Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych

Dom Pomocy Społecznej im. Adama Chmielowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 32-104 Koniusza, Łyszkowice 64
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 386-95-25, 386-90-04 , fax. 0-12 386-95-25 wew. 100
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. Adama Chmielowskiego
    Łyszkowice 64
    32-104 Koniusza, woj. małopolskie
    tel. 0-12 386-95-25, 386-90-04, fax. 0-12 386-95-25 wew. 100
    REGON: 00029836000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskrakow.prv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łyszkowicach wg grup kodu numerycznego wspólnego słownika zamówień CPV
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: : W postępowaniu o udzielanie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy którzy spełniają warunki określone przepisami art.22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, to jest: a/ posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia .c /znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów w oparciu o kryterium; spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 pkt 1-4 i nie wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zg z art.24 ust. 1-2 ustawy- załącznik nr 2Ai 2B do SIWZ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenia powinno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnione do dokonania czynności prawnych w imieniu oferenta (należyta reprezentacja). Dokumenty, mogą zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej napisem za zgodność z oryginałem i podpisane przez oferenta. W przypadku gdy osoby podpisujące ofertę nie są wymienione w dokumentach rejestrowych należy dołączyć stosowne upoważnienie. W/w dokumenty stanowią integralną część oferty: w przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze - Wykonawcy (dostawcy) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielanie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/ upoważnienie do pełnienia takiej funkcji- wystawione z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - winno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej prze notariusza ,oferta powinna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika - oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymagane w punkcie V SIWZ dla każdego partnera osobna. Należy dołączyć: Wyceniony załącznik Nr od 1A do 1G, parafowany wzór umowy- załącznik Nr3, i wypełniony formularz oferty załącznik Nr1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskrakow.prv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach