Przetargi.pl
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, TESTÓW ORAZ WYROBÓW DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ

115 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 84-150 Hel, ul. Boczna 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6757401 , fax. 058 6757402
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 115 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
    ul. Boczna 10 10
    84-150 Hel, woj. pomorskie
    tel. 058 6757401, fax. 058 6757402
    REGON: 19006639400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.115szpital.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, TESTÓW ORAZ WYROBÓW DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, testów i wyrobów laboratoryjnych do 115 Szpitala Wojskowego SP ZOZ w Helu w podziale na 8 pakietów: PAKIET I - Testy lateksowe i szybkie testy diagnostyczne PAKIET II - Staphylococcus test płytkowy PAKIET III - Zestawy do oznaczeń metodą ELISA do aparatu STATFAX PAKIET IV - Paski do badania moczu do analizatora H500 DIRUI PAKIET V - Odczynniki do aparatu SYSMEX KX-21 PAKIET VI - Odczynniki do aparatu CHROM-7 PAKIET VII - Materiały jednorazowe do diagnostyki i badań laboratoryjnych PAKIET VIII - Odczynniki biochemiczne dla dzierżawionego analizatora biochemicznego typ A-15 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy. 3. Określone w załączniku nr 2 do SIWZ ilości są wielkością szacunkową, nie są wiążące dla Zamawiającego. Szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb szpitala, są one wartościami maksymalnymi zamówienia. 4. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać następujące dokumenty: zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i deklaracje zgodności CE i/lub certyfikaty CE i świadectwa dopuszczenia do obrotu zgodne z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych - Dz. U. nr 93 poz. 896. 5. Oferowane wyroby muszą spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 03 listopada 2004 r w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych, ich wyposażenia oraz sposobu oceny zgodności wyrobów medycznych z tymi wymaganiami Dz. U. Nr 251 poz. 2514 6. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych w tych pozycjach gdzie zamawiający posłużył się oznaczeniem producenta lub marką. W takim przypadku należy podać nazwę handlową oferowanego odpowiedniego preparatu. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji, zgodnie z postanowieniami art. 29 ust.2 ustawy. Mając na uwadze postanowienia art. 29 ust.3 ustawy należy przyjąć, iż określonemu przez zamawiającego w formularzach asortymentowo-cenowych przedmiotowi zamówienia towarzyszą wyrazy - lub równoważny, co oznacza odpowiedniki wyrobów wskazanych przez zamawiającego w formularzach asortymentowo-cenowych, a więc wyroby medyczne o takiej samej lub wyższej jakości zapewniające możliwość uzyskania efektu założonego przez zamawiającego i sprecyzowanego w poszczególnych formularzach asortymentowo-cenowych za pomocą innych rozwiązań technicznych, a więc służące celom określonym w poszczególnych formularzach, z zastrzeżeniem ograniczeń wskazanych przy poszczególnych produktach. Równoważność oferowanych produktów może być wykazana przez wykonawcę za pomocą dowodów przedstawionych w dowolnej formie. Wystarczające będzie tu wskazanie oferowanego produktu z uwzględnieniem jego dokładnej charakterystyki co do parametrów techniczno-użytkowych, co traktowane będzie jako oświadczenie wykonawcy w tej kwestii. 7. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia. Krótszy termin ważności dopuszcza się w sytuacji gdy jest to uzasadnione specyfiką danego produktu, gdy ze względu na skład, komponenty czy system produkcji nie jest możliwe zapewnienie 12-to miesięcznego terminu ważności (dot. zwłaszcza produktów hematologicznych: krew, produkty krwiopochodne, krwinki wzorcowe, wyciągi z osocza, itp.). W pozostałych przypadkach konieczne jest zachowanie 12-to miesięcznego terminu ważności. 8. Zamawiający wymaga dołączenia do PAKIETU VIII metryk surowic kontrolnych biochemicznych i kalibratora biochemicznego. Zakresy analitów w surowicy kalibracyjnej biochemicznej i surowicy kontrolnej biochemicznej muszą spełniać warunek spójności pomiarowej i muszą być odniesione do dostępnych materiałów referencyjnych wyższego rzędu (art.19 pkt.1 Ustawy o wyrobach medycznych w związku z pkt 4 załącznika nr 1 części I Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 03 listopada 2004 r. z późn. Zmianami w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro). Zakresy enzymów muszą być spójne z najnowszymi dostępnymi materiałami referencyjnymi opracowanymi przez komisję IFCC ds Systemów Referencyjnych dla enzymów. Należy dostarczyć przykładową ulotkę z wartościami na potwierdzenie spełniania tych warunków wraz z ofertą. Zamawiający wymaga odczynników niewymagających dodatkowej walidacji (zgodnych z instrukcją obsługi aparatu - art. 4 pkt 4 Ustawy o wyrobach medycznych). Dopuszcza się zaoferowane odczynników innych niż oryginalnych, pod warunkiem ich walidacji przez producenta aparatu( załączyć do oferty odpowiedni dokument potwierdzający ) Do oferty załączyć dokument potwierdzający walidację odczynników przez producenta aparatu. 9. Odczynniki z PAKIETÓW III, IV, V, VI, VII muszą posiadać aplikacje na aparat: PAKIET III na aparat STATFAX 303+ PAKIET IV na aparat H500 DIRUI PAKIET V na aparat SYSMEX KX-21 PAKIET VI na aparat CHROM-7 PAKIET VIII na aparat A-15 do wyżej wymienionych aparatów załączyć aplikacje (sporządzone w języku polskim a jeżeli dokument sporządzony jest w innym języku należy dołączyć także tłumaczenie na język polski).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. dotyczące: a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b. posiadania wiedzy i doświadczenia, c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d. sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia- załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Niespełnienie któregokolwiek z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, DO OFERTY NALEŻY ZAŁĄCZYĆ: a. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. b. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji wymaganych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia 2. W CELU WYKAZANIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA, DO OFERTY NALEŻY ZAŁĄCZYĆ: a. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ. b. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ODPOWIADA WSZYSTKIM WYMAGANIOM ZAMAWIAJĄCEGO OKREŚLONYM W SIWZ WYKONAWCA SKŁADA: a. Ulotki i inne dokumenty wymienione w punkcie III ppkt. 8 i 9. b. Oświadczenie wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 4. INNE DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: a. wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z formularzem asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ). b. Oświadczenie o akceptacji warunków umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). c. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z ustawy lub innych dokumentów załączonych do oferty. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI, ppkt. 2 b składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty: a. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt a, pkt 2 ppkt a i b, b. Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. c. W formularzu oferty oraz na załącznikach wpisywane będą dane wykonawcy zbiorowego i podpisywane będą przez upoważnionego pełnomocnika. d. Zgodnie z art. 141 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.115szpital.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach