Przetargi.pl
Przebudowa ul. Fabrycznej na odcinku od ul. Generała Władysława Sikorskiego do ul. Ogrodowej oraz ul. Strzeleckiej na odcinku od ul. Henryka Sienkiewicza do ul. Generała Władysława Sikorskiego w ramach zadania pn. Przebudowa drogi ul. Henryka Sienkiewicza w Zielonej Górze

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Fabrycznej na odcinku od ul. Generała Władysława Sikorskiego do ul. Ogrodowej oraz ul. Strzeleckiej na odcinku od ul. Henryka Sienkiewicza do ul. Generała Władysława Sikorskiego w ramach zadania pn. Przebudowa drogi ul. Henryka Sienkiewicza w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Fabrycznej na odcinku od ul. Generała Władysława Sikorskiego do ul. Ogrodowej oraz ul. Strzeleckiej na odcinku od ul. Henryka Sienkiewicza do ul. Generała Władysław Sikorskiego w ramach zadania pn.: Przebudowa drogi ul. Henryka Sienkiewicza w Zielonej Górze 3.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o opracowaną przez firmę Biuro Projektowo-Realizacyjne OLPRO dokumentację projektową oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. 3.3. Inwestycja obejmuje wykonanie przebudowy wlotów skrzyżowań ul. Henryka Sienkiewicza (położonej w południowo-wschodniej części miasta i łączącej dwie drogi wojewódzkie tj. ul. Wrocławską i Generała Władysław Sikorskiego) z ul. Fabryczną oraz z ul. Strzelecką. 3.3.1 Zakres rzeczowy inwestycji składa się z następujących elementów: 1) Przebudowa ul. Fabrycznej na odcinku od ul. Generała Władysława Sikorskiego do ul. Ogrodowej: a) Jezdnia - nawierzchnia bitumiczna dwuwarstwowa - 1 408,00 m2 - warstwa ścieralna SMA o gr. 5 cm, - warstwa profilująca z betonu asfaltowego o gr. 2 - 5 cm, - warstwa podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego o gr. 8 cm, b) Jezdnia - nawierzchnia z kostki betonowej brukowej o gr. 8 cm - 814,00 m2 , - warstwa ścieralna z kostki betonowej brukowej o gr. 8, - warstwa podsypka cementowo - piaskowa o gr. 4 cm, - warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego (stabilizowanego mechanicznie) o gr. 23 cm, - warstwa podbudowy pomocniczej z gruntocementu o gr. 10 cm, c) Chodniki o zmiennej szerokości od 2,0 m do 3,0 m - nawierzchnia z kostki betonowej brukowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 1 569,00 m2, d) Wjazdy i parkingi - nawierzchnia z kostki betonowej brukowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie zasadniczej z betonu C12/15 - 552,00 m2, e) Zieleń - 774,00 m2, f) Oświetlenie: - słupy i oprawy oświetleniowe wraz z kablem oświetleniowym YKY 4x16 mm2 - 9 kpl. g) Odwodnienie drogi - wymiana istniejących, regulacja wysokościowa oraz budowa nowych studni i wpustów ulicznych. W celu poprawy komfortu jazdy na ul. Fabrycznej założono następujące parametry: a) klasa ulicy: L, b) szerokość jezdni: 4,5 m - odcinek od ul. Generała Władysława Sikorskiego do ul. Ogrodowej, 2 jezdnie po 3,5 m - odcinek od ul. Henryka Sienkiewicza do ul. Ogrodowej, obustronne chodniki o zmiennej szerokości od 2.0 m do 3,0 m, - kategoria ruchu: KR2. 2) Przebudowa ul. Strzeleckiej na odcinku od ul. Henryka Sienkiewicza do ul. Generała Władysława Sikorskiego: a) Jezdnia - nawierzchnia bitumiczna dwuwarstwowa - 696,00 m2 - warstwa ścieralna SMA o gr. 5 cm, - warstwa profilująca z betonu asfaltowego o gr. 3 - 8 cm, - warstwa podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego o gr. 8 cm, b) Chodniki o zmiennej szerokości od 2,0 m do 3,5 m - nawierzchnia z kostki betonowej brukowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 428,00 m2, c) Wjazdy i parkingi - nawierzchnia z kostki betonowej brukowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie zasadniczej z betonu C12/15 - 149,00 m2, d) Zieleń - 251,00 m2, e) Oświetlenie: - słupy i oprawy oświetleniowe wraz z kablem oświetleniowym YKY 4x16 mm2 - 4 kpl., f) Odwodnienie drogi - wymiana istniejących oraz regulacja wysokościowa wpustów ulicznych i przykanalików. W celu poprawy komfortu jazdy na ul. Strzeleckiej założono następujące parametry: - klasa ulicy: Z, - szerokość jezdni: 7 m z obustronnymi chodnikami o zmiennej szerokości od 2.0 m do 3,5 m, - kategoria ruchu: KR2. Uwaga: Wszelkie nazwy własne użyte w niniejszej SIWZ należy traktować jako wskazanie parametrów jakościowych i należy je rozumieć jako takie lub równoważne. 3.4. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres 5 lat oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 3.5. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 3.6. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo-finansowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1.1 zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o min. wartości 800.000,00 zł brutto w zakresie budowy, przebudowy lub remontu ulicy wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem udokumentowane, że zostało wykonane należycie (Zamawiający nie dopuszcza sumowania robót budowlanych celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego); 1.2.dysponują osobami lub będą nimi dysponować, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalnościach: a. drogowej w ograniczonym zakresie potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego, b. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego, c. instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) - 6.1.9) SIWZ. 3. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 5 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 5.1.2. SIWZ branżach oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 8) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 9) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.1.8) SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 10) zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 7 do SIWZ; 11) dokładnie wypełnione kosztorysy ofertowe (w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), wg załącznika Nr 8A do Nr 8B do SIWZ; 12) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: 2.1. pkt 6.1.5) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach