Przetargi.pl
„Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Rozległej w Ostrowcu Świętokrzyskim”

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 661 200 , fax. 412 661 010
  • Data zamieszczenia: 2019-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o.
    ul. Sienkiewicza 91
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 661 200, fax. 412 661 010
    REGON: 29051335800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wodociagi.ostrowiec.net.pl/wodociagi.php?wodociagi=zam&kateg_id=70
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% udział gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Rozległej w Ostrowcu Świętokrzyskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I Zakres przedmiotu zamówienia Przedmiotem inwestycji jest budowa kanału sanitarnego, pompowni ścieków i rurociągu tłocznego przy ul. Rozległej w Ostrowcu Świętokrzyskim, obejmujących: 1)Kanały grawitacyjne główne (zbiorcze) z rur kanalizacyjnych PVC SN 8 o średnicach Ø 200 x 5,9 mm o łącznej długości 1423,0 m, w tym 2 przewierty o długościach 16 m (na kanale sanitarnym B) i 21 m (na kanale sanitarnym S) w rurze ochronnej stalowej Ø 355 mm, Uwaga: kanał sanitarny na odcinku od studni B 4 do studni B 5 należy wykonać przekopem (w dokumentacji przewidziano wykonanie tego odcinka przewiertem). 2)Kanały grawitacyjne z rur kanalizacyjnych PVC SN 8 o średnicach Ø 160 x 4,7 mm o łącznej długości 60,5 m, Odcinki przyłączeniowe na granicy działek winny być zaślepione korkami PCV. 3)Studnie kanalizacyjne Ø 1200mm – 46 szt. (z uwzględnieniem studni ZO dla zaworu napowietrzająco-odpowietrzającego: studnie rewizyjne systemu „U” z kręgów betonowych o średnicy Ø 1 200 mm, klasa betonu kręgów nie niższa niż C35/45, stopień wodoszczelności W 12 i nasiąkliwości < 6 %, kręgi łączone na uszczelkę gumową lub elastomerową, z zamontowanymi stopniami złazowymi i przejściami szczelnymi, typy włazów: • włazy klasy D400 z żeliwa szarego z wypełnieniem betonowym, niewentylowane z uszczelką tłumiącą, zamontowaną w ramie, zabezpieczenie przeciwko obrotowi, zastosować kręgi ze zwężką (studnie A1, A2, A4, A5, A6 ,K 1 ÷ K14, S1 ÷ S5, S9 ÷ S13, S15 ÷ S17, M1 ÷ M9, ZO) – szt. 42, • włazy klasy C 250 z żeliwa szarego z wypełnieniem betonowym, niewentylowane , zabezpieczenie przeciwko obrotowi (studnie S 6 ÷ S 8, S 14) – szt.4, 4) Studnie kanalizacyjne Ø 1000 mm – 14 szt.: studnie rewizyjne systemu „U” z kręgów betonowych o średnicy Ø 1 000 mm, klasa betonu kręgów nie niższa niż C35/45, stopień wodoszczelności W 12 i nasiąkliwości < 6 %, kręgi łączone na uszczelkę gumową lub elastomerową, z zamontowanymi stopniami złazowymi i przejściami szczelnymi, typy włazów: • włazy klasy D 400 z żeliwa szarego z wypełnieniem betonowym, niewentylowane z uszczelką tłumiącą, zamontowaną w ramie, zabezpieczenie przeciwko obrotowi, zastosować kręgi ze zwężką (studnie A3, A7, A8, B1, B2, B4, K15, S 18, SR ) – szt. 9, • włazy klasy C 250 z żeliwa szarego z wypełnieniem betonowym, niewentylowane , zabezpieczenie przeciwko obrotowi (studnie B7) – szt.1, • włazy klasy B 125 z żeliwa szarego z wypełnieniem betonowym, niewentylowane , zabezpieczenie przeciwko obrotowi (studnie B3, B 5, B6, B8) – szt.4, 5) Rurociąg tłoczny PE 100 Ø 90 mm o długości 185 m, z zaworem napowietrzająco-odpowietrzającym, zamontowanym w studni ZO systemu „U” z kręgów betonowych o średnicy Ø 1 200 mm, w tym przewiert o długości 19,5 m, 6) Kaskady rur i kształtek PCV o średnicy 200 mm SN 8 - w ilości 2 kpl. 7) Kaskady rur i kształtek PCV o średnicy 160 mm SN 8 - w ilości 16 kpl. 4) Pompownia ścieków P1, wyposażonej w 2 pompy o mocy 1,4÷1,7 kW, pompy należy dobrać dla następującego punktu pracy: QP=4,0 l/s; H=6,7 m, zbiornik z polimerobetonu Ø 1 200 o wysokości ok. 6 m; nie przewiduje się ogrodzenia terenu pompowni; skrzynka sterownicza zabezpieczona otwieraną obudową z siatki ogrodzeniowej lub paneli; dojście do przepompowni utwardzonym tłuczniem (ok. 20 m2), 5) Układ sterowania pompowni sieciowej P1 powinien być zgodny (kompatybilny) z istniejącym systemem monitoringu GPRS, który realizowany jest za pomocą oprogramowania Hydro-Net: istniejący system monitoringu i sterowania przepompowniami ścieków w dyspozytorni Zamawiającego należy rozbudować z uwzględnieniem przepompowni ścieków P1, 6) Zasilanie elektryczne pompowni P 1 ze złącza kablowo – pomiarowego kablem YKY 5 X 10 mm2 o długości ok. 1 m, 7) Przebudowa wodociągu PCV Ø 90 mm na odcinku od węzła W1 do węzła W3 o długości 79 m, 8) Przebudowa przyłącza wody PE Ø 50 mm do budynku Rozległa 37a na odcinku o długości 33 m, 9) Przełączenie istniejących przyłączy wodociągowych Ø 50, zasilających budynki Rozległa 25, Rozległa 29 do przebudowanego wodociągu PCV Ø 90 mm, 10) Przełączenie istniejącego przyłącza wodociągowego Ø 50, zasilającego budynek Rozległa 37 a, do przebudowanego przyłącza wodociągowego PE Ø 50 mm, 11) Odtworzenie do stanu pierwotnego nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych o łącznej powierzchni – 2 663 m2, należy wykonać następujące warstwy odtworzenia : a) dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego o frakcji 0-63mm i gr. 15 cm po ustabilizowaniu mechanicznym, b) górna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego o frakcji 0-31,5mm i gr. 10 cm po ustabilizowaniu mechanicznym , Powierzchnie odtworzenia (dwie warstwy) dla poszczególnych kanałów wynoszą: • kanał sanitarny A - 585 m2, • kanał sanitarny K - 1 274 m2, • kanał sanitarny M - 609 m2, • kanał sanitarny S - 195 m2. 12) Odtworzenie do stanu pierwotnego nawierzchni dróg asfaltowych o łącznej powierzchni 157,5 m2, należy wykonać następujące warstwy odtworzenia z mieszanek mineralno-bitumicznych: a) warstwa wiążąca asfaltowa o gr. 4 cm po zagęszczeniu, b) warstwa ścieralna asfaltowa o gr. 4 cm po zagęszczeniu. Odtworzenie wykonać po budowie kanału sanitarnego B. Dokumentacja projektowa obejmująca roboty budowlane, będące przedmiotem zamówienia zatwierdzona jest decyzją pozwolenia na budowę Nr 171/2019 znak: AB.6740.130.2019.MD z dnia 26.04.2019 roku. Kanał zlokalizowany jest w drogach gminnych, w drodze prywatnej oraz na działkach, będących własnością osób prywatnych. II Uwagi ogólne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia Zgodnie z opinią geotechniczną teren planowanej inwestycji charakteryzują proste warunki gruntowe, projektowany kanał należy zaliczyć do drugiej kategorii geotechnicznej. W trakcie badań nie stwierdzono występowania wód gruntowych. W przypadku wystąpienia podczas prac wód gruntowych np. w wyniku obfitych opadów deszczów, w ofercie należy uwzględnić koszty odwodnienia wykopów, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. W cenie oferty należy uwzględnić koszt opłat za umieszczenie urządzenia w pasie drogowym za okres od daty umieszczenia urządzenia w pasie drogowym do terminu podpisania protokołu odbioru końcowego robót. Inwestycja realizowana będzie na podstawie pozwolenia na budowę. Projekt budowlany kanalizacji będącej przedmiotem zamówienia stanowi załącznik do SIWZ. Przedmiary robót będące załącznikami do SIWZ nie stanowią podstawy do wyceny robót są jedynie materiałami pomocniczymi do sporządzenia oferty. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Do odbioru końcowego Wykonawca przedstawi płytę DVD z inspekcji kanalizacji, wykonanej kamerą telewizyjną. W ofercie należy uwzględnić koszty wszystkich robót związanych z wykonaniem kanalizacji. Wykonawca ma obowiązek wyliczyć te koszty na podstawie projektu, wizji w terenie, doświadczenia zawodowego – koszty te należy ująć w ofercie w formie kwoty ryczałtowej. III Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Tom II (wzór umowy z załącznikami), Tom III (dokumentacja projektowa wraz z pozwoleniem na budowę, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PEKAO S.A. 79 1240 4416 1111 0000 4956 4828 (w tytule przelewu należy wpisać: wadium zamówienie 24 ZP) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 310). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z ograniczona odpowiedzialnością ul. Sienkiewicza 91, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 16.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu szczegółów warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4., w przypadku wartości robót określonych w innych walutach niż polski złoty, wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia wartości robót wg średniego kursu NBP z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania, b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.5, c) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne , chyba, że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.7, c) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.8. 3. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w pkt 9.7.1) lit. a) IDW budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.7.2) lit. a) IDW, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokument, o którym mowa 9.9. IDW, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 9.9 IDW, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 9.10 IDW stosuje się. 7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 roku poz. 700).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach