Przetargi.pl
Aktualizacja Studium Wykonalności projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013

Samorząd Województwa Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3261555 , fax. 058 3261556
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorząd Województwa Pomorskiego
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3261555, fax. 058 3261556
    REGON: 19168644300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Aktualizacja Studium Wykonalności projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja Studium Wykonalności projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. 2.Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 8 do SIWZ. 3.Zamawiający udostępni Wykonawcy na czas wykonywania aktualizacji Studium Wykonalności materiały i dokumenty wg listy określonej w Załączniku nr 6 do SIWZ. Materiały te zostaną udostępnione Wykonawcy po podpisaniu umowy. 4.Przedmiot zamówienia zostanie sporządzony: 4.1.W formie pisemnej - 5 egzemplarzy, 4.2.W formie elektronicznej na płycie CD - 5 egzemplarzy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysięce złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednym lub kilku następujących formach: 2.1.pieniądzu; 2.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3.gwarancjach bankowych; 2.4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskich Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21 27, 80-810 Gdańsk w Kredyt Bank II O Gdańsk, nr 16 1500 1171 1211 7001 6359 0000, z podaniem tytułu wadium - przetarg nieograniczony na Aktualizację Studium Wykonalności projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu zostało wniesione w terminie, będzie decydowała data wpływu środków na jego rachunek. 5.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych formach określonych w pkt.2. SIWZ, dokument wadium należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię, dołączyć do oferty. Oryginalne dokumenty wadium będą zdeponowane w kasie Urzędu Marszałkowskiego. 6.Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, w wymaganej wysokości lub w wymaganej formie (w tym również na przedłużenie okresu związania ofertą) skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 7.W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, zamawiający wymaga aby w swojej treści zawierało zobowiązanie do bezwarunkowej zapłaty całości sumy wadium na pierwsze żądanie zamawiającego oraz przewidywało bezwarunkową utratę wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 8. i 9. 8.Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy PZP, zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w ust. 25 ust.1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9.Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy PZP, zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 7.9.1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 9.2.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10.Zamawiający, z zastrzeżeniem pkt.8. i 9, niezwłocznie zwróci wykonawcom wniesione wadia, zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1.spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 1.2.dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, spełniającymi co najmniej następujące wymagania: 1.2.1.ekspert ds. ekonomii (wykształcenie wyższe ekonomiczne, min. 5-letni okres pracy zawodowej, udział w realizacji co najmniej dwóch projektów doradczych polegających na opracowaniu studium wykonalności dla projektów dofinansowywanych funduszy Unii Europejskiej w zakresie analizy ekonomicznej oraz finansowej), 1.2.2.ekspert ds. systemów zarządzania i ds. zarządzania projektami (wykształcenie wyższe, min 5-letni okres pracy zawodowej, pożądane doświadczenie na stanowisku kierownika projektu dla projektów dofinansowanych z funduszy Unii Europejskiej) 1.3.wykonali (łącznie) w okresie ostatnich trzech lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 3 usługi doradcze, polegające na opracowaniu studium wykonalności dla projektów ubiegających się o dofinansowanie z funduszy Unii Europejskiej, w tym co najmniej jeden o wartości inwestycyjnej przekraczającej kwotę 50 000 000 PLN brutto. Przez wartość przedsięwzięcia należy rozumieć przyjęty koszt inwestycyjny wskazany w studium wykonalności. Dla zamówień zrealizowanych w innej walucie należy przyjąć przeliczenie wg średniego kursu tej waluty ogłoszonego przez NBP i obowiązującego w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ, na zasadzie kwalifikacji spełnia, nie spełnia. 3.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wskazanie niniejszego nastąpi w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: 1.1.Oświadczenia wykonawcy- wg. wzoru na załączniku nr 2 i 3 do SIWZ; 1.2.Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.W przypadku kiedy Wykonawca nie dysponuje, lecz będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych wykonania zamówienia. 1.4.Wykaz ekspertów, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 1.5.Wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumenty wystawione przez odbiorców usług potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 1.6.Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 1.7.Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 1.8.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/umwp/zamówienia/zamówienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną