Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Husów i Tarnawka

GMINA MARKOWA ogłasza przetarg

  • Adres: 37-120 Markowa, 1399
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MARKOWA
    1399
    37-120 Markowa, woj. podkarpackie
    REGON: 690581809
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.markowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Husów i Tarnawka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Husów i Tarnawka”. Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. Przy realizacji przedmiotu umowy zastosowanie mają zasady określone w Uchwale Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej Uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., Uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r. oraz Uchwałą Rady Ministrów nr 205/2022 z dnia 13 października 2022) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:W ramach prowadzonych robót budowlanych wykonany zostanie odcinek kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej oraz 2 sieciowe przepompownie ścieków z zasilaniem energetycznym i zagospodarowaniem terenu:1) Wykonanie kanalizacji sanitarnej na odcinku od działki 3917/6 w miejscowości Husów do działki 4236/2 w miejscowości Husów wraz z włączeniem do kanalizacji sanitarnej realizowanej w ramach zadania: ”Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Husów i Manasterz”. a) Kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC 250 o długości ok. 460m, b) Kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC 200 o długości ok 470m,c) Kanalizacji sanitarnej tłocznej PE 125 o długości ok 784m,d) Kanalizacji sanitarnej tłocznej PE 160 o długości ok 1280m.2) Budowę 2 sieciowych przepompowni ścieków P22 i P30 wraz z aktualizacją warunków zasilania przepompowni ścieków, opracowaniem projektów i wykonaniem zasilania energetycznego, systemem monitoringu, zagospodarowaniem terenu i ogrodzeniem. Kanalizacja sanitarna grawitacyjna – wykonana zostanie z rur kanalizacyjnych kielichowych z uszczelką fabrycznie zamontowaną w kielichu. Należy stosować rury PVC-U o wydłużonych kielichach sztywności obwodowej SN 8 SDR34. Rury muszą spełniać wymagania normy: PN-EN 1401-1:2009 – Systemy przewodów rurowych z tworzyw sztucznych do podziemnego bezciśnieniowego odwadniania i kanalizacji — Nieplastyfikowany poli(chlorek winylu) (PVC-U) — Część 1: Specyfikacje rur, kształtek i systemu Kanalizacja sanitarna tłoczna – wykonana z rur polietylenowych do przesyłu ścieków PE 100 RC. Przewody łączone za pomocą zgrzewania doczołowego i kształtek PE i żeliwnych. Przewody muszą spełniać wymagania normy: PN-EN 12201-2+A1:2013-12 Systemy przewodów rurowych z tworzyw sztucznych do przesyłania wody oraz do ciśnieniowej kanalizacji deszczowej i sanitarnej -- Polietylen (PE) -- Część 2: Rury PN-EN 12201-3+A1:2013-05 Systemy przewodów rurowych z tworzyw sztucznych do przesyłania wody oraz do ciśnieniowej kanalizacji deszczowej i sanitarnej -- Polietylen (PE) -- Część 3: KształtkiPrzepompownie ścieków: dwupompowe, z pompami zatapialnymi pracującymi w trybie czynnej rezerwy. Zagospodarowanie przepompowni ścieków – należy wykonać z paneli ogrodzeniowych o wysokości 1,53 i szerokości 2,50 z drutu 5mm na podmurówce systemowej, z bramą otwieraną o szerokości 2m i zamkiem na klucz. Utwardzenie terenu przepompowni kostką brukową tupu behaton o grubości 8cm. Zadanie realizowane będzie na podstawie dokumentacji projektowej ”Projekt budowlany sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami, pompowniami ścieków i ich zasilaniem energetycznym w miejscowości Husów” opracowany przez Eko Projekt Sp. z o.o. oraz prawomocnego pozwolenia na budowę wydanego przez Starostę Łańcuckiego numer 62/09 z dnia 11.02.2009.2. Dodatkowo w do obowiązków Wykonawcy należy:1) Utrzymanie w należytym stanie terenu budowy oraz doprowadzenie terenu robot do porządku po wykonanych pracach, wykonanie robót odtworzeniowych.2) Zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających3) Prowadzenie na bieżąco dziennika budowy4) Aktualizację i opracowanie wszelkich wymaganych do realizacji zgód, decyzji i pozwoleń niezbędnych do realizacji zadania, w tym decyzje na zajęcie pasa drogowego.5) Przeprowadzenie badań, prób koniecznych do oceny jakości robót oraz innych dokumentów przewidzianych przepisami ustawy Prawo Budowlane i innych przepisów szczegółowych.6) Bieżącego utrzymania terenu budowy w czystości, w tym gospodarowania odpadami powstającymi na terenie budowy zgodnie z przepisami odrębnymi, w tym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Markowa7) Odbudowę wszelkiego mienia zniszczonego na etapie realizacji robót zarówno prywatnego jak i komunalnego (dróg) pod rygorem zlecenia naprawy odrębnemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy8) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w tym dokumentacji powykonawczej zawierającej pełną inwentaryzację wykonanej sieci, wnioski materiałowe, karty gwarancyjne urządzeń, DTR, dziennik budowy, oświadczenia właścicieli gruntu o uporządkowaniu terenu.9) Uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie na rzecz i w imieniu Zamawiającego.10) Wykonawca zobowiązany jest również wykonać w ramach Przedmiotu Umowy roboty niewskazane bezpośrednio w dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 1, jeżeli sztuka budowlana, w szczególności względy bezpieczeństwa, przepisy prawa oraz przeznaczenie obiektu budowlanego takich robót będą wymagać.3. Realizacja robót prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi i UE normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.4. Przy realizacji przedmiotu umowy zastosowanie mają zasady określone w Uchwale Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej Uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., Uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r. oraz Uchwałą Rady Ministrów nr 205/2022 z dnia 13 października 2022) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.5. Celem inwestycji jest ochrona czystości wód powierzchniowych i podziemnych oraz ochrona ziemi poprzez zapewnienie odbioru ścieków sanitarnych przez oczyszczalnie a następnie ich oczyszczenie.6. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiących załączniki do SWZ.Harmonogram płatności:a) rok 2024 - I transza – w wysokości min. 2 % wynagrodzenia brutto za faktycznie zrealizowane i odebrane roboty zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym ze środków własnych Zamawiającego; b) rok 2024 - II transza – w wysokości 50% przyznanego dofinansowania po faktycznym zrealizowaniu i odebraniu zaawansowania robót określonego harmonogramem rzeczowo-finansowym - płatna ze środków Programu Polski Ład. c) rok 2025 - III transza – pozostała część wynagrodzenia, po zrealizowaniu przedmiotu umowy – płatność końcowa, płatna przez Zamawiającego ze środków Programu Polski Ład; - przy czym minimum ostatnia płatność oraz zakończenie prac musi nastąpić po 12 miesiącach od zawarcia umowy – zgodnie z warunkami zgłoszonego zadania inwestycyjnego do Programu jako zadanie realizowane w okresie powyżej 12 miesięcy. Wykonawca inwestycji zapewnia finansowanie inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę/wypłaty z Promesy.Wypłata promesy następować będzie w 2 transzach:­- pierwsza po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach inwestycji określonego w harmonogramie rzeczowo finansowym w wysokości nie wyższej niż 50% kwoty dofinansowania,­- druga po zakończeniu realizacji inwestycji w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty dofinansowania. W związku z rozłożeniem płatności za przedmiot zamówienia na okres dwuletni, podział zamówienia na etapy oraz terminy ich realizacji w powiązaniu z terminami płatności zostaną określone w harmonogramie rzeczowo - finansowym przygotowanym przez Wykonawcę i przekazanym do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy.Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na roboty budowlane: minimum 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100)2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy Głogów Małopolski o/MarkowaNr rachunku: 63 9159 1036 2004 4000 0084 0002z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.6.2024”4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający dopuszcza dołączenie dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium do oferty składanej za pośrednictwem platformy e-Zamówienia,6. W przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniężnej przez konsorcjum z dokumentu takiego powinien w jakikolwiek sposób wynikać obowiązek gwaranta zapłaty kwoty zabezpieczonej gwarancja w odniesieniu do wykonawcy rozumianego jako wszyscy członkowie konsorcjum które składa ofertę,7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.8. Zaleca się aby w przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz dokument zawierał informację o adresie mailowym na które ma by przesłane oświadczenie o zwolnieniu wadium9. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.10. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolności techniczne i zawodoweZamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca:- wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej dwie roboty budowlane (każda zrealizowana w ramach odrębnej umowy/zlecenia/zadania/zamówienia) obejmujących swym zakresem budowę i/lub przebudowę i/lub rozbudowę i/lub remont i/lub modernizację sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 2,000 km - liczonej jako jeden odcinek lub suma odcinków [do podanej długości nie należy wliczać długości odcinków przyłączy]orazdysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia:- minimum 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy/robót spełniającego poniższe wymagania: Uprawnienia: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub posiadającą inne uprawnienia odpowiadające powyższym, wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie i miejscu wydania uprawnień, Doświadczenie zawodowe: pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót lub inspektora nadzoru na co najmniej jednym zadaniu polegającym na wykonaniu prac związanych z budową i/lub przebudową i/lub rozbudową i/lub remontem i/lub modernizacją sieci kanalizacji sanitarnej o wartości zakończonych prac minimum 1 000 000,00 zł brutto [jedne milion złotych]---Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach