Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska ogłasza przetarg
- Adres: 80-126 Gdańsk, ul. Piekarnicza 16
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3205100 , fax. 058 3205105
- Data zamieszczenia: 2009-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska
ul. Piekarnicza 16 16
80-126 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3205100, fax. 058 3205105
REGON: 00016837200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Armii Krajowej z włączeniem w ulicy 3 Maja w Gdańsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Efekt rzeczowy: Kanalizacja deszczowa o łącznej długości L=540,3 mb Odtworzenie elementów środowiska Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1. Roboty drogowe - roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe: Odtworzenie nawierzchni bitumicznej - 13 m2 Odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej typu trylinka- 112,5 m2 Odtworzenie nawierzchni chodnika z płyt betonowych - 92,5 m2 Odtworzenie krawężnika betonowego - 13 mb - pomiary geodezyjne - tymczasowa organizacja ruchu w okresie budowy 2. Kanalizacja deszczowa Budowa sieci kanalizacji deszczowej: DN 800- 258,7 m z rur poliestrowych typu HOBAS, w tym przewiert na długości 150 m DN 500- 281,6 m z rur poliestrowych typu HOBAS, w tym przewiert na długości 87,1 m Przełożenie kanalizacji deszczowej DN 250 z rur poliestrowych typuHOBAS długości 37,5 m Studnie kanalizacyjne Wpusty uliczne 3. Zieleń -wykonanie trawnika, pielęgnacja zieleni Humusowanie skarp i założenie trawnika z trawy rolowanej - 960 m2 Ręczna pielęgnacja trawnika - 960 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324525
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 70 000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy. Zamawiający uzna ,że powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca : a) osiągnął łącznie w ostatnich dwóch latach obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres obrót ogółem w wysokości co najmniej 5 000 000 zł. b) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane związane z budową sieci sanitarnej (kanalizacja deszczowa lub kanalizacja sanitarna lub sieć wodociągowa) o wartości jednostkowej równej lub większej od 500.000 zł brutto c) posiada na koncie bankowym środki finansowe w wysokości co najmniej 10% ceny oferty lub zdolność kredytową do tej kwoty d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy e) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 600 000 zł f) dysponuje lub posiada pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oceny załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni dołączyć do oferty: 1. podpisane oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy oraz pozostałe oświadczenia zawarte w załączniku nr 1 do oferty . 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4,5,6,7,8 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 5. wykonawcy podlegający przepisom ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197 poz.1661)- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 6. bilans, oraz rachunek zysków i strat a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego ,inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich dwóch lat obrotowych ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 7 informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8. wykaz wykonanych robót budowlanych związanych z budową sieci sanitarnej ( kanalizacja deszczowa lub kanalizacja sanitarna lub sieć wodociągowa) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , zgodnie z pkt 6b warunków udziału w postępowaniu (w tym celu należy wypełnić zał. nr 10 do wzoru oferty oraz dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie robót z należytą starannością). Dokumenty powinny być wystawione przez inwestora (zamawiającego) ,lub generalnego wykonawcę 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (kierownik budowy) - w przypadku ,gdy wykonawca nie dysponuje takimi osobami. 10 W odniesieniu do kierownika budowy : - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów oraz decyzja o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o posiadaniu uprawnień budowlanych do prowadzenia robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci ,instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych ( dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 01.01.1995r) - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów oraz decyzja potwierdzająca posiadanie uprawnień budowlanych do prowadzenia robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci ,instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych ( dotyczy osób ,które uzyskały uprawnienia budowlane przed 01.01.1995r) 11. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Uwaga : Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2, 3, 5 siwz: - składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) , b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert) , c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) , - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) , Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/wym. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy podane wyżej stosuje się odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drmg.gdansk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- KONSERWACJA URZĄDZEŃ MELIORACYJNYCH NA TERENIE MIASTA LĘBORKA W OKRESIE 2016-2017
Dodano: 2016-06-02 - Wykonanie rozbudowy sieci kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 1901 G w miejscowości Rębiechowo.
Dodano: 2016-05-11 - UPORZĄDKOWANIE SYSTEMU ODWODNIENIA PRZY SKRZYŻOWANIU DK 20 W M. MISZEWKO (ODCINEK OD KM 301+800 DO KM 302+700) Z DROGĄ POWIATOWĄ 1900G
Dodano: 2015-06-19 - Naprawa odwodnienia drogi krajowej nr S6 (Obwodnica Słupska)
Dodano: 2014-07-17 - KONSERWACJA I UDROŻNIANIE URZĄDZEŃ MELIORACJI SZCZEGÓŁOWYCH NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI
Dodano: 2014-06-23 - UPORZĄDKOWANIE ODPROWADZENIA WÓD OPADOWYCH I ROZTOPOWYCH Z DROGI KRAJOWEJ NR 7 NA ODCINKU OD KM 0+950 DO KM 1+175
Dodano: 2014-05-08 - KONSERWACJA URZĄDZEŃ MELIORACYJNYCH NA TERENIE MIASTA LĘBORKA W OKRESIE 2014-2015
Dodano: 2014-01-21 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej, z separatorem , zbiornikami retencyjnymi wód opadowych, wylotem do Strugi Cisowskiej, przebudowa drogi wewnętrznej i parkingu wraz wykonaniem małej architektury i rekultywacji terenów zielonych na działce należącej do Archiwum Państwowego w Gdańsku Oddział w Gdyni przy ul Handlowej 11
Dodano: 2013-08-07 - Konserwacja i udrożnianie urządzeń melioracji szczegółowych na terenie gminy Pruszcz Gdański
Dodano: 2013-06-20 - Konserwacja i udrożnianie urządzeń melioracji szczegółowych na terenie gminy Pruszcz Gdański
Dodano: 2012-08-14