Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej we wsi Mrowiny - etap II

Urząd Miejski w Żarowie ogłasza przetarg

  • Adres: Żarów, ul. Zamkowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8580-591, 8580-778, 8580-4
  • Data zamieszczenia: 2017-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Żarowie
    ul. Zamkowa 2 Żarów, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8580-591, 8580-778, 8580-4
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zarow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej we wsi Mrowiny - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. Budowa kanalizacji sanitarnej isieci wodociągowej we wsi Mrowiny – etap II w oparciu o projekt budowlany Przedsiębiorstwa Wielobranżowego Budex ul. Morcinka 7 59-400 Jawor, zwany dalej „Przedmiotem Umowy”. Zakres rzeczowy Przedmiotu Umowy obejmuje w szczególności: Sieć kanalizacji sanitarnej Studnie Ø1500 2 szt. Studnie Ø1000 47 szt. Studnie Ø425 52 szt. przepompownia - 1 szt. kanalizacji grawitacyjnej o średnicy Ø 160 - 759,4 mb, kanalizacji grawitacyjnej o średnicach Ø 200 - 1283,7 mb, kanalizacji grawitacyjnej o średnicach Ø 400 - 17,25 mb, rurociągów tłocznych PE o średnicy Ø 110 – 33,0 mb, rurociągów tłocznych PE o średnicy Ø 225 – 30 mb, Sieć wodociągowa wodociąg Ø 250 - 646,7 mb, wodociąg Ø 225 - 16,9 mb, wodociąg Ø 160 - 807,6 mb, wodociąg Ø 90 - 73,85 mb, wodociąg Ø 63 - 39,45 mb, wodociąg Ø 50 - 53,2 mb, wodociąg Ø 32 - 373,5 mb, Sieć kanalizacji deszczowej Studnie Ø1200 47 szt. wpusty deszczowe 56 szt. kanalizacji grawitacyjnej o średnicy Ø 200 - 398,8 mb, kanalizacji grawitacyjnej o średnicach Ø 315 - 184,55 mb, kanalizacji grawitacyjnej o średnicach Ø 400 - 633,25 mb Roboty drogowe. Odbudowa podbudowy i nawierzchni drogi gminnej w Mrowinach – 7 881,2 m². Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm – 306,7 m². Krawężniki betonowe wystające, obniżone, wtopione o wymiarach 15x30 cm – 2474,7 mb. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm – 154,2 mb. Zaprojektowaną w drodze gminnej sieć kanalizacji sanitarnej należy włączyć do sieci zaplanowanej do wykonania w pierwszym etapie. Zakres drugiego etapu przewiduje również odcinek sieci od studni zbiorczej zaprojektowanej w etapie pierwszym do włączenia do systemu kanalizacji na terenie podstrefy WSSE w Żarowie. Włączenie do istniejącego systemu wymagać będzie: - budowę nowej przepompowni ścieków - przepięcie sieci o średnicy Ø 400mm do nowej przepompowni ścieków wraz z montażem zasuwy nożowej dn400 - wykonanie odcinka rurociągu tłocznego łączącego nową przepompownię z istniejącym rurociągiem tłocznym Ø 225mm - wyłączenie z eksploatacji istniejącej przepompowni ścieków. Kanalizacja sanitarna zaprojektowana jest w układzie grawitacyjno – ciśnieniowym z rur PVC oraz PE. Rurociąg tłoczny ścieków zaprojektowano z rur PE-HD ułożonych równolegle do terenu na średnim zagłębieniu 1,5 m p.p.t. do osi rurociągu. Główne kolektory ściekowe zaprojektowano z rur PVC o średnicy Ø200 - Ø400 natomiast przyłącza kanalizacyjne zaprojektowano z rur PVC o średnicy Ø160mm. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej koliduje z istniejącą siecią deszczową, która należy wykonać od podstaw na mniejszej głębokości. Poszczególne odcinki sieci należy włączyć do istniejących kanałów burzowych włączonych do potoku Tarnawka. Kanalizacja deszczową zaprojektowana jest w układzie grawitacyjnym z rur PVC średnicy Ø200 - Ø400. Na załamaniach i odgałęzieniach zaprojektowano studzienki włazowe przystosowane do wchodzenia i wychodzenia dla wykonywania czynności eksploatacyjnych w kanale. Zaprojektowano studnie betonowe. Studzienki na kanale grawitacyjnym zaprojektowano okrągłe o średnicy wewnętrznej – 1200 mm, otworu wejściowego 610 mm. ( poza studnią z zasuwą) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi program Projekt budowlany oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień: 45 11 12 00 – 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45 23 13 00 – 8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45 23 11 10 – 9 Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45 23 10 00 – 5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art.29 ust 3a ustawy Pzp) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) wykonania robót ziemnych b) wykonania robót instalacyjnych c) wykonanie robót drogowych 10. Wykonawca nie później niż do dnia podpisania umowy na realizację zamówienia przedstawi zamawiającemu wykaz osób wykonujących czynności określone w pkt. 9 niniejszego rozdziału – według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 11. Wykonawca w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oświadczeń osób wykonujących czynności określone w pkt. 9, że są zatrudniona na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. O minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, 12. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 9. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 13. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 14. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 15. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów lub oświadczeń w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności. 16. Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 100 zł (słownie: sto złotych 00/100) za każdy dzień opóźnienia w przekazaniu zamawiającemu wykazu osób wykonujących czynności określone w pkt. 9 niniejszego rozdziału – według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 17. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Zamawiającego:, tj.: Bank Zachodni WBK S.A. I Oddział w Żarowie Nr 65 1090 23 69 0000 0006 0201 9458: z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej we wsi Mrowiny – etap II R.271.25.2017”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie Zamawiającego przy ul. Zamkowa 2, 58-130 Żarów w Biurze Obsługi Klienta do dnia 30.11.2017 r. do godziny 10:00 , a jego kopia w ofercie przetargowej. Kopertę z wadium należy opisać w następujący sposób: Wadium - Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej we wsi Mrowiny – etap II R.271.25.2017 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 3) W przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów - Zobowiązanie tego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów wg załącznika nr 9 do SIWZ, 4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 5) Dowód złożenia wadium;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach