Przetargi.pl
„Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Nowe Piaski i Platanowa w Ostrowcu Świętokrzyskim”

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 661 200 , fax. 412 661 010
  • Data zamieszczenia: 2018-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o.
    ul. Sienkiewicza 91
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 661 200, fax. 412 661 010
    REGON: 290513358
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wodociagi.ostrowiec.net.pl/wodociagi.php?wodociagi=zam&kateg_id=60
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościa - 100 % udziałów Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Nowe Piaski i Platanowa w Ostrowcu Świętokrzyskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Nowe Piaski i Platanowa w Ostrowcu Św. składającej się z: a) kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN 8 o średnicy Ø 200 mm i długości L = 770,50 mb, w tym wykonanie 2 przewiertów z rurami stalowymi Ø 355,6 długości 29 m i 27 m, b) kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN 8 o średnicy Ø 160 mm i długości L = 51,00 mb, Odcinki przyłączeniowe na granicy działek winny być zaślepione korkami PCV. c) studni rewizyjnych systemu „U” z kręgów betonowych o średnicy Ø 1 200 mm, klasa betonu kręgów nie niższa niż C35/45, stopień wodoszczelności W 12 i nasiąkliwości < 6 %, kręgi łączone na uszczelkę gumową lub elastomerową, z zamontowanymi stopniami złazowymi i przejściami szczelnymi, włazy z żeliwa sferoidalnego z wypełnieniem betonowym, niewentylowane z uszczelką tłumiącą, klasy D400 (studnie S1,S6÷S13; K1÷K6), klasy B 125 (studnie M2÷M6;S2÷S5) klasy C250 (studnie M5.2 i M5.3), zabezpieczone przed otwarciem: z blokadą (zatrzaskiem) - 27 kpl., d) studni rewizyjnych systemu „U” z kręgów betonowych o średnicy Ø 1 000 mm, klasa betonu kręgów nie niższa niż C35/45, stopień wodoszczelności W 12 i nasiąkliwości < 6 %, kręgi łączone na uszczelkę gumową lub elastomerową, z zamontowanymi stopniami złazowymi i przejściami szczelnymi, włazy z żeliwa sferoidalnego z wypełnieniem betonowym, niewentylowane z uszczelką tłumiącą, klasy B 125 (studnia M7) klasy C250 (studnia M5.1), zabezpieczone przed otwarciem: z blokadą (zatrzaskiem) - 2 kpl., e) rurociągu tłocznego PE 100 Ø 90 mm i długości 327,5 m, z zaworem napowietrzająco-odpowietrzającym, zamontowanym w studni systemu „U” z kręgów betonowych o średnicy Ø 1 200 mm, klasa betonu kręgów nie niższa niż C35/45, kręgi łączone na uszczelkę, f) pompowni ścieków P1, wyposażonej w 2 pompy o mocy 2÷2,4 kW, pompy należy dobrać dla następującego punktu pracy: QP=4,06 l/s; H=13,5 m, zbiornik z polimerobetonu Ø 1 200 x 3900 mm, oświetlenie zewnętrzne przepompowni na słupie stalowym o wysokości 6m z oprawą LED 35 W, teren przepompowni wygrodzony w formie „ściętego kwadratu o wymiarach 1,5 x 2,5 x 2,5 x 1,5 x 1,4 m, nawierzchnia placu z kostki betonowej o powierzchni 6 m2, ogrodzenie z paneli ogrodzeniowych ocynkowanych, malowanych proszkowo o wysokości 1,5m, brama dwuskrzydłowa o szerokości skrzydła 1,25 m – 1 kpl. g) przyłącze eNN zasilania pompowni P1 – 3 m, h) pompownie przydomowe Pp1 ÷ Pp3 ze zbiornikiem PEHD o średnicy wewnętrznej Ø 800 mm i wysokości 2,3 ÷ 2,5 m, moc 1÷1,2 kW, wydajność pompy 07 ÷ 0,8 l/s, maksymalna wysokość podnoszenia Hmax = 65 m – 3 kpl., i) pompownia przydomowa Pp4 ze zbiornikiem PEHD o średnicy wewnętrznej Ø 1 200 mm i wysokości 2,3 ÷ 2,5 m, moc 1÷1,2 kW, wydajność pompy 07 ÷ 0,8 l/s, maksymalna wysokość podnoszenia Hmax = 65 m – 1 kpl., j) rurociąg ciśnieniowy od pompowni przydomowej Pp4 Ø 50 mm – 24 m, k) rurociągi ciśnieniowe od Pp1 ÷ Pp3 Ø 40 mm o łącznej długości - 19,5 m, l) rura dwudzielna osłonowa do kabli Ø 75 mm o łącznej długości – 51 m,, m) rura ochronna PVC Ø 315 x 7,7 mm na kanalizacji w skrzyżowaniu z istniejącym gazociągiem o łącznej długości – 20 m, n) układ sterowania pompowni sieciowej P1 powinien być zgodny (kompatybilny) z istniejącym systemem monitoringu GPRS, który realizowany jest za pomocą oprogramowania Hydro-Net: Obudowa szafy sterowniczej, • wykonana z tworzywa sztucznego odpornego na promieniowanie UV, • wyposażona w drzwi wewnętrzne z tworzywa sztucznego odpornego na promieniowanie UV, na których są zainstalowane (na sitodruku obrazu pompowni): - kontrolki: poprawności zasilania, awarii ogólnej, awarii pompy 1, awarii pompy 2, pracy pompy 1, pracy pompy 2, - wyłącznik główny zasilania, - przełącznik trybu pracy pompowni (Ręczna – 0 – Automatyczna), - przyciski Startu i Stopu pompy w trybie pracy ręcznej, - stacyjka z kluczem, - płytę montażową z blachy ocynkowanej o grubości 2mm, - co najmniej dwa zamki patentowe w drzwiach zewnętrznych, - posadzona na cokole metalowym, umożliwiającym montaż/demontaż wszystkich kabli (np. zasilających, od czujników pływakowych i sondy hydrostatycznej itd.) bez konieczności demontażu obudowy szafy sterowniczej, • o wymiarach: wysokość x szerokość x głębokość 800x600x300, • wyposażona w płytę montażową z blachy ocynkowanej o grubości 2 mm, • wyposażona w co najmniej dwa zamki patentowe w drzwiach zewnętrznych, • posadzona na cokole z tworzywa, umożliwiającym montaż/demontaż wszystkich kabli bez konieczności demontażu obudowy szafy sterowniczej, Urządzenia elektryczne: • moduł telemetryczny GSM/GPRS, • czujnik poprawnej kolejności i zaniku faz, • układ grzejny 50W wraz z elektronicznym termostatem, • czteropolowe zabezpieczenie klasy C, • przekładnik prądowy o wyjściu w zakresie 4....20mA, • wyłącznik różnicowo-prądowy czteropolowy 63A, • wyłącznik główny 63A, • gniazdo serwisowe 230V/16A wraz z jednopolowym wyłącznikiem nadmiarowo-prądowym klasy B16, • włącznik silnikowy, jako zabezpieczenie każdej pompy przed przeciążeniem i zanikiem napięcia na dowolnej fazie zasilającej, • stycznik dla każdej pompy, • jednopolowy wyłącznik nadmiarowo-prądowy klasy B dla fazy sterującej, • dla pomp o mocy £ 5,0kW rozruch bezpośredni, • zasilacz buforowy 24 VDC/1A wraz z układem akumulatorów, • syrenka alarmowa 24VDC z osobnymi wejściami dla zasilania sygnału dźwiękowego i optycznego, • przełącznik trybu pracy (Ręczna – 0 – Automatyczna), • wyłącznik krańcowy otwarcia drzwi szafy sterowniczej, • stacyjka umożliwiająca rozbrojenie obiektu, • sonda hydrostatyczna z wyjściem prądowym (4-20mA) o zakresie 0-4 mH2O wraz z dwoma pływakami (suchobieg i poziom alarmowy, • antenę typu YAGI dla sygnału GPRS modułu telemetrycznego (w przypadku wysokiego poziomu mocy sygnału GSM wystarczy zastosowanie anteny w kształcie „krążka” z montażem na obudowie szafy sterowniczej), • gniazdo do podłączenia agregatu + przełącznik Sieć – Agregat, • wyłącznik krańcowy otwarcia włazu przepompowni. Sterowanie w oparciu o moduł telemetryczny GSM/GPRS, do którego wchodzą następujące sygnały (wszystkie sygnały binarne powinny być wyprowadzane z przekaźników pomocniczych): • Wejścia (24VDC): - tryb pracy (Ręczny / Automatyczny), - zasilanie na obiekcie (Prawidłowe/Nieprawidłowe), - potwierdzenie pracy pompy nr 1, - potwierdzenie pracy pompy nr 2, - awaria pompy nr1 – kontrola zabezpieczenia termicznego pompy i wyłącznika silnikowego, - awaria pompy nr2 – kontrola zabezpieczenia termicznego pompy i wyłącznika silnikowego, - kontrola otwarcia drzwi i włazu pompowni, - kontrola pływaka sucho biegu, - kontrola pływaka alarmowego – przelania, - kontrola rozbrojenia stacyjki. • Wyjścia analogowe (4....20 mA), - sygnał z sondy hydrostatycznej (4...20mA) zabezpieczony bezpiecznikiem 32 mA, - sygnał przekładników prądowych (4...20mA), • Wyjścia (załączenie przekaźników napięciem 24VDC): - załączenie pompy nr 1, - załączenie pompy nr 2, - załączenie sygnału alarmowego sygnalizatora - awaria zbiorcza pompowni, - załączenie rewersyjne pompy nr 1, - załączenie rewersyjne pompy nr 2, - załączenie wyjścia włamania - do podłączenia niezależnej centralki alarmowej. Szafka zasiająco-sterownicza powinna zapewnić: • naprzemienną pracę pomp, • automatyczne przełączenie pomp w chwili wystąpienia awarii lub braku potwierdzenia pracy, • kontrolę termików pompy i wyłączników silnikowych, • funkcję czyszczenia zbiornika – spompowanie ścieków poniżej poziomu suchobiegu – tylko dla pracy ręcznej, • w momencie awarii sondy hydrostatycznej, pracę pompowni w oparciu o sygnał dwóch pływaków. o) odtworzenie nawierzchni do stanu pierwotnego: - kanał sanitarny M: nawierzchnie z kostki brukowej 40 m2, - kanał sanitarny K: odtworzenia nawierzchni z kruszywa naturalnego o frakcji 0-31,5 mm i grubości warstwy 382 m2, - kanał sanitarny S: odtworzenia nawierzchni z kruszywa naturalnego o frakcji 0-31,5 mm i grubości warstwy 188 m2. Kanalizacja sanitarna zlokalizowana jest: - w działkach należących do Gminy Ostrowiec Św.: ul. Modrzewiowa, ul. Nowe Piaski - dz. 2/3, 2/8 (obr. 5 ark.3), - na działkach będących własnością prywatną: ul. Platanowa, ul. Nowe Piaski dz. 3/1, 3/2, 3/3, 4/2 (obr. 5 ark.3) Uwagi ogólne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia Zgodnie z opinią geotechniczną teren planowanej inwestycji charakteryzują proste warunki gruntowe, w trakcie badań nie stwierdzono występowania wód gruntowych. W przypadku wystąpienia podczas prac wód gruntowych np. w wyniku obfitych opadów deszczów, w ofercie należy uwzględnić koszty odwodnienia wykopów, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. W cenie oferty należy uwzględnić koszt opłat za umieszczenie urządzenia w pasie drogowym za okres od daty umieszczenia urządzenia w pasie drogowym do terminu podpisania protokołu odbioru końcowego robót ( dotyczy ul. Modrzewiowej oraz działek gminnych ul. Nowe Piaski) Inwestycja realizowana będzie na podstawie pozwolenia na budowę. Projekt budowlany kanalizacji będącej przedmiotem zamówienia stanowi załącznik do SIWZ. Przedmiary robót będące załącznikami do SIWZ nie stanowią podstawy do wyceny robót są jedynie materiałami pomocniczymi do sporządzenia oferty. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Do odbioru końcowego Wykonawca przedstawi płytę DVD z inspekcji kanalizacji, wykonanej kamerą telewizyjną. W ofercie należy uwzględnić koszty wszystkich robót związanych z wykonaniem kanalizacji. Wykonawca ma obowiązek wyliczyć te koszty na podstawie projektu, wizji w terenie, doświadczenia zawodowego – koszty te należy ująć w ofercie w formie kwoty ryczałtowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PEKAO S.A. 79 1240 4416 1111 0000 4956 4828 (w tytule przelewu należy wpisać: wadium zamówienie 24 ZP) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z ograniczona odpowiedzialnością ul. Sienkiewicza 91, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 16.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu szczegółów warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4., b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.5, c) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne , chyba, że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.7, c) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.8. 2. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w pkt 9.7.1) IDW budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.7.2) lit. a) IDW, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokument, o którym mowa w 9.9. IDW, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 9.9 IDW, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 9.10 IDW stosuje się. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach