Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul. Sanatoryjnej oraz przyłącza w ul. 9 Maja w Pieszycach

Gmina Miejska Pieszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 58-250 Pieszyce, ul. Kościuszki 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8365487, 8365488 , fax. 074 8367230
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pieszyce
    ul. Kościuszki 2 2
    58-250 Pieszyce, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8365487, 8365488, fax. 074 8367230
    REGON: 89071784600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul. Sanatoryjnej oraz przyłącza w ul. 9 Maja w Pieszycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul. Sanatoryjnej oraz przyłącza w ul. 9 Maja w Pieszycach Zakres robót obejmuje: - wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej ? 200 mm - 522,95 m - wykonanie przyłączy ? 160 mm - 48,86 m - wykonanie przyłącza ? 200 mm - 41,61 m Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót stanowiące załącznik do SIWZ. Ponadto zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: - organizację zaplecza budowy - zapewnienie dostaw niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę - uporządkowanie terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót - koszty wywozu i składowania gruzu na wysypisku - uzyskanie decyzji administracyjnych i koszty uzgodnień lub opinii związanych z realizacją zadania - przeprowadzenie pomiarów i badań laboratoryjnych - wykonanie pomiaru geodezyjnego powykonawczego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł., 00/100). Wadium powinno być wniesione i zaksięgowane na rachunku Zamawiającego najpóźniej do 07 sierpnia 2009 do godz. 900. Rachunek Zamawiającego: BZ WBK S.A. I o/Dzierżoniów nr 76 1090 2301 0000 0005 9000 0617 Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginalnym dokumencie, w kasie Urzędu Miasta do 07 sierpnia 2008r. do godz. 900. Kopię wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający określone warunki w ustawie tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy), - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art.22 ust. 1 pkt 2 ustawy) - znajdują się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy) - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy) a ponadto: - udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy dostarczą wymagane dokumenty i oświadczenia zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, ust. 2 pkt 1, 5, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r.,poz. 605 ), tj.: 1) formularz ofertowy przedstawiający ceny za wykonanie robót określonych w SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru działalności gospodarczej albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) dokument potwierdzający, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wraz z zaświadczeniami o wpisie do centralnego rejestru członków właściwej izby samorządu zawodowego z potwierdzeniem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (zaświadczenia powinny być aktualne na dzień otwarcia ofert) 4) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i 2 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP 5) oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z podatkami i opłatami w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych i Urzędzie Skarbowym. 6) wykaz wykonanych robót budowlanych jak przedmiot zamówienia z podaniem nazwy Zamawiającego, miejsca robót, wartości oraz daty rozpoczęcia i zakończenia - zestawienie należy sporządzić wg załącznika 4 do SIWZ, do robót wykazanych w zestawieniu należy dołączyć potwierdzenie, że zostały wykonane terminowo i z należytą starannością (dokumentami potwierdzającymi taki stan są dla Zamawiającego referencje lub protokoły odbioru robót) 7) zaakceptowany projekt umowy przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy 8) dowód wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł. Zgodnie z art. 23 ust. 1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pieszyce.sisco.info

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach