Przetargi.pl
Budowa instalacji fotowoltaicznej na istniejącym budynku remizy OSP w Jelnej

Gmina Gródek nad Dunajcem ogłasza przetarg

  • Adres: 33-318 Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 401 035 , fax. 18 4401035 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2020-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gródek nad Dunajcem
    Gródek nad Dunajcem 54
    33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 184 401 035, fax. 18 4401035 w. 20
    REGON: 49189219100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminagrodek.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa instalacji fotowoltaicznej na istniejącym budynku remizy OSP w Jelnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa instalacji fotowoltaicznej na istniejącym budynku remizy OSP w Jelnej. 2. Zakres robót obejmuje wykonanie instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy min. 9,12 KW na istniejącym budynku OSP w Jelnej przeznaczonego do adaptacji na Centrum Społeczno-Kulturalne. 3. Jako źródło energii odnawialnej zastosowane zostaną moduły fotowoltaiczne o mocy minimum 285 Wp każdy. Moduły (panele) zostaną zamontowane w ekspozycji południowej i zachodniej na konstrukcji dekowanej dla ogniw fotowoltaicznych. 4. Łączna ilość modułów fotowoltaicznych – 32 kpl. 5. Inwerter – 8-10 kW 6. Licznik energii - 63A. 7. Minimalne parametry techniczne oferowanych modułów fotowoltaicznych, inwertera oraz pozostałych elementów instalacji określono w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 8. Do zakresu obowiązków wykonawcy należeć będzie również przeprowadzenie pomiarów kontrolnych. 9. Zamawiający wymaga, by wykonawca udzielił co najmniej 5 letniej (60 m-cy) rękojmi za wady przedmiotu zamówienia. 10. Dodatkowo wymaga się, aby poszczególne elementy instalacji posiadały następujące minimalne okres gwarancji udzielonej przez ich producenta: 10.1.1. 10 lat (120 m-cy) gwarancji jakości na panele fotowoltaiczne (gwarancja musi obejmować wszystkie błędy i wady produkcyjne, takie jak rdza, awarie ogniw słonecznych, lub gdy maksymalna moc spadnie poniżej 80% od STC, co odpowiada uszkodzeniu bądź awarii panelu słonecznego) – kryterium oceny ofert. 10.1.2. 25 lat liniowej gwarancji mocy paneli fotowoltaicznych (gwarantowana moc paneli po upływie 25 lat nie może spaść poniżej 80% od STC, roczna utrata mocy nie większa niż 0,7%) 10.1.3. 5 lat (60 m-cy) gwarancji jakości na falownik – kryterium oceny ofert. 11. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za pomocą dokumentacji technicznej, zawierającej: 11.1.1. dokumentacja projektowa 11.1.2. przedmiar robót 11.1.3. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiącej załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 12. Miejsce realizacji robót budowlanych: miejscowość Jelna, Gmina Gródek nad Dunajcem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ) 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (protokołu z otwarcia ofert),Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach