Przetargi.pl
dostawa stymulatorów serca wraz z elektrodami i introducerami

Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 04-749 Warszawa, ul. Bursztynowa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4735145 , fax. 022 6131992
  • Data zamieszczenia: 2013-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
    ul. Bursztynowa 2 2
    04-749 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4735145, fax. 022 6131992
    REGON: 01066985300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa stymulatorów serca wraz z elektrodami i introducerami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy stymulatorów serca wraz z elektrodami i introducerami dla zaopatrzenia Oddziału Kardiologii w Międzyleskim Szpitalu Specjalistycznym w Warszawie, w asortymencie i ilościach wykazanych szczegółowo na załączonym Formularzu Cenowym. 2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych w obrębie podanego w Formularzu Cenowym asortymentu. 3. Podaną ilość przedmiotu zamówienia należy traktować jako szacunkową, wstępną niezbędną do przeprowadzenia postępowania. Ostateczna wielkość przedmiotu zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy. 4. Wymieniony w Formularzu Cenowym asortyment winien spełniać warunki dopuszczenia do obrotu. 5. Na oferowane stymulatory wymagany jest okres sterylności min. 12 miesięcy od daty dostawy potwierdzonej protokołem zdawczo - odbiorczym. 6. Stymulatory muszą posiadać okres trwałości min. 5 lat od daty dostawy potwierdzonej protokołem zdawczo - odbiorczym. 7. Wykonawca wyłoniony w trakcie postępowania będzie zobowiązany do przeprowadzenia szkoleń dla pracowników Zamawiającego zajmujących bezpośrednio wszczepiania, w zakresie wszczepiania oraz obsługi stymulatorów. 8. Warunki serwisu: - 24-godzinny dostęp do konsultacji telefonicznej - 48-godzinny czas usunięcia usterki od czasu telefonicznego zgłoszenia 9. Deklarowane parametry (zał. 5, 6, do SIWZ) muszą być udokumentowane w katalogu lub materiałach informacyjnych dołączonych do oferty. 10. Oferty będą oceniane wg kryteriów podanych w rozdziale XIV SIWZ. 11. Płatność za dostarczany przedmiot umowy będzie następowała po jego zużyciu. 12. Zamawiający będzie przedstawiał Wykonawcy comiesięczne zestawienie wszczepionych stymulatorów z Oddziału Kardiologii, na podstawie którego Wykonawca wystawi fakturę w zależności od intensywności zużycia stymulatorów - raz lub dwa razy w miesiącu. 13. Termin zapłaty za fakturę nie będzie krótszy niż 30 dni. 14. Realizacja zamówienia następować będzie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą wyłonionym w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 15. Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ jest integralną część niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 17. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331822001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Parametry techniczno - użytkowe
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mssw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach