Przetargi.pl
Budowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 2 PSP w Zielonej Górze.

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-074 Zielona Góra, ul. Kasprowicza 3/5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4575600 , fax. 068 4575604
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze
    ul. Kasprowicza 3/5 3/5
    65-074 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4575600, fax. 068 4575604
    REGON: 97118185700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 2 PSP w Zielonej Górze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy budynku koszarowo - szkoleniowego (etap I) oraz rozpoczęcie budowy hali garażowej (etap II) w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Budowa Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Nr 2 PSP w Zielonej Górze. W ramach dokończenia budowy budynku koszarowo - szkoleniowego należy wykonać: - od poziomu stropu nad piwnicą - konstrukcję, ściany i dach piętra części administracyjnej przy hali garażowej o pow. około 101 m2, - poszerzenie drzwi do pomieszczeń komory dymowej, - instalację gazową, - instalację wody zimnej i ciepłej, - instalację kanalizacji sanitarnej i technologicznej, - kotłownię gazową o znamionowej mocy cieplnej Q=120kW, - instalację centralnego ogrzewania, - instalację wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej, - instalację klimatyzacyjną serwerowi i pomieszczenia z UPS, - instalację sterowania i zasilania radiotelefonów, - sieć monitorowania, sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu i domofonową, - instalację nagłośnieniową, - sieć teleinformatyczną strukturalną Ethernet kat.6, - przyłącze telekomunikacyjne o długości 78 m, - montaż stolarki budowlanej, - podłoża posadzek o łącznej pow. ok. 797 m2, - nawierzchnie posadzek o łącznej pow. około 1.592 m2, - tynkowanie ścian i sufitów o łącznej pow. około 4.234 m2, - malowanie ścian i sufitów o łącznej pow. około 4.234 m2. W ramach rozpoczęcia budowy hali garażowej należy wykonać stan surowy otwarty hali o pow. 900 m2 wraz z fundamentami pomieszczeń warsztatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 50 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn.: - wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zadania, z których każde polegało na budowie budynku o konstrukcji żelbetowej wraz z wewnętrzną instalacją elektryczną, wodno - kanalizacyjną i centralnego ogrzewania o łącznej wartości co najmniej 3 mln zł brutto, - dysponują lub będą dysponować na stanowisko kierownika budowy, osobą która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń bądź odpowiadające im równoważne uprawnienia, będącą aktualnie członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, Wymagane doświadczenie: doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót na najmniej dwóch zadaniach, z których każde polegało na budowie obiektów kubaturowych. - dysponują lub będą dysponować osobą na stanowisko kierownika robót sanitarnych, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych bądź odpowiadające im równoważne uprawnienia, będącą aktualnie członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - dysponują lub będą dysponować osobą na stanowisko kierownika robót elektrycznych, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bądź odpowiadające im równoważne uprawnienia, będącą aktualnie członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej opisanych stanowisk, jeżeli którakolwiek z przewidzianych do realizacji zamówienia osób posiada łącznie wymagane przez zamawiającego kwalifikacje. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.:, - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania tzn.: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wystąpienia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt a - c muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy, warunki określone w pkt d musi spełniać każdy z wykonawców. Ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie oparty na zasadzie spełnia / nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być podpisany przez pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub przez każdego z wykonawców. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich daty i miejsca wykonania, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 6.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Dowód wpłacenia, wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach