Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu w drodze wewnętrznej od ul. Drzymały (dz. 46 i 41/1), oraz sieci wodociągowej w ul. Jakubczak w Radomiu

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3620471 , fax. 048 3620532
  • Data zamieszczenia: 2013-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3620471, fax. 048 3620532
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu w drodze wewnętrznej od ul. Drzymały (dz. 46 i 41/1), oraz sieci wodociągowej w ul. Jakubczak w Radomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są kompleksowe roboty budowlane w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej i wodociągu w drodze wewnętrznej od ul. Drzymały w Radomiu (dz 46 i 41/1) oraz budowy sieci wodociągowej w ul. Jakubczak - II etap. 1.1.Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Wykonanie zadania nr I o nazwie: Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu w drodze wewnętrznej od ul. Drzymały (dz 46 i 41/1) w zakresie: a)budowy sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC DN 200 mm SN8 z rur kielichowych ze ścianką litą wg PN-EN 1401 : 1999 o długości ok. L=373,10 mb, b)budowy fragmentów przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur PVC DN 160 mm kielichowych ze ścianką litą wg PN-EN 1401 : 1999 - 10 szt. o łącznej długości ok.33,0 mb. Długości przyłączy mierzone od włączenia do sieci do granicy posesji zgodnie z projektem. Budowa pozostałego zakresu przyłączy pozostaje w gestii właściciela posesji i nie wchodzi w skład przedmiotu zamówienia. c)budowy sieci wodociągowej z rur polietylenowych PE100 PN 10 SDR17 Dz160x9,5 mm o długości ok. L=381,5 mb wraz z wykonaniem przecisku pod jezdnią o dł. ok. 4,5m oraz montażem uzbrojenia ( zasuwa DN150 - 1 kpl; hydranty p.poż. DN80 - 3 kpl.) 1.2.Wykonanie zadania nr II o nazwie:Budowa sieci wodociągowej w ul. Jakubczak - II etap w zakresie: a)budowy sieci wodociągowej z rur ciśnieniowych PE100 PN 10 SDR 17 DN 110x6,6 mm o długości ok. 11 mb. (od istniejącej zasuwy w węźle W3 do węzła HP2 wraz z montażem hydrantu naziemnego p.poż DN80 oraz zakończeniem sieci kołnierzem stalowym DN100 z zabezpieczeniem blokiem oporowym). Załączona do SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna dla zadania nr II sporządzona jest dla szerszego zakresu niż obejmuje przedmiot niniejszego zamówienia. Przedmiar odpowiada zakresowi robót realizowanych w ramach niniejszego zamówienia. W ramach przedmiotowego zamówienia wiążące dla Wykonawcy są pozycje w/w dokumentów służące realizacji robót o których mowa w § 3 pkt 2.1 ppkt 2.1.2. SIWZ. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 1.3.W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacja techniczną oraz przedmiarem robót. 1.4.Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacja projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1)pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania; pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 02.04.2001r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniania dokumentacji projektowej Dz. U 38 poz. 455), 2)przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego - zlecenie wykonania badań i sprawdzeń (w tym m.in. raport z wideoinspekcji wykonanej kanalizacji sanitarnej, protokoły z pozytywnymi wynikami badań bakteriologicznych i fizykochemicznych wody), 3)projekt organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami, 4)uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy: a)zajęcie pasa drogowego b)związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji c)innych - niezbędnych przy realizacji zadania 5)organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 6)odwodnienie wykopów na czas prowadzonych robót, 7)zabezpieczenie na czas robót istniejącego uzbrojenia; zabezpieczenie kabli energetycznych rurami osłonowymi sztywnymi dwudzielnymi, 8)wykonanie wymaganych badań i prób, 9)uporządkowanie terenu po budowie, 10)likwidacja placu budowy, oraz wszelkie inne prace nie objęte niniejszą dokumentacją, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 1.5.Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 1.6.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 5.000 (słownie: pięć tysięcy 00/100) złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach