Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Szklary, gmina Jerzmanowice – Przeginia

Gmina Jerzmanowice-Przeginia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-048 Jerzmanowice, Rajska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 895 247 , fax. 123 895 521
  • Data zamieszczenia: 2017-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jerzmanowice-Przeginia
    Rajska 22
    32-048 Jerzmanowice, woj. małopolskie
    tel. 123 895 247, fax. 123 895 521
    REGON: 35155580300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Szklary, gmina Jerzmanowice – Przeginia
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.3. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Szklary, gmina Jerzmanowice – Przeginia” w zakresie: – kanał sanitarny „S2-S50, kanał Z i boczne”, - kanał sanitarny „S50-S100, kanał R i boczne”, - kanał sanitarny „T i W”, - kanał sanitarny „S100-P1, kanał U i boczne” - rurociąg tłoczny i przepompownia P1 wraz z zasilaniem energetycznym, - rurociąg tłoczny i przepompownia P2 wraz z zasilaniem energetycznym, - rekonstrukcja drogi powiatowej po wykonaniu kanalizacji 1) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje (szczegółowy zakres został określony w dokumentacji technicznej):  Budowę sieci kanalizacji sanitarnej tj.: - kanałów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC litych, łączone na wcisk, fi 315x9,2 mm, klasy S, sztywność obwodowa SN8 L= 2198,60 m - kanałów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PEHD SDR 17 dwuwarstwowa, fi 315 mm, (przewiert sterowany) L= 298,00 m - kanałów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC litych fi 200x5,9 mm, klasy S, sztywność obwodowa SN8 – L= 3281,20 m - kanałów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PE fi 200 mm – L= 178 m. - wykonanie kanałów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC fi 160x4,7 mm, klasy S, sztywność obwodowa SN8 – L= 765,00 m. - kanałów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PE fi 160 mm – L= 96,80 m. - rurociągów tłocznych z rur PE100 SDR17 fi 90 – L= 355,2 m. - rurociągów tłocznych z rur PEHD fi 90 (przewiert sterowany) – L= 111,3 m. - przewiert śred. 455/315 mm – L= 114,0 m. - przewiert śred. 355/200 mm – L= 449,0 m. - przewiert śred. 323/160 mm – L= 32,0 m.  Wykonanie studni kanalizacyjnych: - montaż studni kanalizacyjnych, betonowych fi 1200 mm - 35 szt. - montaż studni kanalizacyjnych, betonowych fi 1000 mm - 337 szt. - montaż studni kanalizacyjnych fi 600 mm PVC - 48 szt.  Budowę pompowni ścieków „P1” i pompowni ścieków „P2”. Wyposażenie przepompowni „P1” i „P2”: Systemowe zbiorniki przepompowni wykonane z nienasyconej żywicy poliestrowej (polimerobeton) wyposażone w podest obsługowy, drabinkę złazową, poręcz, kominek wentylacyjny DN100 (nawiewny), kominek wentylacyjny DN100 z biofiltrem, właz wejściowy, belka wsporcza, prowadnice, łańcuchy do pomp i regulatorów pływakowych (wszystkie w/w elementy wyposażenia ze stali nierdzewnej), zasuwy z klinem gumowanym żeliwne DN80 + przedłużenie trzpienia (przegubowy) ze stali nierdzewnej szt.2 (obsługa z poziomu terenu), zawory zwrotne kulowe kolanowe DN80 szt.2 – żeliwo, przewody tłoczne DN80 - stal nierdzewna, połączenia kołnierzowe nierdzewne, elementy złączne - stal nierdzewna, złączka STAL/PE - połączenie w zbiorniku, nasada T-52 z pokrywą. Wyposażenie szafy sterującej układu dwupompowego w oparciu o moduł telemetryczny GSM/GPRS (obudowa szafy sterowniczej wykonana z tworzywa sztucznego – stopień ochrony IP66, odporną na promieniowanie UV. Urządzenia elektryczne: moduł telemetryczny GSM/GPRS współpracujący z istniejącym systemem monitoringu). Szafy sterownicze przepompowni ścieków muszą posiadać Europejski Certyfikat Jakości ‘CE’. Rozdzielnia Sterowania Pomp musi zapewniać: naprzemienną pracę pomp, automatyczne przełączenie pomp w chwili wystąpienia awarii lub braku potwierdzenia pracy, kontrolę termików pompy i wyłączników silnikowych, funkcje czyszczenia zbiornika – spompowanie ścieków poniżej poziomu suchobiegu – tylko dla pracy ręcznej, w momencie awarii sondy hydrostatycznej, pracę pompowni w oparciu o sygnał z dwóch pływaków, kompatybilność z istniejącym systemem monitoringu. Szafa sterownicza powinna umożliwiać monitorowanie i zdalne sterowanie pracą pompowni z poziomu zainstalowanej stacji monitorującej i w przypadku wcześniejszego wdrożenia systemu monitoringu u Użytkownika powinna stanowić rozbudowę istniejącego systemu monitoringu. Nowo powstałe przepompownie ścieków mają być objęte rozbudową istniejącego systemu wizualizacji i monitoringu GPRS, który jest zainstalowany w Zakładzie Wodociągi Gminne w Jerzmanowicach. Oprogramowanie ma współpracować z istniejącym systemem monitoringu (dodatkowa zakładka w istniejącym oprogramowaniu). Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że istniejący i funkcjonujący u Zamawiającego system sterowania i monitoringu w oparciu o technologię GPRS nie może być zmieniony na inny. Nie dopuszcza się również możliwości współdziałania dwóch czy więcej różnych systemów sterowania i monitoringu przepompowni.  Wykonanie renowacji drogi powiatowej nr 2129K Rudawa – Szklary – Jerzmanowice po budowie kanalizacji sanitarnej zgodnie z projektem technicznym „Renowacja drogi powiatowej nr /18111/2129K Rudawa – Szklary – Jerzmanowice w miejscowości Szklary po budowie kanalizacji sanitarnej na 4 odcinkach: Odcinek A – pomiędzy projektowanymi studzienkami S4 – S12, Odcinek B – pomiędzy projekt. Studzienkami S28 – S31, odcinek C – pomiędzy projektowanymi studzienkami S101 – S103, Odcinek D – w rejonie projektowanego rurociągu tłocznego”.  Roboty ziemne i montażowe, roboty pomiarowe.  Wykonanie próby szczelności wszystkich wybudowanych kanałów kanalizacyjnych. Szczegółowy zakres robót budowlanych określają udostępnione przez zamawiającego specyfikacje techniczne, dokumentacja projektowa, przedmiary robót. Wszyscy oferenci ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia są zobowiązani do zapoznania się z udostępnionymi przez zamawiającego w/w dokumentami technicznymi i na ich podstawie zobowiązani są do przygotowania oferty. Wszystkie materiały podane w specyfikacjach technicznych, dokumentacji projektowej lub przedmiarach robót można zastąpić równoważnymi tj. materiałami posiadającymi nie gorsze właściwości techniczne. 2) Dodatkowe uwagi zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia: - Zamawiający sugeruje Wykonawcom przeprowadzenie we własnym zakresie i na własny koszt wizji lokalnej terenu do zainwestowania oraz zaleca wnikliwe zapoznanie się ze wszystkimi warunkami realizacji zadania w celu: ـ gruntownej identyfikacji wszystkich uwarunkowań realizacyjnych przedmiotu Zamówienia, ـ złożenia prawidłowej i trafnej oferty gwarantującej, w przypadku jej wyboru przez Zamawiającego, wykonanie przedmiotu zamówienia w formie satysfakcjonującej Zamawiającego, ـ przyjęcia na siebie wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności z tytułu realizacji wszystkich czynności objętych zamówieniem w zakresie, w jakim doświadczony wykonawca może i powinien przewidzieć. Rezygnacja z powyższego jest wyborem i ryzykiem Wykonawcy, jeśli niewłaściwie oceni szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i jego wartość. - Zamawiający nie posiada inwentaryzacji zieleni. Wykonawca, na co najmniej 30 dni przed zaplanowanym usunięciem drzew przedłoży Zamawiającemu wykaz obejmujący oznaczenie właściciela, numer działki, ilość, gatunek obwód drzewa przeznaczonego do wycinki (kolidujących z zakresem inwestycji) wraz ze zgodami właścicieli nieruchomości na wycinkę tych drzew i zwróci się do Gminy o wydanie zezwolenia na przedmiotową wycinkę, jeżeli będzie to wymagane przepisami. Zakłada się, że z tego tytułu nie będą naliczane żadne opłaty administracyjne. Ścięte i uprzątnięte drzewo przekazane będzie właścicielowi przedmiotowej nieruchomości, co należy wkalkulować w cenie ofertowej, - Zamawiający nie będzie naliczał kosztów zajęcia pasa drogowego dróg gminnych, których zarządcą jest Gmina Jerzmanowice - Przeginia. Opłaty za zajęcie pasa drogowego drogi powiatowej nalicza zarządca tej drogi, - Materiał skalny z odspojeń wykonawca przewiezie na wskazane przez inwestora miejsce na odległość do 5 km, - Zastosowane rury i kształtki muszą być ze sobą kompatybilne, a więc stanowić jeden system, czyli być produkowane przez jednego producenta. - Studnie rewizyjne betonowe wodoszczelne w pasie drogowym należy przykryć płytami nadstudziennymi, posadowionymi na pierścieniach odciążających, poza pasem drogowym należy zastosować zwężki. - Zamawiający posiada aktualne pozwolenie na budowę, uzgodnienia branżowe, i pozwolenie wodnoprawne – do wglądu w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Jerzmanowice –Przeginia, ul. Rajska 22, 32-048 Jerzmanowice, w godzinach pracy Urzędu. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - Dokumentacja projektowa: • Opis techniczny wraz z zagospodarowaniem terenu, • Profile kanalizacyjne, • Przewierty pod potokiem Szklarka, • Przewierty pod drogą powiatową, • Projekt budowlany – część elektryczna, • Projekt konstrukcyjny posadowienia pompowni – P1, P2, • Opis techniczny – przepompownie ścieków w Szklarach • Opinia geotechniczna dla projektowanej kanalizacji w m. Szklary, • Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, • Przedmiary robót: Kanalizacja sanitarna SZKLARY - kanały główne i sięgacze, rurociąg tłoczny i przepompownia P1, rurociąg tłoczny i przepompownia P2, zasilanie elektryczne pompowni P1 i P2, rekonstrukcja dróg powiatowych po wykonaniu kanalizacji, Uwaga: Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do ujęcia w kosztach zadania: - uzyskanie od właścicieli działek zajętych pod inwestycję, oświadczeń o przywróceniu po budowie terenu działki do należytego stanu i porządku według wzoru, - wykonanie dokumentacji filmowej całego terenu objętego inwestycją przed robotami budowlanymi i po przeprowadzeniu robót i przekazanie jej Zamawiającemu oraz Inspektorowi Nadzoru, - wykonanie inspekcji wybudowanej kanalizacji kamerą telewizyjną z obrotową głowicą z podaniem pomiaru odległości, spadku, opracowaniem wykresu graficznego inspekcji, podaniem daty i czasu inspekcji. Wyniki inspekcji TV przedłożyć w wersji elektronicznej na płycie CD. - dokonanie zgłoszenia zakończenia budowy do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Krakowie wraz z uzyskaniem zaświadczenia od PINB o nie zgłoszeniu sprzeciwu do doręczonego zgłoszenia, - wytyczenia geodezyjnego robót przed ich rozpoczęciem, - sporządzenia dokumentacji geodezyjnej powykonawczej wraz z klauzulą o przyjęciu do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i szkicu geodezyjnego powykonawczego oraz kart studni – 4 egz. + w wersji elektronicznej na płycie CD – 1 szt, - wykonanie i uzgodnienie z zarządcą drogi projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym, - wykonanie oznakowania i zabezpieczenia terenu robót zgodnie z projektem organizacji ruchu, - wykonanie rozruchu pompowni, zgodnie z zatwierdzonym wcześniej przez Inspektora Nadzoru projektem rozruchu, • Występujące w opracowaniach (dokumentacji technicznej m.in. SSTWiOR, projekcie budowlanym, opisach technicznych oraz przedmiarach robót) nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji technicznej ani do zmiany ceny zamówienia ani do naruszenia przepisów prawa. 4) W/w zakres robót Wykonawca powinien uwzględnić w kosztach ogólnych kosztorysu ofertowego. 5) W trakcie przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest szczególnie starannie przeanalizować dokumentację projektową określającą zakres prac oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres szczegółowy przedmiotu zamówienia opisany jest w przedmiarach poszczególnych branż dla robót budowlanych. 6) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, zaleceniami producentów urządzeń oraz z zachowaniem należytej staranności. 3.4. UWAGA RÓWNOWAŻNOŚĆ: W każdym przypadku, gdy dokumentacja techniczna (projekt, specyfikacje techniczne, przedmiar robót) opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych (marek), patentów lub pochodzenia (producenta), to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zabudowywał materiały atestowane o najwyższej jakości. Wszystkie materiały powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadać certyfikaty, atesty, świadectwa zgodności z PN, aprobatę techniczną. Dokumenty powyższe należy przekazać upoważnionemu przedstawicielowi zamawiającego przed ich zabudowaniem (wszystkie materiały muszą być przed ich wbudowaniem zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego). 3.5. Materiały z rozbiórki wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt placu budowy w tym zapewnienia energii elektrycznej, wody i innych niezbędnych mediów, w razie konieczności wykonania tymczasowej drogi dojazdowej umożliwiającą prowadzenie prac. 3.7) Wymagania dotyczące zatrudnienia osób: 3.7.1) Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy/podwykonawcy wykonujący czynności niezbędne do realizacji zamówienia, takie jak: - roboty ziemne; - roboty instalacyjne w zakresie budowy sieci kanalizacyjnej; - roboty melioracyjne; - roboty w zakresie nawierzchni dróg; - roboty budowlane w zakresie budowy urządzeń i linii energetycznych, zatrudnieni byli na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r., - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 1666 z późn. zm.). Wymóg ten nie dotyczy między innymi wykonujących usługę geodezyjną, kierowników budowy, dostawców materiałów budowlanych, itp. 3.7.2) Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem pkt. 3.7.8). 3.7.3) Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do pkt. 3.7.1, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę oraz podwykonawcę wymogu, o którym mowa w pkt. 3.7.1, ze wskazaniem ilu pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonuje czynności określone w pkt. 3.7.1. 3.7.4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia pracowników, o których mowa w pkt 3.7.1 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W tym celu Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania zobowiązuje się przedłożyć kopię zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/podwykonawcą z pracownikami. 3.7.5) Zamawiający może żądać od Wykonawcy/podwykonawcy pisemnych wyjaśnień co do sposobu i stanu zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 3.7.1. 3.7.6) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 3.7.3 lub 3.7.4 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w § 14 ust. 1 lit. h wzoru umowy. 3.7.7) W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku wskazanego w pkt. 3.7.3, pomimo dodatkowego wezwania przez Zamawiającego oraz w przypadku dwukrotnego niewywiązania się Wykonawcy/podwykonawcy z obowiązku wskazanego w ust. 3.7.4 Zamawiający może odstąpić od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca – w terminie 60 dni od upływu terminu wykonania obowiązku wskazanego w pkt. 3.7.4 dla drugiego wezwania lub upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego do wykonania obowiązku określonego w pkt. 3.7.3. 3.7.8) W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w 3.7.1, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w pkt. 3.7.3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach