarządzie PGW Wody Polskie, 4) na działkach, dla których wydano decyzje ograniczające sposób korzystania z części nieruchomości. Uwagi ogólne dotyczące realizacji inwestycji Budowa kanału będzie realizowana na podstawie pozwolenia na budowę Nr 119/2019 z dnia 26.03.2019 roku ( decyzja o pozwoleniu na budowę jest załącznikiem dokumentacji przetargowej ).Trasa inwestycji przebiega przez obszar stanowiska archeologicznego, które chronione jest przez wpis dpo wojewódzkiej ewidencji zabytków – osada i punkt osadniczy z okresu neolitu, okresu wpływów rzymskich i wczesnego średniowiecza. W ramach zamówienia Wykonawca wystąpi do Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach o wydanie aktualnych warunków, określających rodzaj i zakres badań archeologicznych - do wyceny robót Wykonawca przyjmie warunki określone w decyzji Nr 3 115/2018 z 17.10.2018 roku. W cenie oferty należy uwzględnić koszt opłat za umieszczenie urządzenia w pasie drogowym za okres od daty umieszczenia urządzenia w pasie drogowym do terminu podpisania protokołu odbioru końcowego robót. Projekt budowlany kanału będącego przedmiotem zamówienia jest załącznikiem do SIWZ oraz jest do wglądu z siedzibie Zamawiającego. Przedmiar robót będący załącznikiem do SIWZ nie stanowi podstawy do wyceny robót jest jedynie materiałem pomocniczym do sporządzenia oferty. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Do odbioru końcowego Wykonawca przedstawi płytę DVD z inspekcji wykonanego kanału kamerą telewizyjną. W ofercie mają zostać uwzględnione koszty wszystkich robót związanych z wykonaniem kanalizacji. Wykonawca ma obowiązek wyliczyć te koszty na podstawie projektu, wizji w terenie, doświadczenia zawodowego oraz czasookresu przyjętego przez niego na realizację robót, należy je ująć w ofercie w formie kwoty ryczałtowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu szczegółów warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4., w przypadku wartości robót określonych w innych walutach niż polski złoty, wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia wartości robót wg średniego kursu NBP z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania, b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.5, 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne , chyba, że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.7, c) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.8. 3. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w pkt 9.7.1) lit. a) IDW budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.7.2) lit. a) IDW, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokument, o którym mowa 9.9. IDW, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 9.9 IDW, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 9.10 IDW stosuje się. 7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 roku poz. 700).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach