Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Długojów i Szałas gm. Zagnańsk

Gmina Zagnańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 001 322 , fax. 413 001 373
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagnańsk
    ul. Spacerowa 8
    26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 001 322, fax. 413 001 373
    REGON: 29101086600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Długojów i Szałas gm. Zagnańsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” określonych jako Projekt „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Długojów i Szałas, gm. Zagnańsk. Wykonawca zaprojektuje kanalizację sanitarną w tym wybuduje i obejmie nadzorem autorskim wraz z oddaniem do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek. 3.3. Przedmiot umowy obejmuje: 3.3.1. Zaprojektowanie: a) kanalizacji sanitarnej w msc. Długojów i Szałas Komorniki, Komorniki i Tuzy, Stary Szałas, b) przykanalików (ONS) do każdej nieruchomości zabudowanej (do granicy pasa drogowego), c) rurociągów tłocznych RT-1 i RT-2, d) pompowni sieciowych P-1 i P-2 wraz z zasilaniem energetycznym, drogami dojazdowymi, zjazdami, ogrodzenia i zagospodarowania terenu pompowni wraz z obiektami towarzyszącymi, e) wodociągu dn90mmPE do pompowni ścieków P-1 i P-2, f) wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań wymaganych do realizacji inwestycji, 3.3.2. Wybudowanie zakresu wskazanego w pkt 3.3.1 (w dwóch etapach) w sposób zapewniający funkcjonowanie systemu kanalizacyjnego wraz z odtworzeniem istniejących nawierzchni, odbudową oraz umocnieniem rowów drogowych i przywróceniem terenu do stanu sprzed rozpoczęcia robót. Całkowity zakres do wykonania przez wykonawcę: a) budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej Ø200 PVC o długości ok. 4562 mb, b) budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej Ø160 PVC o długości ok. 590 mb, c) budowa kanalizacji sanitarnej tłocznej dz110 PE o długości ok. 2410 mb, d) budowa kanalizacji sanitarnej tłocznej dz90 PE o długości ok. 2420 mb, e) budowa pompowni ścieków P-1 i P-2 wraz z zasilaniem elektrycznym, odwodnieniem terenu i zagospodarowaniem – 2 szt. - dla obiektów pompowni ścieków zaprojektować system monitoringu i sterowania w sposób zapewniający komunikację z jednostką monitorującą, - w odniesieniu do pompowni P-2 przygotowanie terenu pod budowę tj. odwodnienie i karczowanie, - w trakcie robót budowlanych w zakresie pompowni P-1 uwzględnić pompowanie wody z uwagi na silne nawodnienie terenu, - teren pompowni ścieków należy ogrodzić. Ogrodzenie wykonać z paneli wykonanych z drutów ocynkowanych i powlekanych PVC z wysięgnikami stalowymi i drutem kolczastym z bramą wjazdową, f) budowa wodociągu dn 90 PE (dla pompowni ścieków) o łącznej długości ok. 200mb, g) budowa dróg dojazdowych oraz zjazdów na drogi powiatowe do pompowni ścieków P-1 i P-2 wraz z odwodnieniem terenu, - drogi dojazdowe do pompowni ścieków oraz utwardzenie na działce pompowni w granicach ogrodzenia należy wykonać z kostki betonowej, - chodniki i opaski z kostki betonowej na podsypce piaskowej zagęszczonej stabilizowanej cementem, - obrzeża betonowe 8/30 na podsypce cementowo piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą, h) uzyskanie warunków na prowadzenie robót w pasach zieleni oraz w pobliżu drzew oraz uzyskanie decyzji na wycinkę (jeśli będzie taka potrzeba). W I etapie realizacji wykonawca winien wykonać kanał D w terminie do dnia 30.05.2019 r., II etap – pozostałe roboty w terminie do dnia 31.10.2019 r. 3.4. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji następujących działań: a) wykonanie pełnobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego na potrzeby uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę/zgłoszenie robót zawierającą część opisową, graficzną, obliczenia, zestawienia, decyzje, uzgodnienia, opinie, pozwolenia, b) Zadania wykonać zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego odpowiednio dla danego sołectwa, c) zakres wykonania obejmuje również opracowanie: - projektu branży elektrycznej (dotyczącego zasilania energetycznego pompowni ścieków), - drogowej (dotyczący dróg dojazdowych do pompowni ścieków wraz ze zjazdami z dróg powiatowych), - ogrodzenia i zagospodarowania terenu pompowni wraz z obiektami towarzyszącymi zgodnie w wymaganiami Wodociągów Kieleckich, - dla obiektów pompowni ścieków wykonać system monitoringu i sterowania w sposób zapewniający komunikację z jednostką monitorującą, d) wykonanie badań i ekspertyz na potrzeby dokumentacji budowlanej i wykonawczej, e) uzyskanie opinii o warunkach gruntowo - wodnych w terenie objętym inwestycją, f) zakres objęty zamówieniem należy zaprojektować i wykonać w oparciu o warunki techniczne wydane przez Spółkę „Wodociągi Kieleckie” g) złożenie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę we właściwej jednostce administracyjnej i uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, h) opracowanie dokumentacji wykonawczej i uzgodnienie jej z Zamawiającym, i) opracowanie informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie, j) uzyskania w określonym ośrodku geodezyjnym aktualnych map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych, k) trasy kanalizacji sanitarnej grawitacyjne i tłoczne należy zlokalizować w pasach drogowych dróg powiatowych i gminnych, l) w przypadku braku możliwości zaprojektowania sieci kanalizacyjnej w pasie drogowym i konieczności usytuowania jej na gruntach prywatnych, wykonawca winien uzyskać zgody właścicieli nieruchomości, na których zaprojektowany będzie system kanalizacji, ł) wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego (w przypadku takiej konieczności), m) uzyskanie warunków technicznych, uzgodnień, opinii i decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę w tym między innymi: - decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia (jeżeli wystąpi taka konieczność), - uzyskanie warunków technicznych do projektowania od „Wodociągów Kieleckich” Sp. z. o. o., ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, - uzyskanie uzgodnienia „Wodociągów Kieleckich” - uzyskać warunki odtworzenia nawierzchni, które należy ustalić z właścicielem lub zarządcą terenu (przy realizacji sieci kanalizacyjnej w pasach drogowych - drogi, chodniki itp.), - uzyskanie zgody od właścicieli nieruchomości na realizację planowanego przedsięwzięcia po wcześniejszym ustaleniu przebiegu sieci i ONS na mapie, - uzgodnienie projektu budowlanego w Zespole Uzgodnienia Dokumentacji Projektowej, - uzgodnienie projektu budowlanego i wykonawczego oraz uzyskanie decyzji od zarządcy dróg powiatowych i gminnych, - uzyskanie decyzji pozwalającej na przekroczenie cieków wodnych, n) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych wraz z jej zatwierdzeniem, 3.5. Wykonawca opracuje dokumentację projektową obejmującą: a) projekt budowlany w ilości 5 egz., b) projekt wykonawczy w ilości 5 egz., c) dokumentacja geotechniczna – 2 egz., d) przedmiar robót 2 egz., e) kosztorysy ślepe 2 egz., f) kosztorysy inwestorskie 2 egz., g) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 2 egz., h) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), oprócz wersji papierowej całość dokumentacji ma być dostarczona na nośniku elektronicznym, wersja cyfrowa musi zawierać te same elementy co dokumentacja w formie papierowej. Rysunki, uzgodnienia i inne dokumenty należy zapisać w formie pdf. 3.6. Po zrealizowaniu zakresu rzeczowego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: a) dokumentację projektową opieczętowaną przez właściwą jednostkę udzielającą pozwolenia na budowę w ilościach jak wyżej, b) dokumentację powykonawczą: - projekt powykonawczy potwierdzony przez kierownika budowy z naniesionymi zmianami wprowadzonymi na etapie realizacji potwierdzonymi przez projektanta, - wszelkie decyzje, uzgodnienia i pozwolenia uzyskane na etapie projektowania, - powykonawczą inwentaryzację geodezyjną wraz ze szkicami, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania z projektem budowlanym, - pozwolenie na budowę lub zgłoszenie, na podstawie którego został wykonany przedmiot zamówienia, - protokoły odbiorów częściowych i końcowy, - protokoły z próby szczelności sieci kanalizacji sanitarnej, - protokół z pozytywnym wynikiem monitoringu, - protokół ze zgrzewania rur PE, - protokół z badań pobranych próbek, - protokół z zagęszczenia gruntu (podsypka, zasypka), - protokół odbioru nawierzchni po robotach drogowych – jeśli zarządca tego wymaga, - dokumentacja fotograficzna w formie cyfrowej, - deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, certyfikaty i atesty higieniczne, - dziennik budowy, c) uzyskane w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie. 3.7. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o: a) „Wytyczne eksploatacyjne „Wodociągów Kieleckich” do projektowania i realizacji infrastruktury wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie działania Spółki”, b) Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Zagnańsk, c) Strategia Rozwoju Społeczno - Gospodarczego Gminy Zagnańsk na lata 2014-2024, marzec 2014. d) Program Ochrony Środowiska dla Gminy Zagnańsk aktualizacji na lata 2009-2013, czerwiec 2009. e) Obowiązujące normy, przepisy i instrukcje. f) Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2018r. poz. 12). g) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018r. poz. 88). h) Ustawa z dnia 10 stycznia 2012r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2017r. poz. 2180). i) Ustawa z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2017r. poz. 2101). j) Ustawa z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków (Dz. U. z 2017r. poz. 2180). k) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 14 stycznia 2002 r. w sprawie określenia przeciętnych norm zużycia wody (Dz. U. z 2002r. poz. 70). l) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389). m) Obwieszczenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013r. poz. 1129). n) Ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2017 r. poz. 2126), o) Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z 2012r. poz. 463). p) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2016 r. w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno – inżynierskiej (Dz. U. z 2016r. poz. 2033). 3.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji oraz zakresy robót zawarte są w: 3.8.1.Programie funkcjonalno – użytkowym - załącznik Nr 8 3.8.2. Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Rysunki i część opisowa są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w opisie, a nie ujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach a nie w opisie należy traktować tak, jakby były ujęte w obu przypadkach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 18.1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 złotych brutto 18.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 18.3. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwój Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 18.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Samsonowie: nr 58 8512 0002 2001 0000 0143 0005 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Długojów i Szałas ,gm. Zagnańsk” Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 18.4 rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 18.5. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji - wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Uwaga! Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy, zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium, wobec tego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. Dodatkowo wskazane jest dołączenie do oferty kopii tego dokumentu poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. 18.6. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc dzień składania ofert, tj. musi obejmować termin związania ofertą. 18.7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 18.8. Zamawiający zwróci również wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 18.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, oświadczeń , o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 18.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu dla niniejszego zadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub należy wskazać dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod wskazanym adresem internetowym; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem 2. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 3. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 4. Oświadczenie o przynależność lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium . 6. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich w sytuacji, gdy wykonawca polega na zdolnościach i zasobach innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach