Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bedoń Przykościelny Etap II

Gmina Andrespol ogłasza przetarg

  • Adres: 95-020 Andrespol, ul. Rokicińska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 132 440 , fax. 422 132 434
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrespol
    ul. Rokicińska 126
    95-020 Andrespol, woj. łódzkie
    tel. 422 132 440, fax. 422 132 434
    REGON: 47205774400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrespol.bip.cc

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bedoń Przykościelny Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub dwóch części. 3. Część nr 1 – Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bedoń Przykościelny Część 1 3.1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części 1 jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowości Bedoń Przykościelny w ulicach: • ul. Ogrodowa – odcinek między studniami S102-S103-S99-S100-S101-S076-S077-S078-S079-S080-S081 oraz odcinek między studniami S084-S083-S082-S081 z wpięciem kanalizacji w studnię S081 w ul. Mostowej (kanał grawitacyjny), • ul. Grabowa - odcinek między studniami S090-S091-S092-S093-S087 z wpięciem kanalizacji w studnię S087 w ul. Mostowej (kanał grawitacyjny), • ul. Piaskowa – odcinek między studniami S069A-S069-S070-S071-S072-S073-S074-S075-S076 z wpięciem kanalizacji w studnię S076 w ul. Ogrodowej (kanał grawitacyjny), • ul. Mroczna – odcinek między studniami S094-S095-S073 z wpięciem kanalizacji w studnię S073 w ul. Piaskowej (kanał grawitacyjny), • ul. Bliźniacza – odcinek między studniami S202-S201-S200-S199-S198 oraz odcinek między studniami S199A-S199 z wpięciem kanalizacji w studnię S202 w ul. Ogrodowej (kanał grawitacyjny), • przyłączy kanalizacyjnych w w/w ulicach na odcinku od kanału do granicy posesji wraz z odtworzeniem nawierzchni ulic po wykonanych robotach. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót oraz technologia robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zostały określone w załącznikach nr 12, 13, 14, 18, 19, 20, 21: 3.2.1. Załącznik nr 12 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część nr 1 zamówienia 3.2.2. Załącznik nr 13 - Dokumentacja projektowa – Część nr 1 zamówienia 3.2.3. Załącznik nr 14 – Przedmiary robót – Część nr 1 zamówienia 3.2.4. Załącznik nr 18 – Opinia geotechniczna 3.2.5. Załącznik nr 19 – Operat wodnoprawny 3.2.6. Załącznik nr 20 - STWiORB 3.2.7. Załącznik nr 21 – STWiORB Odtworzenie nawierzchni 3.3. Przedmiary robót załączone do SIWZ są wtórne do dokumentacji projektowej, zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali budowy i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji. Przedmiar pełni funkcję pomocniczą. 4. Część nr 2 – Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bedoń Przykościelny Część 2 4.1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części 2 jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowości Bedoń Przykościelny w ulicach: • ul. Wodna – odcinek między studniami S148-S154 i S174-S154 z wpięciem kanalizacji z obu stron w studnię S154 w ul. Wodnej (kanał grawitacyjny), • ul. Magdalenki – odcinek między studniami S169A-S169-S170-S171-S171.1-S152 oraz odcinek między studniami S172-S171 z wpięciem kanalizacji w studnię S152 w ul. Parandowskiego (kanał grawitacyjny), • ul. Kościelna – odcinek między studniami S166-S167-S168-S147 z wpięciem kanalizacji w studnię S147 w ul. Parandowskiego (kanał grawitacyjny), • ul. Parandowskiego – odcinek między studniami S137-S138-S139-S140-S141-S142-S143-S144-S145-S146-S147-S148 z wpięciem kanalizacji w studnię S148 w ul. Wodnej (kanał grawitacyjny), • ul. Wyspiańskiego – odcinek między studniami S163-S164-S165-S141 z wpięciem kanalizacji w studnię S141 w ul. Parandowskiego (kanał grawitacyjny), • ul. Wesoła - odcinki między studniami: S176-S177-S178-S179-S180-S159; S181-S182-S177; S183-S177 oraz S187-S188-S189-S190-S159 z wpięciem kanalizacji z obu stron w studnię S159 w ul. Wodnej (kanał grawitacyjny), • przyłączy kanalizacyjnych w w/w ulicach na odcinku od kanału do granicy posesji wraz z odtworzeniem nawierzchni ulic po wykonanych robotach. 4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót oraz technologia robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zostały określone w załącznikach nr 15 do nr 21 włącznie: 4.2.1. Załącznik nr 15 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Część nr 2 zamówienia 4.2.2. Załącznik nr 16 - Dokumentacja projektowa – Część nr 2 zamówienia 4.2.3. Załącznik nr 17 – Przedmiary robót – Część nr 2 zamówienia 4.2.4. Załącznik nr 18 – Opinia geotechniczna 4.2.5. Załącznik nr 19 – Operat wodnoprawny 4.2.6. Załącznik nr 20 - STWiORB 4.2.7. Załącznik nr 21 – STWiORB Odtworzenie nawierzchni 4.3. Przedmiary robót załączone do SIWZ są wtórne do dokumentacji projektowej, zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali budowy i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji. Przedmiar pełni funkcję pomocniczą. 5. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji projektowej i STWiORB, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w treści dokumentacji projektowej i STWiORB, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu. 6. Informacje związane z wymaganiami, o których mowa w art. 29 ust. 3a: 6.1. Zamawiający - zgodnie z art. 29 ust. 3a PZP - aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia (określone w Załączniku nr 10 do SIWZ – Wzór umowy Część nr 1 zamówienia i w Załączniku nr 11 do SIWZ – Wzór umowy Część nr 2 zamówienia), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. 6.2. Szczegółowe wymagania oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - zostały (określone w Załączniku nr 10 do SIWZ – Wzór umowy Część nr 1 zamówienia i w Załączniku nr 11 do SIWZ – Wzór umowy Część nr 2 zamówienia). 6.3. Realizacja powyższego obowiązku nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę dodatkowych osób, które nie były dotychczas przez niego zatrudniane na podstawie umowy o pracę (nie były pracownikami Wykonawcy). 6.4. Za wystarczające Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę osobami aktualnie zatrudnionymi u Wykonawcy na umowę o pracę (dotychczasowi pracownicy Wykonawcy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.2. Zamawiający w zakresie kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12. Wykonawca bez wezwania Zamawiającego, zobowiązany jest w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach