Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej etap V w miejscowości Kaliska, gmina Lubień Kujawski

Gmina Lubień Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 87-840 Lubień Kujawski, ul. Wojska Polskiego 29
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2843089 w. 52
  • Data zamieszczenia: 2014-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubień Kujawski
    ul. Wojska Polskiego 29 29
    87-840 Lubień Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2843089 w. 52
    REGON: 91086688000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubien.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej etap V w miejscowości Kaliska, gmina Lubień Kujawski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej etap V w miejscowości Kaliska, gmina Lubień Kujawski. Do sieci tej podłączone będą odejścia boczne pozwalające na podłączenie okolicznych gospodarstw w miejscowości Kaliska. Projektowana sieć kanalizacji sanitarnej jest ostatnim etapem budowy kanalizacji sanitarnej wybudowanej w miejscowościach Kaliska i Gole, gmina Lubień Kujawski. Przedmiot niniejszego zamówienia p.n.: Budowa kanalizacji sanitarnej etap V w miejscowości Kaliska, gmina Lubień Kujawski: Etap V Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej 0,20 PCW - 1389,5 m Sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej 90 PCW - 1120,0 m Przykanaliki sanitarne 0,16 PCW - 809,0 m Ilość przykanalików - 13 szt. Przepompownia ścieków - 1szt. Zamawiający zakres robót dzieli na dwie części: I część - zakres obejmujący kanalizację grawitacyjną i ciśnieniową od studzienki 4S45a do studzienki 5T5 i 5S18,. II część - pozostały zakres robót. Każda z części wykonanych robót podlegać będzie odrębnej procedurze odbioru oraz oddzielnym płatnościom. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologia ich wykonania oraz przedmiary robót zostały załączone do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zakończenia prac budowlanych, uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót oraz przeprowadzenia badania zagęszczenia gruntu w miejscach wskazanych w dokumentacji projektowej. Udostępniony teren Wykonawcy stanowiący własność prywatnych właścicieli będzie użytkowany przez okres do 3 tygodni, ze szczególną starannością i w zakresie absolutnie niezbędnym dla wykonania inwestycji. Wejście Wykonawcy na ten teren następować będzie po wcześniejszym uprzedzeniu właściciela, na co najmniej 3 dni przed przewidywanym zajęciem terenu z określeniem czasu jego zajęcia. Zwrot terenu nastąpi za potwierdzeniem pisemnym właściciela nieruchomości z adnotacją, że teren zwrócono we właściwym stanie. Przekroczenie czasu zajęcia terenu skutkuje prawem właściciela nieruchomości do odszkodowania płatnego przez Wykonawcę w wysokości 100,00 zł za każdy dzień zwłoki. Do zakresu Wykonawcy należy opracowanie organizacji ruchu na czas budowy w tym zajęcie pasa drogowego z poniesieniem kosztów z tym związanych. Wykonawca ma obowiązek dostarczania harmonogramu prac z miesięcznym wyprzedzeniem. Sprawdzenie ilości i jakości robót poprzez użycie specjalistycznej kamery wyposażonej w sensory spadku przed przystąpieniem do odbioru. Kosztorys nakładczy nie stanowi podstawy do określenia przedmiotu zamówienia i stanowi jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania systemu monitoringu i wizualizacji przepompowni ścieków w technologii GSM/GPRS zgodnie z załącznikiem do SIWZ. Przedmiar robót nie obejmuje systemu monitoringu i wizualizacji przepompowni ścieków, w związku z tym należy go dodatkowo skalkulować. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej w czasie trwania robót oraz wykonania dokumentacji geodezyjnej powykonawczej (inwentaryzacji). Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które są przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 17 kwietnia 2014 r. do godz. 10:00, wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy i 00/100 złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Kowalu oddział Lubień Kujawski 03 9557 1029 0000 3186 2000 0005 z adnotacją wadium - Budowa kanalizacji sanitarnej etap V w miejscowości Kaliska gminy Lubień Kujawski, numer sprawy ZP.271.06.2014 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 4. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium Wykonawca winien załączyć do składanej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubien.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach