Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłaczami w miejscowościach Wichernik, Walenczyzna i Skomlin

Gmina Skomlin ogłasza przetarg

  • Adres: 98-346 Skomlin, ul. Trojanowskiego 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8864477 , fax. 043 8864477 w. 13
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skomlin
    ul. Trojanowskiego 1 1
    98-346 Skomlin, woj. łódzkie
    tel. 043 8864477, fax. 043 8864477 w. 13
    REGON: 73093473700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłaczami w miejscowościach Wichernik, Walenczyzna i Skomlin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie: sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, pompowniami ścieków wraz z przewodami tłocznymi w miejscowościach Wichernik, Walenczyzna i Skomlin Na zakres robót niniejszego zamówienia składają się roboty ziemne, montażowe i odtworzenie nawierzchni drogowej związanej z wykonaniem sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami. Zakres rzeczowy jest następujący: 1) Pompownie - sieciowe - 3 szt, przydomowe - 1 szt 2) Rurociągi tłoczne - ? 90 PE-544,44 mb, ? 110 PE - 1942,62 mb 3) Sieć kanalizacyjna grawitacyjna - ? 200 PCV- 3272,06 mb - ilość studni rewizyjnych na sieci razem: - 121 szt 4) Przyłącza kanalizacyjne - ? 160 PCV - 99 szt, długość łączna -1044,23 mb ilość studni rewizyjnych ? 315 - 99 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda aby oferta była zabezpieczona wadium w wysokości 20.000,00 zł 2.Wdium może być wnoszone następujących formach: a) pieniądzu b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych d) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r Nr 42, poz. 275) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy BS Biała O/Skomlin nr 43 9244 0003 4040 0039 2000 0040 4.Wniesienie wadium w formie pieniężnej będzie skuteczne, jeżeli znajdzie sie na rachunku bankowym Zamawiającego do dnia 30.10.2009r do godz. 8:00 5.Wadium złożone w formie niepieniężnej musi zawierać zobowiązanie zgodne z art.46 ust.5 ustawy Pzp. oraz potwierdzać jego nieodwołalność i płatność na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 6.Wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 7.Wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym dysponują osobą posiadającą określoną przepisami budowlanymi uprawnienia budowlane do sprawowania funkcji: kierownika budowy i kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy sieci kanalizacyjnych i wodociągowych w zakresie koniecznym do realizacji zadania z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego.8.Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej 9.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów zgodnie z regułą spełnia albo nie spełnia Wykonawcy nie spełniający chociażby jednego z warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminem składania ofert; - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie , informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę; -Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę; -Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego , że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę; -Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; -Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie; -Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności. W wykazie należy wskazać osoby posiadające uprawnienia budowlane , w tym posiadające określone przepisami prawa budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. Do dokumentu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w.w warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie; -Załączenie informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszej niż 100% oferowanej ceny brutto złożonej oferty, wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w.w warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie; -Załączenie do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w.w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę - W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia i załączenia stosownych dokumentów takich jak: atest PZH, aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej 2.Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skomlin.akcessnet.net.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach