Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w Markowiźnie, Turzy i Sokołowie Małopolskim

Gmina Sokołów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 36050 Sokołów Małopolski, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 7729019 , fax. (017) 7729019
  • Data zamieszczenia: 2018-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sokołów Małopolski
    ul. Rynek 1
    36050 Sokołów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. (017) 7729019, fax. (017) 7729019
    REGON: 69058213400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sokolow-mlp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w Markowiźnie, Turzy i Sokołowie Małopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie jest prowadzone w trybie, art. 39 ustawy prawo zamówień publicznych, z uwzględnieniem postanowień rozdziału 5 – zamówienia sektorowe - branża wodnokanalizacyjna. Przedmiotem zamierzenia inwestycyjnego jest budowa kanalizacji sanitarnej. Zamawiający dzieli zamówienie na 6 części: Zad. 1: Osiedle Północ II Budowa sieci kanalizacji sanitarnej fi200: 4,35 km Budowa sieci kanalizacji sanitarnej fi160:0,48 km Budowa sieci kanalizacji sanitarnej fi125 PE : 0,75 km W tym: Podzadanie A: Cały zakres dotyczący kanalizacji grawitacyjnej, który wpinany jest bezpośrednio do istniejących studzienek: SSP 62.2, SSP 62.2.18, SSP 62.2.18.1 na osiedlu Północ II i część rurociągu tłocznego – ta, która występuje równolegle do przebiegu kanalizacji grawitacyjnej podzadania A. Jest to ta cześć grawitacyjna, która do funkcjonowania nie potrzebuje przepompowni P3 z Turzy i przyległy do niej rurociąg tłoczny, który będzie z grawitacyjnym z podzadania A w tym samym wykopie. Termin realizacji : Podzadanie A: 70 dni kalendarzowych od podpisania umowy, pozostały zakres do 07 grudnia 2018 r. Zad. 2: Przejście od osiedla Północ II do Turzy i Turza do przepompowni P3 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej fi200: 4,47 km Budowa sieci kanalizacji sanitarnej fi160:1,88 km Budowa sieci kanalizacji sanitarnej fi125 PE: 3,7 km Montaż przepompowni ścieków P3 W tym podzadanie A : Rurociąg grawitacyjny: podłączenie do SSP36 w Sokołowie Młp. i dalej sam główny rurociąg zbiorczy grawitacyjny (bez odnóg) od Sokołowa Młp. do P3 w Turzy. Rurociąg tłoczny: od wysokości SSP36 w Sokołowie Młp. do P3 w Turzy i wykonanie i uruchomienie P3. Termin realizacji : Podzadanie A: do 07 grudnia 2018 r., pozostały zakres do 06 grudnia 2019 r. Zad. 3: Markowizna duża z P1 i P2 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej fi200 : 4,87 km Budowa sieci kanalizacji sanitarnej fi160 : 1,53 km Budowa sieci kanalizacji sanitarnej fi125 PE : 2,5 km Montaż przepompowni ścieków P1 Montaż przepompowni ścieków P2 W tym podzadanie A : montaż przepompowni P1i P2 do 29 listopada 2019 r. pozostały zakres do 30 czerwca 2020 r. Zad. 4 : Markowizna mała Budowa sieci kanalizacji sanitarnej fi200 PCV : 3 km Budowa sieci kanalizacji sanitarnej fi160 : 0,6 km Budowa sieci kanalizacji sanitarnej fi125 PE : 0,65 km Termin realizacji : do 06 grudnia 2019 r. Zad. 5: Osiedle Słoneczne oraz Piaski II z łącznikiem i rurociągiem tłocznym Budowa sieci kanalizacji sanitarnej fi200 : 4,44 km Budowa sieci kanalizacji sanitarnej fi160 : 0,8 km Budowa sieci kanalizacji sanitarnej fi125 PE : 0,6 km Montaż przepompowni ścieków P4 W tym: Podzadanie A: Rurociąg grawitacyjny od SSS9.17.9 do P4. Rurociąg grawitacyjny od SSS9.17.1.1.8 i SSS9.17.1.1.9 do P4, uruchomienie przepompowni P4, cały tłoczny od P4 do SR2 włącznie (SSS42), cały rurociąg grawitacyjny przylegający do rurociągu tłocznego- od P4 do SSS42 i SR2. Termin realizacji : Podzadanie A: 100 dni kalendarzowych od podpisania umowy, pozostały zakres do 06 grudnia 2019 r. Zad. 6: Osiedle Piaski Budowa sieci kanalizacji sanitarnej fi200 : 2,15 km Budowa sieci kanalizacji sanitarnej fi160 : 0,8 km Budowa sieci kanalizacji sanitarnej fi125 PE : 0,07 km Jest to zakres dotyczący wyłącznie kanalizacji grawitacyjnej – początek- połączenie z zadaniem 5 - włączenie od SR2 przy dz. 5971. W tym: Podzadanie A: Rurociąg grawitacyjny od SSS35.38 i SSS35.36.4 do SSS35.16 , rurociąg grawitacyjny od SSS35.26.10 do SSS35.26, rurociąg grawitacyjny od SSS40.11 do SSS35.16, rurociąg grawitacyjny od SSS36.7 do SSS36, rurociąg grawitacyjny od SSS37.1 na dz. 5653/1 do SSS37.1 na dz. 5657. rurociąg grawitacyjny od SR2 przy dz. 5971.do SSS40.1 na dz. 5654. Termin realizacji : Podzadanie A: 100 dni kalendarzowych od podpisania umowy, pozostały zakres do 06 grudnia 2019 r. Łącznie 6 zadań obejmuje: rurociąg kanalizacji grawitacyjnej fi 200 - około 23,3 km, rurociąg kanalizacji grawitacyjnej fi 160 - około 6,1 km, rurociąg tłoczny kanalizacji – około 8,3 km i 4 szt. przepompowni. Wymagany minimalny okres gwarancji i rękojmi to 60 miesięcy na roboty budowlane i rurociągi i 36 miesięcy na wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia od podpisania protokołu odbioru końcowego, szczegółowe zapisy dotyczące wymogów gwarancji i rękojmi zawiera wzór umowy. Kompletny zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia należy ustalić w oparciu o całą dokumentacje zamówienia. Główne miejsce lub lokalizacja realizacji - Miejscowości: Sokołów Małopolski, Turza, Markowizna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45, Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: Z1: Osiedle Północ II – wadium 6000,00 zł. Z2: Przejście od osiedla Północ II do Turzy i Turza do przepompowni P3 – wadium 10000,00 zł. Z3: Markowizna duża z P1i P2 – wadium 8000,00 zł. Z4: Markowizna mała – wadium 5000,00 zł. Z5: Osiedle Słoneczne oraz Piaski II z łącznikiem i rurociągiem tłocznym – wadium 6000,00 zł. Z6: Osiedle Piaski II oraz Piaski – wadium 3000,00 zł. Wadium należy wnosić zgodnie z obowiązującymi postanowieniami ustawy pzp, wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 08 9182 0006 00000390 2000 0390 w Banku Spółdzielczym w Sokołowie Młp. podając w tytule przelewu: _Wadium przetargowe kanalizacja Z1, Z2 …._ (Z1- oznacza zadanie 1, itd. Należy wpisać właściwe w zależności od tego na które zadanie lub zadania Wykonawca składa ofertę, lub oferty). Wymaga się dla wadium wniesionego w pieniądzu, aby przed upływem terminu składania ofert żądana kwota znajdowała się na wskazanym koncie. Informacje ogólne: Zgodnie z art. 45: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany w SIWZ przez zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. (nie jest to cała treść art.45) 2. Zgodnie z art. 46 ustawy pzp: Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa wart. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3,co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym przedmiocie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na etapie składania ofert wymaga się:1.1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust 1 - wykonawca składa go w formie jednolitego dokumentu zwanego dalej: JEDZ. Informuje się, że instrukcja jego wypełnienia przygotowaną przez UZP znajduje się na stronie internetowejhttps://www.uzp.gov.pl/__data/assets/pdf_file/0015/32415/Jednolity-Europejski-Dokument-Zamowienia-instrukcja.pdf. Formularz tego druku znajduje się również w załączniku nr 2 do SIWZ Jednocześnie informuje się, że istnieje możliwość przygotowania i wygenerowanie takiego druku w procedurach zamówień publicznych na stronie internetowej: https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=pl Wykonawca przygotowując JEDZ może ograniczyć się tylko do wypełnianie sekcji α części IV formularza JEDZ i nie musi wypełniać żadnej z pozostałych sekcji w części IV. Właściwej (dowodowej) weryfikacji spełniania konkretnych, określonych przez Zamawiającego, warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona co do zasady na zakończenie postępowania w oparciu o stosowne dokumenty składane przez wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, na wezwanie zamawiającego (art. 26 ust. 1 ustawy pzp). Informacje zawarte w JEDZ stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także JEDZ dotyczący tych podmiotów. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, JEDZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te stanowią wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazu je spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Nie wymaga się przedkładania JEDZ odnośnie podwykonawcy, któremu wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Wykonawca może wykorzystać w jednolitym dokumencie nadal aktualne informacje zawarte w innym jednolitym dokumencie złożonym w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia 1.2. Dokument, np.: oświadczenie, z którego będzie wynikało zobowiązanie podmiotu lub podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, aby udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Patrz rozdział V – warunki udziału w postępowaniu – zdolność techniczna lub zawodowa. 1.3. Formularz Oferty , kompletnie uzupełniony i sporządzony na podstawie zał. nr 1 do SIWZ i zgodnie z kosztorysem ofertowym. Dokument ten należy przygotować starannie i bezwzględnie złożyć na etapie składania ofert, gdyż nie podlega on uzupełnieniu i nie może podlegać istotnym zmianom. 1.4. Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy - musi zostać dołączone do oferty w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik lub gdy oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1.5. Kosztorys ofertowy uproszczony lub szczegółowy. Dokument ten należy przygotować starannie ibezwzględnie złożyć razem z ofertą, gdyż nie podlega on uzupełnieniu i nie może podlegać istotnym zmianom,za wyjątkiem tych dopuszczonych w ustawie pzp. Dokumenty od 1.1 do 1.5 należy przedłożyć w formie pisemnej w oryginale. 1.6. Zaleca się dołączyć do oferty dokument na potwierdzenie wniesienia wadium. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wymaga się przedłożenia bez wezwania do zamawiającego Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Zał. nr 3 do SIWZ. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: - umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli dotyczy - oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem – jeśli dotyczy”, - aktualny dokument lub dokumenty potwierdzające prawo osób składających podpis pod umową do występowania w imieniu Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczenia woli – jeżeli nie wynika to z treści dokumentów złożonych z ofertą (np. pełnomocnictwo – oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” przez notariusza z którego wynika uprawnienie do złożenia oferty i zawarcia umowy), - zabezpieczenie należytego wykonania umowy – oryginał lub w pieniądzu, patrz również rozdział XV pkt 2 –okresy. - harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania - kosztorys pełny - szczegółowy identyczny co do cen jednostkowych , czynników cenotwórczych i ceny całkowitej jak w załączonym do oferty (jeśli nie był przedłożony razem z ofertą). Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. - informacje niezbędne do kompletnego wypełnienia umowy, - kopia polisy OC, o której mowa w rozdziale III SIWZ- przed dniem przekazania placu budowy, - dokumenty potwierdzające kwalifikacje osób proponowanych do pełnienia funkcji Kierownika/ów budowy zgodnie z paragrafem 17 ust. 3 wzoru umowy i postanowieniami rozdz. III SIWZ - OPZ. Przewiduje się zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp. Nie przewiduje się zasad udostępniania informacji o charakterze poufnym. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp –nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach