Przetargi.pl
Budowa instalacji fotowoltaicznej w ramach projektu pn. Redukcja emisji zanieczyszczeń do powietrza w Gminie Czarnia

Gmina Czarnia ogłasza przetarg

  • Adres: 07-431 Czarnia, Czarnia
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 727 017 , fax. 297 727 017
  • Data zamieszczenia: 2020-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarnia
    Czarnia 41
    07-431 Czarnia, woj. mazowieckie
    tel. 297 727 017, fax. 297 727 017
    REGON: 55066822600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnia.samorzady.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa instalacji fotowoltaicznej w ramach projektu pn. Redukcja emisji zanieczyszczeń do powietrza w Gminie Czarnia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Budowa instalacji fotowoltaicznej w ramach projektu pn. Redukcja emisji zanieczyszczeń do powietrza w Gminie Czarnia” zgodnie z niniejszą SIWZ i jej załącznikami. 1. Przedmiotowe zamówienie obejmuje: 1) Budowę systemu instalacji fotowoltaicznej o mocy 15,75 kWp (16kW) dla budynku Urzędu Gminy Czarnia w miejscowości Czarnia, działka ewidencyjna nr 223/3, gmina Czarnia; 2) Budowę systemu instalacji fotowoltaicznej o mocy 14,70 kWp (15kW) dla budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Czarni, w miejscowości Czarnia, działka ewidencyjna nr 222, gmina Czarnia; 3) Budowę systemu instalacji fotowoltaicznej o mocy 19,95 kWp (20kW) dla budynku Szkoły Podstawowej im. Brata Zenona Żebrowskiego w Surowem, w miejscowości Surowe, działka ewidencyjna nr 2075, gmina Czarnia; 4) Budowę systemu instalacji fotowoltaicznej o mocy 4,90 kWp (5kW) dla budynku remizo – świetlicy w miejscowości Czarnia, działka ewidencyjna nr 78/13, gmina Czarnia; 5) Budowę systemu instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,70 kWp (50kW) dla budynku Centrum Aktywności Lokalnej w Długiem, w miejscowości Długie, działka ewidencyjna nr 363/2, gmina Czarnia; 6) Budowę systemu instalacji fotowoltaicznej o mocy 9,8 kWp (10kW) dla budynku mieszkalnego w miejscowości Surowe, działka ewidencyjna nr 2089/1 i 2089/2, gmina Czarnia; 7) Budowę systemu instalacji fotowoltaicznej o mocy 5,95 kWp (6kW) dla budynku mieszkalnego w miejscowości Czarnia, działka ewidencyjna nr 201, gmina Czarnia; 8) Budowę systemu instalacji fotowoltaicznej o mocy 5,95 kWp (6kW) dla budynku mieszkalnego w miejscowości Czarnia, działka ewidencyjna nr 228/3, gmina Czarnia; 9) Budowę systemu instalacji fotowoltaicznej o mocy 5,95 kWp (6kW) dla budynku mieszkalnego w miejscowości Surowe, działka ewidencyjna nr 388, gmina Czarnia; 10) Budowę systemu instalacji fotowoltaicznej o mocy 5,95 kWp (6kW) dla budynku mieszkalnego w miejscowości Surowe, działka ewidencyjna nr 1542, gmina Czarnia; 11) Budowę instalacji elektrycznej wewnętrznej oświetlenia ogólnego i gniazd wtykowych, dla budynku Centrum Aktywności Lokalnej w miejscowość Długie, gmina Czarnia, działka ewidencyjna numer 363/2, gmina Czarnia. 2. Wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej wraz z niezbędnymi protokołami uruchomienia instalacji i urządzenia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3A1, 3A2, 3A3, 3A4, 3A5, 3A6, 3A7, 3A8, 3A9, 3A10, 3A11 do niniejszej SIWZ tj. dokumentacja projektowa przedmiotu zamówienia, przedmiary, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz w pozostałym zakresie określonym w niniejszym dziale II SIWZ. Wykonawca na etapie składania oferty powinien zweryfikować pokrycia dachowe obiektów objętych przedmiotowym zamówieniem, w celu skosztorysowania odpowiednego mocowania instalacji fotowoltaicznej. Zamawiający zachęca Wykonawcę do przeprowadzenia wizji lokalnej. 4. Wykonawca nie może uchylać się od wykonania czynności, robót lub różnego rodzaju detali nieprzedstawionych w dokumentach wskazanych odpowiednio w dokumentacjach technicznych stanowiących Załączniki do SIWZ dla poszczególnych zadań, jeśli konieczność ich wykonania wynika z zasad rzetelnej wiedzy technicznej tj. są one niezbędne z punktu widzenia poprawności wykonania robót czy instalacji i celu jakiemu mają służyć, w szczególności dla umożliwienia prawidłowej eksploatacji i odpowiedniej trwałości instalacji. Wykonawca nie jest uprawniony do żądania dodatkowego wynagrodzenia za te czynności i/lub roboty. 5. Wykonawca poprzez złożenie oferty zobowiązuje się przeprowadzić serwis urządzeń min. 1 raz w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru poszczególnych instalacji przez zadeklarowany w ofercie okres gwarancyjny, na warunkach szczegółowo określonych w ST. 6. Miejsce realizacji zamówienia w zakresie montażu instalacji: Polska, woj. mazowieckie, powiat ostrołęcki, gmina Czarnia, miejscowości: Czarnia, Surowe, Długie. 7. Wykonawca udzieli 120 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot niniejszego zamówienia (tj. instalacja fotowoltaiczna wraz ze wszystkimi jej częściami składowymi), chyba że zaproponuje dłuższy okres gwarancji i rękojmi w Formularzu ofertowym. 8. Nieodpłatne wykonywanie zadań gwarancyjnych, a także nieodpłatnej obsługi serwisowej w okresie gwarancji – szczegóły określa wzór umowy (załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ). 9. Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę. 10. Okresy gwarancji na urządzenia udzielane przez Wykonawcę muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielanemu przez ich producentów i liczone będą również od daty odbioru całości zamówienia. 11. Szczegóły dotyczące warunków gwarancji, serwisu i usuwania awarii określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 12. Wszystkie elementy instalacji będące przedmiotem dostawy muszą być fabrycznie nowe. 13. Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego i inspektora nadzoru o terminach przeprowadzenia badań oraz poboru prób, w których Zamawiający będzie uczestniczył. 14. Do zadań Wykonawcy należy dopełnienie wszelkich formalności, związanych z wykonaniem przedmiotowej inwestycji, uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów (zezwoleń i decyzji), wykonanie pomiarów i badań koniecznych do prawidłowej realizacji prac, w tym również podłączenie do sieci energetycznej na zasadach określonych przez PGE Dystrybucja S.A. Wykonawca zabezpieczy teren budowy zgodnie z przepisami i przed dostępem osób trzecich. 15. Zamawiający informuje, iż przedmiary stanowiące część dokumentacji projektowej załączone zostały pomocniczo, poglądowo. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami, jest zobowiązany do ustalenia zakresu przedmiotu zamówienia i jego wyceny, niezbędnych do osiągnięcia rezultatu określonego w projekcie budowlanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30 000,00 (słownie złotych: trzydzieści tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank/oddział: Kurpiowski Bank Spółdzielczy w Myszyńcu nr rachunku: 91 8920 0001 0000 1733 2000 0050 z adnotacją: wadium na przetarg – „Budowa instalacji fotowoltaicznej w ramach projektu pn. Redukcja emisji zanieczyszczeń do powietrza w Gminie Czarnia” 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie, w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie pokój nr 2. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty przed terminem składania ofert. 5. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wniesienia wadium przez konsorcjum w formie innej niż pieniężna, z treści dokumentu wadialnego winno wynikać, iż wadium zostało wniesione przez konsorcjum. 6. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji wadialnej przez konsorcjum, w dokumencie gwarancji winny być wskazane podmioty należące do konsorcjum lub co najmniej informacja, że zleceniodawca gwarancji składa ofertę w ramach konsorcjum, a fakt ten został zaakceptowany przez gwaranta. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 23 października 2020 roku do godz. 12:00. 8. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, c)unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 13. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11 i 12. 14. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawca dołącza: 1.1. Aktualne na dzień składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 1A do SIWZ) i oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1B do SIWZ); 1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów dołącza zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli dotyczy (zobowiązanie tych podmiotów winno być złożone w oryginale). 1.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w rozdz. V pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ dotyczące tych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach