Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w miejscowości Siemiechów - poprawa systemu zaopatrzenia w wodę poprzez budowę zbiornika wody użytkowej w Siemiechowie, gmina Gromnik

GMINA GROMNIK ogłasza przetarg

  • Adres: 33-180 Gromnik, ul. Witosa 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146514202, 146514238
  • Data zamieszczenia: 2023-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GROMNIK
    ul. Witosa 2
    33-180 Gromnik, woj. małopolskie
    tel. 146514202, 146514238
    REGON: 851660950
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w miejscowości Siemiechów - poprawa systemu zaopatrzenia w wodę poprzez budowę zbiornika wody użytkowej w Siemiechowie, gmina Gromnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz budowa kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w miejscowości Siemiechów - poprawa systemu zaopatrzenia w wodę poprzez budowę zbiornika wody użytkowej w Siemiechowie, gmina Gromnik na terenie Gminy Gromnik. 2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w formule zaprojektuj i wybuduj w zakresie określonym w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PHU) oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SSTWiORB). 3. Zakres zamówienia obejmuje:1) Wykonanie – w oparciu o będące w posiadaniu Zamawiającego: PFU oraz SSTWiORB – dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania obiektu będącego przedmiotem zamówienia, w tym wykonanie projektu budowlanego zgodnie z ustawą Prawo budowlane wraz z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami, opiniami pozwalającymi na uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy;2) przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie tego pozwolenia;3) wykonanie wszelkich robót budowlanych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskania pozwolenia na użytkowanie.4. Do obowiązków Wykonawcy należy:1) przed rozpoczęciem prac projektowych zapoznanie się z dokumentami będącymi w posiadaniu Zamawiającego;2) na każdym etapie realizacji zadania konsultacje z Zamawiającym dotyczące istotnych elementów mających wpływ na koszty i konstrukcję obiektu;3) przygotowanie i uzyskanie wszelkich koniecznych dokumentów formalno – prawnych oraz stosownych uzgodnień umożliwiających wykonanie dokumentacji, uzyskanie wymaganych decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia na budowę oraz realizację zadania;4) uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji i uzyskania decyzji administracyjnych;5) inne prace niezbędne do wykonania zamówienia.5. Wszelkim nazwom własnym znajdującym się w niniejszym SWZ, PFU oraz w każdej innej dokumentacji dotyczącej niniejszego postępowania Zamawiający dodaje zapis „lub inne o równoważnych parametrach”.Uwaga!Zamawiający informuje, że terminy realizacji poszczególnych etapów inwestycji określone w PFU są orientacyjne. Wiążące terminy realizacji zostaną określone w harmonogramie – rzeczowo – terminowo – finansowym o którym mowa w § 1 ust. 7 pkt. 2 umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100);2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w BSRz w Krakowie, O/Gromnik Nr konta 38 8589 0006 0210 0000 1182 0005. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium – Znak sprawy IK.271.2.2023.ZP.4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego. Dowód wniesienia wadium w formie pieniądza należy złożyć wraz z ofertą.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu wraz z ofertą oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.6. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum w imieniu całego konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu;2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:W celu wykazania spełnienia warunku, Wykonawca wykaże, że:1) posiada doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jedno zadanie obejmujące swym zakresem minimum: budowę/przebudowę/rozbudowę sieci kanalizacyjnej;2) dysponuje min. osobą/osobami posiadającą/posiadającymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351), uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:a) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów)b) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów)Zamawiający dopuszcza jednoczesne pełnienie obu funkcji przez jedną osobę.UWAGA:Kierownicy budowy powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz.U. z 2021, poz. 1646).Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnienie warunku przez wykonawców.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP.UWAGA:W związku z art. 118 ust. 2 PZP: „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.”
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach