Przetargi.pl
Budowa kanalizacji oraz budowa sieci wodociągowej - ul. Starodworska w Bledzewie - Etap I

Urząd Gminy Bledzew ogłasza przetarg

  • Adres: 66-350 Bledzew, ul. Kościuszki 16
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 743 66 10 , fax. 095 743 66 11
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Bledzew
    ul. Kościuszki 16 16
    66-350 Bledzew, woj. lubuskie
    tel. 095 743 66 10, fax. 095 743 66 11
    REGON: 00053393700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bledzew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji oraz budowa sieci wodociągowej - ul. Starodworska w Bledzewie - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa kanalizacji oraz budowa sieci wodociągowej - ul. Starodworska w Bledzewie - Etap I w zakresie : Budowa sieci wodociągowej od węzła I do węzła VI, oznaczonych w projekcie budowlanym: - roboty ziemne - 1.171,30 m3 - z rur polietylenowych PE, PEHD, śr.zew.110 mm - 498 m - wykonanie zgrzewek czołowych - szt. 76 - montaż zasuw kołnierzowych - szt. 6 - montaż hydrantów - szt. 3 Budowa kanalizacji sanitarnej od studni S 01 do studni S 8, oznaczonych w projekcie budowlanym - sieć z rur kamionkowych kanalizacyjnych glazurowanych o śr. nominalnej 200mm łączonych na uszczelkę - 482, 5m - studnie rewizyjne o śr. 1200 mm - szt.12 - roboty ziemne - 2197,30 m3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ust. 1 Ustawy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają z postępowania w myśl art. 24 Ustawy. 1.Warunki ekonomiczne i techniczne W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Potencjał ekonomiczny i finansowy 1) Aby udokumentować, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi wykazać, że: a)uzyskał w okresie ostatnich trzech lat średni roczny przychód w wysokości nie mniejszej niż 1,5 mln. PLN, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W wypadku innych walut należy przyjąć przelicznik równy średniemu rocznemu kursowi PLN Europejskiego Banku Centralnego w dniu 31 grudnia danego roku. ( Informacje na temat kursów Europejskiego Banku Centralnego można znaleźć na stronie internetowej ECB (http://www.ecb.int/stats/exchange/PLNofxref/html/index.en.html) b)posiada dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN. c)W przypadku Wykonawców składających wspólna ofertę warunki ekonomiczno-finansowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców składających wspólna ofertę. 2) Potencjał kadrowy A)Wykonawca musi mięć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: a)Kierownik Budowy branża sanitarna - wymagane uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót w zakresie pełnym bez ograniczeń b)min. 10 pracowników fizycznych przeznaczonych do realizacji zamówienia B)Wykonawca musi zagwarantować możliwość porozumiewania się w języku polskim swojego personelu z przedstawicielami Zamawiającego oraz innymi osobami i instytucjami uczestniczącymi w procesie realizacji zamówienia. C)Wykonawca przedstawi informacje i dokumenty potwierdzające doświadczenia zawodowe osób należących do kluczowego personelu oraz informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. D)Wykonawcy składający wspólnie ofertę musza łącznie spełniać w/w wymagania. 3. Doświadczenie Wykonawcy a)Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizacje projektów, odpowiadających swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot tego zamówienia, tj. - wykonał co najmniej jedno zadanie związane z budową sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) b)Warunek wymieniony, w punkcie a) musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z Formularzem Nr 4. Takie oświadczenie musi złożyć każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te musza złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te musza złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia podmiotu zbiorowego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te musza złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te musza złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w p. 12.2.5 b), d), i e) SIWZ składa odpowiednie dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania oraz ich wierzytelnego tłumaczenia na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego, potwierdzające że: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy potwierdzającym spełnienie powyższych wymagań, złożonym przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia ekonomiczne i techniczne warunki ubiegania się o zamówienie a)Potencjał ekonomiczny i finansowy. Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i spełnia wymagania wymienione w rozdz.6 p.6.2.1. SIWZ Niżej wymienione dokumenty musza złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia Sprawozdanie finansowe lub bilans oraz rachunek zysków i strat łącznie z raportem z badania sprawozdania przez biegłego rewidenta o ile zgodnie z przepisami o rachunkowości podlega ono badaniu, za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w posterowaniu o udzielenie zamówienia albo składania. Potencjał kadrowy. Informacje i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zgodnie z wymaganiami w rozdz. 6, p 6.2.2) SIWZ . Informacje o potencjale kadrowym Wykonawcy oraz informacje o kluczowym personelu oraz informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników - zgodnie z Formularzem Nr.5 Kopie stosownych uprawnień sanitarnych w pełnym zakresie bez ograniczeń i budowlanych (jeśli takie uprawnienia wymagane są na danym stanowisku) i kopie dokumentów potwierdzających ich weryfikacje, wydanych przez izbę inżynierów lub zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów. c)Doświadczenie zawodowe - informacje i dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedze i doświadczenie do wykonania zamówienia ( zgodnie z wymaganiami w rozdz. 6, p.6.2.4) SIWZ Informacje o zrealizowanych zamówieniach - wypełniony Formularz Nr 6 Referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że zadania zostały wykonane należycie i zgodnie z wymaganiami zamawiających, Do oferty musza być również dołączone następujące dokumenty: a)Podwykonawstwo - wypełniony Formularz Nr 7 z wykazem zakresów robót zlecanych Podwykonawcom. b)Informacje o podmiotach wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia z oświadczeniem wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia - zgodnie z Formularzem Nr 8 c)Oświadczenie o wizji lokalnej - zgodnie z Formularzem Nr 9 d)Wyceniony kosztorys nakładczy e)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. f)Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 500.000,00 zł. g)Harmonogram rzeczowo-finansowy (z podziałem na części realizowane przez poszczególnych konsorcjantów, jeżeli występują wspólnie) ze wskazaniem zakresu zadania realizowanego przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zadania podwykonawcom) h)Wyjaśnienia Zamawiającego udzielone wykonawcom (jeżeli miały miejsce).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bledzew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach