Przetargi.pl
„Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Biała - etap I”

Gmina Biała ogłasza przetarg

  • Adres: 98-350 Biała, Biała Druga
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 419 090 , fax. 438 419 018
  • Data zamieszczenia: 2020-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biała
    Biała Druga
    98-350 Biała, woj. łódzkie
    tel. 438 419 090, fax. 438 419 018
    REGON: 73093460200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabiala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Biała - etap I”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Biała – etap I”, która realizowana jest w ramach projektu „Budowa oczyszczalni ścieków wraz z kanalizacją sanitarną w Gminie Biała – etap I”. 2. W ramach przedmiotowej inwestycji powstanie kanalizacja grawitacyjno-tłoczna, która podzielona jest na cztery zlewnie T5, T10, T11, T12. Budowa obejmuje wykonanie: kanalizacji sanitarnej wraz z sięgaczami tj. przyłączami do pierwszej studni; tłoczni ścieków wraz z zasilaniem energetycznym tłoczni. Zamówienie obejmuje również wykonanie 4 szt. przewiertów w ochronnej rurze stalowej w pasie drogi krajowej DK74. Inwestycja obejmuje swoim zasięgiem następujące miejscowości: Biała Kopiec, Biała Rządowa, Biała Parcela, Biała Druga. 3.Wykonanie kanalizacji sanitarnej obejmuje w szczególności: budowę kanalizacji grawitacyjnej o łącznej długości 5215,2 m, budowę kanalizacji tłocznej o łącznej długości 2512,9 m, dostawa i montaż tłoczni ścieków – 4 szt, budowę przyłączy i sięgaczy do pierwszej studzienki o łącznej długości 1201,9 m, rozebranie i odtworzenie dróg, roboty ziemne, umocnienie wykopów za pomocą szalunków z pali szalunkowych stalowych, na kablach telefonicznych i energetycznych stosować rury ochronne dwudzielne, obsługę geodezyjną inwestycji wraz inwentaryzacją powykonawczą, uzyskanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót oraz pokrycie kosztów zajęcia pasów dróg krajowych i powiatowych, a) Zlewnia tłoczni ścieków T5: kanał sanitarny grawitacyjny z rur pełnych litych PVC Ø250 o długości 1322,10 m, kanał sanitarny grawitacyjny z rur pełnych litych PVC Ø200 o długości 1853,80 m, przejście nr 6 i 7 pod DK74 - przewiert długości 60,50 m z wykorzystaniem rur PE100 o średnicy 280/16,6 mm w rurze ochronnej stalowej Ø 406,4/7,1 mm, przejście nr 5 pod DK74 - przewiert długości 28,30 m z wykorzystaniem rur PE100 o średnicy 225/13,4 mm w rurze ochronnej stalowej Ø 323,9/7,1 mm, studnie kanalizacyjne – szt. 87, o średnicy 1200 mm z kręgów betonowych, studnia kanalizacyjna rozprężna – szt. 4, o średnicy 1000 mm z tworzywa sztucznego kanał sanitarny tłoczny z rur PE100 Ø110 mm długości 907,50 m, studnie kanalizacyjne na kanale tłocznym – szt. 3, o średnicy 1200 mm z kręgów betonowych, przyłącza kanalizacyjne i sięgacze z rur pełnych litych PVC Ø160 o długości 710,30 m, przyłącza kanalizacyjne i sięgacze z rur pełnych litych PVC Ø200 o długości 40,30 m, studnie kanalizacyjne o średnicy 600 mm – szt. 79, na odcinkach wspólnej trasy kanał tłoczny przebiega w jednym wykopie z kanałem grawitacyjnym, b) Zlewnia tłoczni ścieków T10 kanał sanitarny grawitacyjny z rur pełnych litych PVC Ø250, o długości 587,70 m, kanał sanitarny grawitacyjny z rur pełnych litych PVC Ø200 o długości 145,90 m, przewiert pod kanałem deszczowym długości 18,10 m z wykorzystaniem rur PE100 o średnicy 280/16,6 mm w rurze ochronnej stalowej Ø 406,4/7,1 mm, studnie kanalizacyjne – szt. 21, o średnicy 1200 mm z kręgów betonowych, studnia kanalizacyjna rozprężna – szt. 1, o średnicy 1000 mm z tworzywa sztucznego, kanał sanitarny tłoczny z rur PE100 Ø110 mm długości 756,00 m, studnie kanalizacyjne na kanale tłocznym – szt. 3, o średnicy 1200 mm z kręgów betonowych, przyłącza kanalizacyjne i sięgacze z rur pełnych litych PVC Ø160, o długości 160,80 m, studnie kanalizacyjne o średnicy 600 mm – szt. 19, na odcinkach wspólnej trasy kanał tłoczny przebiega w jednym wykopie z kanałem grawitacyjnym, c) Zlewnia tłoczni ścieków T11: kanał sanitarny grawitacyjny z rur pełnych litych PVC Ø200, o długości 1167,10 m, przejście nr 8 pod DK74 - przewiert długości 31,70 m z wykorzystaniem rur PE100 o średnicy 225/13,4 mm w rurze ochronnej stalowej Ø 323,9/7,1 mm, studnie kanalizacyjne – szt. 43, o średnicy 1200 mm z kręgów betonowych, studnia kanalizacyjna rozprężna – szt. 1, o średnicy 1000 mm z tworzywa sztucznego, kanał sanitarny tłoczny z rur PE100 Ø110 mm długości 219,40 m, studnie kanalizacyjne na kanale tłocznym – szt. 1, o średnicy 1200 mm z kręgów betonowych, przyłącza kanalizacyjne i sięgacze z rur pełnych litych PCV Ø 160, o długości 210,40 m, studnie kanalizacyjne o średnicy 600 mm – szt. 28, na odcinkach wspólnej trasy kanał tłoczny przebiega w jednym wykopie z kanałem grawitacyjnym, d) Zlewnia tłoczni ścieków T12 kanał sanitarny grawitacyjny z rur pełnych litych PVC Ø200, o długości 370,70 m, studnie kanalizacyjne – szt. 12, o średnicy 1200 mm z kręgów betonowych, kanał sanitarny tłoczny z rur PE100 Ø 110 mm długości 630,00 m, studnie kanalizacyjne – szt. 2, o średnicy Ø1200 mm z kręgów betonowych, przyłącza kanalizacyjne i sięgacze z rur pełnych litych PCV Ø 160, o długości 61,0 m, przyłącza kanalizacyjne i sięgacze z rur pełnych litych PCV Ø 200, o długości 19,1 m, studnie kanalizacyjne o średnicy 600 mm – szt. 8, na odcinkach wspólnej trasy kanał tłoczny przebiega w jednym wykopie z kanałem grawitacyjnym. 4. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się: Projekty budowlane, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), Przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową wystąpienie w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe oraz nie będzie uprawniało do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w projekcie lub projekcie wykonawczym. Ewentualny brak w przedmiarze robót, robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. UWAGA: Dokumentacja projektowa obejmuje zakres szerszy niż objęty przedmiotem niniejszego postępowania. Zakres projektu, który powinien być brany przez Wykonawcę pod uwagę przy wycenie oferty wskazano w rozdziale 2 pkt 2.1.-2.4. SIWZ. Projekt zagospodarowania terenu przedstawiony na rysunkach nr 6, 7, 9, 10, 11, 12 jest objęty niniejszym postępowaniem. Jednocześnie do SIWZ dołączono zaktualizowane przedmiary, które obejmują zakres objęty niniejszym postępowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 150.000,00 PLN (słownie zł: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu;(wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Wieluńskiej Nr: 45 9244 0003 0000 0039 2000 0050 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: GO.271.2.3.2020” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.). 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) w formie umożliwiającej złożenie skutecznego roszczenia skierowanego do Gwaranta. 6.. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale 4 SIWZ oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenia (aktualne na dzień składania ofert) w zakresie wskazanym w załączniku Nr 4 i 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt 5.1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 5.1.1 SIWZ. Dowody, o których w rozdziale 4.5.1 SIWZ, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego złożone na zasadach określonych w rozdziale 4.4 – 4.5 SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach