Przetargi.pl
Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Szotkowickiej w Jastrzębiu Zdroju

Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, Al. Piłsudskiego 60/B503
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4785302 , fax. 032 4785350
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji
    Al. Piłsudskiego 60/B503 60/B503
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4785302, fax. 032 4785350
    REGON: 00052368990927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastrzebie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Szotkowickiej w Jastrzębiu Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : - wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PCV z wydłużonym kielichem fi 400 -191,5 mb, fi 315 - 1589,5 mb , fi 200 - 51,5 mb - montaż studni z tworzywa fi 1000 - 70 kpl i studni fi400 z wpustami ulicznymi - 4 kpl - wymiana istniejącego przepustu fi 400 - 4 mb, - zabudowa wirowego separatora piasku z prefabrykatów betonowych i żelbetowych, - remont rowu otwartego o długości 146,5 , dno z korytek ściekowych 500x500x140, skarpy - płyty gładkie 500x500x70 , - umocnienie wylotów przepustu - inwentaryzacja geodezyjna , inspekcja telewizyjna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz udokumentuje, iż: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonał min. 3 zadania o podobnym charakterze (kanalizacja sanitarna lub kanalizacja deszczowa) i wartości min. 500 000,00 zł brutto każde. 2) 2). dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach pracownikami nadzoru posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjno -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania Firmy itp. Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym), 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie) 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w zał. nr 3 wykazał osoby, którymi będzie dysponował), 8) uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności inżynieryjno -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych osoby przyjmującej obowiązki kierownika budowy wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego lub dowodami wpłaty potwierdzającym aktualne członkostwo (art. 6 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (tj. Dz. U. nr 5 poz. 42 z 2001 r. ze zmianami), 9) wykaz zadań podobnych do przedmiotu przetargu wykonanych w ciągu ostatnich 5-ciu lat 10) dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością świadczonych zadań podanych, (np. referencje czy protokoły odbioru końcowego), Uwaga! Przeliczenie wartości zadań podanych w euro odbywać się będzie wg kursu wprowadzonego właściwym Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych obowiązującego w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jastrzebie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach