Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej / przerzutu ścieków / wraz z przyłączami, rurociągami tłocznymi, pompowniami ścieków wraz z przyłączami energetycznymi w miejscowościach Szczodrkowice - Rzeplin -Przybysławice

Gmina Skała ogłasza przetarg

  • Adres: 32-043 Skała, ul. Rynek 29
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3891098 , fax. 012 3891098 w. 104
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skała
    ul. Rynek 29 29
    32-043 Skała, woj. małopolskie
    tel. 012 3891098, fax. 012 3891098 w. 104
    REGON: 00054755000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skala.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej / przerzutu ścieków / wraz z przyłączami, rurociągami tłocznymi, pompowniami ścieków wraz z przyłączami energetycznymi w miejscowościach Szczodrkowice - Rzeplin -Przybysławice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następującego zakresu: - kanał sanitarny z rur PP ? 200 o długości - 4 621 m, - rurociąg tłoczny ? 110 PE 100 SDR17 - 3 727 m, - tłocznie ścieków wraz z zasilaniem, monitoringiem i zagospodarowaniem terenu - 5 szt, - przyłącza kanalizacyjne grawitacyjne - 69szt, - przyłącz kanalizacyjny ciśnieniowy wraz z pompownią przydomową i zasilaniem elektrycznym - 1 szt. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia skalkuluje w cenie ofertowej i bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) dokonania rozruchu technologicznego wybudowanych tłoczni, 2) geodezyjnej obsługi inwestycji polegającej na: a) geodezyjnym wytyczeniu trasy kanalizacji wraz z obiektami na kanalizacji, b) geodezyjnej obsłudze robót, c) wykonaniu geodezyjnej dokumentacji powykonawczej wybudowanej kanalizacji, 3) wykonanie wykopów kontrolnych dotyczących infrastruktury podziemnej, 4) oznakowania i właściwego zabezpieczenia terenu budowy, 5) zapewnienia dostępu (dojścia i dojazdu) do posesji ich mieszkańcom i użytkownikom, podczas prowadzenia robót, 6) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, 7) odtworzenia nawierzchni dróg, 8) odtworzenia znaków geodezyjnych (kamieni granicznych) w przypadku ich naruszenia, 9) naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego, 10) naprawy ogrodzeń oraz innych uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu spowodowanych prowadzonymi robotami budowlanymi, 11) innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia, 12) wykonanie instrukcji obsługi tłoczni oraz przeszkolenie pracowników obsługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę jeżeli: a) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 zakończone roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający uważa roboty polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości 2 000 m i tłocznej wraz z min. 2 przepompowniami ścieków. Za roboty odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia zamawiający uważa roboty o wartości brutto równej lub przekraczającej kwotę 1 500 000,00 zł. Zamawiający wymaga, aby wartość wykonanego zamówienia była wartością zamówienia realizowanego na 1 obiekcie budowlanym (nie dopuszcza się sumowania wartości obiektów o niższych wartościach wykonywanych dla jednego inwestora). Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. b) zapewnią udział przy realizacji robót kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych i należącego do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę jeżeli: Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 1 000 000,00 zł. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenia - załączniki nr 2a i 2b, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z punktem 5 podpunkt 2.a - zał. nr 7, d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami o ich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności - zgodnie z punktem 5 podpunkt 2.b. W przypadku wpisania w wykazie o którym mowa osób którymi wykonawca będzie dysponował należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wskazane jest sporządzenie wykazu wg wzoru określonego w zał. nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, e) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - zgodnie z punktem 5 podpunkt 3. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze. -wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów ma być dołączone do oferty. -oferta winna zawierać dokument wymieniony w punkcie 6 . b) - dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 z 24 maja 2006r poz.605 z późn. zm.). Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczone przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skala.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach