Przetargi.pl
Budowa inteligentnego systemu zarządzania siecią wodociągową dla ZUK Tworóg Sp. z o.o.

Zakład Usług Komunalnych Tworóg Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-690 Tworóg, ul. Zamkowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 284 67 93 , fax. 32 284 67 93
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Tworóg Sp. z o.o.
    ul. Zamkowa 16
    42-690 Tworóg, woj. śląskie
    tel. 32 284 67 93, fax. 32 284 67 93
    REGON: 27627320900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zuk-tworog.lo.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Komunalna spółka prawa handlowego, w której 100 % udziałów posiada gmina

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa inteligentnego systemu zarządzania siecią wodociągową dla ZUK Tworóg Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi, w zakres której wchodzi: a) Część 1 - dostawa infrastruktury sprzętowej na potrzeby budowy Inteligentnego systemu zarządzania siecią wodociągową. Zakresem zamówienia objęta jest w szczególności dostawa i instalacja elementów infrastruktury teleinformatycznej. Całość sprzętu dostarczana przez Wykonawcę musi zostać zainstalowana u Zamawiającego. Dostawa i montaż obejmuje: szafę rack, UPS, UTM (ang. unified threat management), Switch, Serwery – wraz z platformą wirtualizacyjną b) Część 2 - budowa systemu monitorowania wybranych elementów (7 lokalizacji) sieci wodociągowej Zamawiającego w tym opomiarowanie wybranych obiektów, agregacja danych pomiarowych obiektów, udostępnienie danych dla „Inteligentnego systemu zarządzania siecią wodociągową” - c) Część 3 - budowa Inteligentnego systemu zarządzania siecią wodociągową umożliwiający efektywniejsze zarządzanie majątkiem sieciowym poprzez rozliczanie rzeczywistych kosztów prac na sieciach WOD-KAN, gromadzenie informacje o zdarzeniach na sieciach wod-kan. Dane gromadzone w bazie GIS będą wynikiem połączenia wielu źródeł danych geometrycznych i atrybutów (dane archiwalne, dane z eksploatacji). Jednocześnie system umożliwi obliczenia hydrauliczne oraz zapewni funkcjonalności pozwalające na analizowanie parametrów pracy sieci oraz informacji o odbiorcach. Zakresem zamówienia objęta jest w szczególności dostawa i instalacja oprogramowania, jego parametryzacja. Całość oprogramowania Inteligentnego systemu zarządzania siecią wodociągową wraz z niezbędnymi systemami operacyjnymi dostarczana przez Wykonawcę musi zostać zainstalowana u Zamawiającego. Wykonawcę obowiązuje klauzula kompletności, co oznacza, że ewentualne pominięcie przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji jakichkolwiek dostaw oprogramowania oraz prac i usług, które kolidowałoby z kompleksowym wykonaniem zadania, nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku ich dostawy i wykonawstwa. d) Część 4 - rozbudowa Systemu radiowego odczytu wodomierzy na potrzeby Inteligentnego systemu zarządzania siecią wodociągową umożliwiający efektywniejsze zarządzanie dostarczaniem wody do odbiorców poprzez bieżącą analizę ilości wody dostarczanej i zużywanej w danej strefie pomiarowej oraz gromadzenie informacji o zdarzeniach alarmowych w punktach pomiarowych. Dane pochodzące z SROW gromadzone w bazie będą stanowiły jedno ze źródeł danych do analizy wykorzystywane przez ISZS oraz moduły towarzyszące, w tym moduł bilingowy. System radiowego odczytu ma działać jako platforma zawierająca kompletny system zarządzania, odczytu i konfiguracji liczników, modułów radiowych oraz innych urządzeń wchodzących w skład systemu. Platforma docelowo ma mieć możliwość obsługi liczników wszystkich mediów (woda, energia elektryczna, energia cieplna, gaz, chłodzenie). Platforma powinna umożliwiać korzystanie z obecnie posiadanych przez Zamawiającego urządzeń do odczytów jeżdżonych i programowania nakładek radiowych oraz odczytu danych poprzez dedykowaną głowicę optyczną tj.: urządzenia typu PSION oraz urządzenia typu tablet z systemem Windows i dedykowaną aplikacją. System ma umożliwiać równocześnie odczyt Drive-By, Mobile GPRS oraz odczyt stacjonarny i zapewniać pełny zakres przetwarzania i analiz danych pomiarowych. System ma działać na serwerach Zamawiającego oraz mieć możliwość działania na serwerach hostowanych, w tym na serwerach Dostawcy. Ma umożliwiać użytkownikowi nielimitowany i bezpieczny dostęp do danych z dowolnego miejsca i systemu operacyjnego. Wdrożenie systemu ma m.in. za zadanie zwiększenie elastyczności administrowania danymi pomiarowymi, procesem odczytu oraz zarządzania siecią. System umożliwi skalowanie adekwatnie do potrzeb klienta oraz wielkości zasobów. Ponadto powyższe rozwiązanie ma umożliwić łatwą integrację systemów zdalnego odczytu obecnie eksploatowanych z istniejącym systemem bilingowym oraz planowanym ISZS. Szczegółowe warunki wykonania niniejszego zamówienia zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załączniki nr 6a (dla części 1), 6b (dla części 2), 6c (dla części 3) i 6d (dla części 4) do SIWZ oraz wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Uwaga: W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone w SIWZ. Wszystkie materiały i urządzenia winny być fabrycznie nowe i nieużywane, niefabrykowane i nieregenerowane, wolne od wad i obciążeń prawami osób trzecich. Każdy z materiałów i urządzeń musi posiadać odpowiedni okres przydatności do użytku, być dobrej jakości oraz posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38221000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla części 1 - 2 000,00 zł dla części 2 - 4 000,00 zł dla części 3 - 5 000,00 zł dla części 4 - 4 000,00 zł W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia, kwota wpłacanego wadium winna wynosić sumę kwot wadium na poszczególne części. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 20.01.2021 r. o godz. 10.00. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2020.299 t.j.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – 30 8466 0002 0000 2134 2000 0001 z dopiskiem: Wadium – system część ....... Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, gdy znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 3 niniejszej części. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (gdy było wymagane), - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 8. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 6 lit. a) niniejszej części SIWZ. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty zgodnie z Załącznikiem nr 1 do siwz. 2. Oświadczenia zgodne z Załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do siwz (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 3. O ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedkłada w ofercie pisemne zobowiązanie innego podmiotu dotyczące oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Wykonawca,który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 2. 5. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6. Dowód wniesienia wadium: w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 7. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia,Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do siwz). W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia októrych mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wskazanego w pkt 2.2.1 części 15 siwz - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce amieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach