Przetargi.pl
„Adaptacja pracowni praktycznej nauki zawodu w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach”

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, Mikołowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32/2222641
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach
    Mikołowska 44
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 32/2222641
    REGON: 36412434900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ciziu-myslowice.nowybip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Adaptacja pracowni praktycznej nauki zawodu w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1. Adaptacja pomieszczeń na pracownię budowlaną. Zamówienie polega na wykonaniu prac remontowych w pomieszczeniach zlokalizowanych w Mysłowicach przy ulicy Mikołowskiej 44a, na które składają się m.in.: remont pokrycia dachowego, wymiana świetlików dachowych, montaż drzwi stalowych dwuskrzydłowe, uzupełnienie tynków ścian, malowanie, wykonanie sufitu podwieszanego, wykonanie posadzki betonowej i nawierzchni bezspoinowej, malowanie farbą olejną grzejników rurowych oraz rur wodociągowych i gazowych, wykonanie instalacji elektrycznej, postawienie ścianki, zamontowanie okien wewnętrznych PVC oraz drzwi wewnętrznych PVC. Szczegółowe warunki wykonania niniejszej części zamówienia zawiera przedmiar robót oraz wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Część 2 Adaptacja pomieszczeń na pracownię hotelarską i obsługi gości. Zamówienie obejmuje wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach w Mysłowicach ul. Mikołowska 44a, na które składają się m.in.: rozebranie posadzki z paneli, wykucie drzwi z ościeżnicą stalową, zamurowanie otworu drzwiowego, tynkowanie dwustronne, wykonanie otworu w ścianie, rozebranie ściany murowanej, wykonanie nadproża, tynków ościeży, postawienie ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym, wstawienie drzwi drewnianych, położenie okładziny ścian z płytek ceramicznych, wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach, malowanie sufitów i ścian, wykonanie posadzki w łazience: szlichta, izolacja przeciwwodna, płytki ceramiczne, położenie posadzka z paneli, wymiana grzejników instalacji grzewczej (4szt), wykonanie instalacji wody (rurarz), wykonanie instalacji kanalizacji (rurarz, nowe odprowadzenie na parterze w posadzce ok. 20m), zakup i montaż elektrycznego pojemnościowego podgrzewacza wody oraz elektrycznego grzejnika drabinkowego, zakup i montaż kabiny prysznicowej: ściany szklane, odwodnienie liniowe, wyposażenie łazienki dla niepełnosprawnych: zakup i montaż umywalki, baterii, bidetu, miska ustępowej, wykonanie instalacji elektrycznej: gniazda, oświetlenie, zasilanie urządzeń. Szczegółowe warunki wykonania niniejszej części zamówienia zawiera przedmiar robót oraz wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Uwaga: Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Pzp), pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ standardów. Wskazanie ich w opisie przedmiotu zamówienia ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wzorzec przedmiotu zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub jedną część
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 3 części 14 SIWZ Wykonawca może w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty. 2.1. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa w pkt 2 musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (pkt 3.1. części 14 SIWZ), Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt 1 niniejszej części SIWZ. 6. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w pkt 3. 1. części 14 SIWZ, polega na zdolnościach innych podmiotów, na zasadach określonych powyżej, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy (pkt 4.1. części 14 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach