Przetargi.pl
Świadczenie usługi telefonii komórkowej wraz z dostawą komórkowych aparatów telefonicznych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku.

Samorząd Województwa Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3261555 , fax. 058 3261556
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorząd Województwa Pomorskiego
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3261555, fax. 058 3261556
    REGON: 19168644300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi telefonii komórkowej wraz z dostawą komórkowych aparatów telefonicznych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą komórkowych aparatów telefonicznych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. 1) W zakresie świadczonych usług telefonii komórkowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w szczególności bezprzewodową łączność głosową, tekstową (SMS), multimedialną (MMS) oraz dostępu do Internetu. Realizacja usług będzie odbywać się z wykorzystaniem dostarczonych przez Wykonawcę komórkowych aparatów telefonicznych o których mowa w pkt 2. 2) W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni: - 205 szt. komórkowych aparatów telefonicznych, - 235 szt. kart SIM. 3) Po podpisaniu umowy Wykonawca zapewni 175 kart SIM oraz 175 aparatów telefonicznych z ilości określonej w ust.1 pkt.2, w terminach określonych w ust. 7. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia pozostałych 30 sztuk aparatów telefonicznych i 60 kart SIM przez cały okres trwania umowy, po cenach wskazanych w ofercie i w terminach określonych w ust. 8 i 9. Ilość ta jest wyłącznie ilością orientacyjną i może ona ulec zmianie, a wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości zapewnionych telefonów i kart SIM 5) Zamówienie pozostałych aparatów telefonicznych lub kart SIM, o których mowa w pkt. 4 może mieć miejsce w przypadku ich zagubienia, zniszczenia, kradzieży, zmian organizacyjnych. 6) Wszelkie zobowiązania wynikające z zapewnieniem aparatów telefonicznych lub kart SIM wymienionych w pkt. 4 kończą się wraz z terminem obowiązywania umowy, o którym mowa w ust.4. 7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania wszystkich aparatów telefonicznych i kart SIM, o których mowa w pkt.4. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ określa minimalne wymagania Zamawiającego jakie musi spełnić oferta Wykonawcy. Wymagania te po zakończeniu postępowania będą stanowiły załącznik do umowy z Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2) W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności czyli posiadają wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z art. 10 ust. 1 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. nr 171 poz. 1800 z 2004 roku z późn. zm.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę w ofercie, wyszczególnionych w §4, na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1) oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenie o wpisie do rejestrów przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z art. 10 ust. 1 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 Prawo Telekomunikacyjne. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w ust. 1 pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) w ust. 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 1, 2 składa każdy z podmiotów tworzących konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/umwp/zamówienia/zamówienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach