Przetargi.pl
„Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Leżajsk w ramach zadania: Kanalizacja i wodociągi gminy”

Gmina Leżajsk ogłasza przetarg

  • Adres: 37300 Leżajsk, ul. Opalińskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 240 62 00 , fax. 017 240 62 48
  • Data zamieszczenia: 2017-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leżajsk
    ul. Opalińskiego 2
    37300 Leżajsk, woj. podkarpackie
    tel. 017 240 62 00, fax. 017 240 62 48
    REGON: 54637700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Leżajsk w ramach zadania: Kanalizacja i wodociągi gminy”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie jest podzielone na dwie oddzielne części: Część numer 1 – „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chałupki Dębniańskie” Zakres zamówienia obejmuje wykonanie : • Kolektora grawitacyjnego Ø160 mm – z uwzględnieniem wykonania robót ziemnych, montażowych, montażu rur osłonowych, oznakowania – 174,00 m, • Kolektora grawitacyjnego Ø200 mm – z uwzględnieniem wykonania robót ziemnych, montażowych, montażu rur osłonowych, oznakowania – 601,00 m, • Studzienki rewizyjne Ø315 mm z kinetą PE systemowe – 7szt., • Studzienki rewizyjne Ø425 mm z kinetą PE systemowe – 27szt., • Przewiertów rurą stalową o dn 355 = 22m. Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych. Część numer 2 – „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Przychojec, Giedlarowa, Stare Miasto, Wierzawice” Zakres zamówienia obejmuje wykonanie : • Kolektora grawitacyjnego Ø160 mm – z uwzględnieniem wykonania robót ziemnych, montażowych, montażu rur osłonowych, oznakowania – 99,00 m, • Kolektora grawitacyjnego Ø200 mm – z uwzględnieniem wykonania robót ziemnych, montażowych, montażu rur osłonowych, oznakowania – 719,00 m, • Studzienki rewizyjne Ø315 mm z kinetą PE systemowe – 4 szt., • Studzienki rewizyjne Ø425 mm z kinetą PE systemowe – 24szt., • Przewiertu sterowanego pod drogami o długości łącznej 83m w tym: dn250mm = 8m, dn315mm = 75m, Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych. Zakres zamówienia na część numer 1 i część numer 2 obejmuje również wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz wykonanie wszelkich badań i sprawdzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i niezbędnych do zawiadomienia właściwych organów o zakończeniu budowy oraz przekazania do użytkowania. Określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zakres zamówienia na część numer 1 i część numer 2 obejmuje również wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym odrębne operaty z lokalizacji kanalizacji w pasie drogi powiatowej, zawierające w szczególności obliczenie powierzchni rzutów poziomych zamontowanych urządzeń) oraz wykonanie wszelkich badań i sprawdzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i niezbędnych do wystąpienia do właściwych organów o pozwolenie na użytkowanie oraz przekazania do użytkowania. Szczegółowy zakres robót dla każdej z części przedstawia dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonywania przyłączy kanalizacyjnych. Wykonawca będzie zobowiązany do przywrócenia terenu (działki, drogi) do stanu pierwotnego w ciągu 30 dni od wejścia na ten teren. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument w którym właściciele działek na których będą przeprowadzane roboty budowlane, oświadczą, że nie mają zastrzeżeń do wykonanych prac i teren został przywrócony do stanu pierwotnego. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty kosztów pompowania wody z wykopów za pomocą igłofiltrów (w przypadku konieczności zastosowania). Stosownie do treści art. 29 ust. 3a uPzp Zamawiający wymaga – w zakresie części numer 1, numer 2, numer 3 - zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: roboty ziemne w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków, roboty montażowe. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie - nie krótszym niż 3 dni - Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy (zgodnie z wytycznymi zawartymi w opinii zamieszczonej na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych-www.uzp.gov.pl) . Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach