Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej obejmującej miejscowości Konarzyny, Bartoszylas oraz wybudowania Starej Kiszewy

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-430 Stara Kiszewa, ul. Ogrodowa 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6876020, 6876024
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Ogrodowa 1 1
    83-430 Stara Kiszewa, woj. pomorskie
    tel. 058 6876020, 6876024
    REGON: 00054714100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starakiszewa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej obejmującej miejscowości Konarzyny, Bartoszylas oraz wybudowania Starej Kiszewy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z pompowniami oraz sieci wodociągowej. Zakres rzeczowy budowy sieci kanalizacyjnej kształtuje się następująco: 1. rurociągi kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN 200 - DN 250 - 8779,9 mb; 2. rurociągi kanalizacji sanitarnej tłocznej DN 63 - DN 200 - 6434,82 mb; 3. przykanaliki kanalizacyjne do granicy działki DN 160 - 944,3 mb; 4. przykanaliki kanalizacyjne od granicy działki do studzienki inspekcyjnej DN 160 - 730,1 mb; 5. pompownie ścieków sanitarnych strefowych - 3 szt. Zakres rzeczowy budowy sieci wodociągowej kształtuje się następująco: 1. rurociągi sieci wodociągowej DN 90 - DN 200 - 14049,7 mb; 2. przyłącza wodociągowe do granicy działki DN 40 - 908,76 mb; 3. przyłącza wodociągowe od granicy działki do studzienki wodomierzowej DN 40 - 370,26 mb. Szczegółowa wielkość i zakres zamówienia został opisany w dokumentacji technicznej przygotowanej przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 5) udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy; 6) wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ oraz istotnych postanowieniach umowy. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad: 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj.: budowa sieci kanalizacji sanitarnej i (lub) budowa sieci wodociągowej) - w tym przynajmniej 1 zamówienia, którego wartość brutto robót wynosiła minimum 4 mln zł; 2) wykonawca będzie dysponował osobami, które będą spełniały co najmniej niżej wymienione wymagania: a) kierownik budowy - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) kierownik robót drogowych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; c) kierownik robót elektrycznych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 3) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 tys. zł;. 4) wykonawca jest w posiadaniu środków finansowych (minimum 1,5 mln zł) lub posiada zdolność kredytową na kwotę minimum 1,5 mln zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Warunki określone w pkt 1 ppkt 1-4 mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj.: budowa sieci kanalizacji sanitarnej i (lub) budowa sieci wodociągowej) - w tym przynajmniej 1 zamówienia, którego wartość brutto robót wynosiła minimum 4 mln zł. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (z załączeniem uprawnień, aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. Warunki określone w pkt 2 ppkt 1-2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 tys. zł. 2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych (minimum 1,5 mln zł) lub zdolność kredytową na kwotę minimum 1,5 mln zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Warunki określone w pkt 3 ppkt 1-2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. 4.Inne dokumenty lub oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy wg. wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 3) dowód wpłaty wadium; 4) kosztorys ofertowy, na podstawie którego ustalono cenę ryczałtową przedstawioną w ofercie. Warunki określone w pkt 4 ppkt 1-4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starakiszewa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach