Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowości Łętownia os. Gorylowa, Wichrowa (część)

Gmina Jordanów ogłasza przetarg

  • Adres: 34240 Jordanów, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 693 510 , fax. 182 693 526
  • Data zamieszczenia: 2017-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jordanów
    ul. Rynek 2
    34240 Jordanów, woj. małopolskie
    tel. 182 693 510, fax. 182 693 526
    REGON: 49189225100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowości Łętownia os. Gorylowa, Wichrowa (część)
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowości Łętownia os. Gorylowa, Wichrowa (część)” dofinansowanego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020. 2.W niniejszym przedsięwzięciu przewidziano do realizacji kolektor D i kolektor E: a)kolektory Ø 200 mm PVC SN 8 lite - 1 528,0m w tym 35,5 rura PE: - studnie rew. betonowe Ø 1000mm - 43 szt. z włazem klasy D - studnie z tw. sztucznych Ø 600mm - 18 szt. z włazem klasy C, - przewierty Ø 273 mm rura stalowa 100,8m/ 8 szt., - przejścia nad potokiem Łętówka Ø 508mm rura stalowa (rura) – 35,5m/1szt, - odtworzenie nawierzchni asfaltowej, dolna warstwa 4 cm (drogi gminne) – 471,6 m2, - odtworzenie nawierzchni asfaltowej, górna warstwa 6 cm (drogi gminne) - 1 015,8 m2, - odtworzenie nawierzchni asfaltowej, warstwa ścieralna 4 cm (droga powiatowa) - 1 304,00m2, - odtworzenie chodnika przy drodze powiatowej – 331,8 m2, - roboty umocnieniowe potoku - 94,0 m2, b)kolektory Ø 160 mm PVCSN 8 lite - 1 023m - studnie z tw. sztucznych Ø 315mm- Ø 425 mm - 57 szt., - przewierty Ø 210x8.5 mm rura stalowa – 9,0/ 2szt., - rury ochronne PVC Ø 250 – 24,5/5szt., - rury ochronne PVC Ø 200 - 35,0/7szt., - odtworzenie nawierzchni asfaltowej, dolna warstwa 4 cm (drogi gminne) – 13,0 m2, - odtworzenie nawierzchni asfaltowej, górna warstwa 6 cm (drogi gminne) – 13,0 m2. Wielkość, zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót. Wykonawca zobowiązuje się do: a) wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych z obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną, b) zapewnienia przeprowadzenia prób, sprawdzeń i rozruchu instalacji, c) użycia materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, d) zapewnienia kierownictwa i nadzoru nad realizowanym przedmiotem umowy, e) organizacji i utrzymania zaplecza niezbędnego dla realizowanego przedmiotu umowy, f) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzeń istniejącej infrastruktury technicznej w toku realizacji – naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, g) demontażu, naprawy, montażu ogrodzeń posesji oraz innych odtworzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, w tym również odtworzenie uszkodzonych i wykopanych kamieni granicznych, h) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go w terminie ustalonym dla odbioru końcowego, i) odpowiedniego oznakowania terenu budowy, j) zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację powykonawczą, k) organizacji siły roboczej i pracy niezbędnych specjalistów wraz z nadzorem bezpośrednim nad robotami, zapewnienia pracy sprzętu budowlano-montażowego i środków transportu, l) zapewnienia właściwych warunków składowania materiałów oraz ich ochronę, m) realizacji robót w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia ludzi i mienia Zamawiającego. 3. Zaleca się dokonania wizji lokalnej terenu budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu i uzyskania informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac. 4. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 5. Rozwiązania równoważne: a) Podane w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. b) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. c) W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunki do rozwiązań określonych w/w dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust.5 ustawy Pzp. 6. Gwarancja i rękojmia: a) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na roboty budowane na okres minimum 36 miesięcy od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego na podstawie podpisanego przez strony protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert – szczegóły opisane w rozdziale 14 SIWZ. b) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić rękojmi na okres 60 miesięcy od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego na podstawie podpisanego przez strony protokołu odbioru końcowego. 7. Zatrudnienie na umowę o pracę: a) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (i Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. prace fizyczne obejmujące: wykonanie prac ziemnych, instalację rurociągów kanalizacji ściekowej i inne - z wyjątkiem kierownika budowy, dostawców materiałów budowlanych i innych, których czynności nie są wykonywane na podstawie przepisów Kodeksu Pracy. b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania zatrudnienia osób przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. c) Wykonawcy każdorazowo na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania dokumentów potwierdzających powyższy wymóg zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. d) Dodatkowe informacje dotyczące zatrudnienia osób, kontroli przez zamawiającego oraz sankcji z tytułu niespełnienia powyższego warunku, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zostały zawarte w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach