Przetargi.pl
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z uruchomieniem

20 WOJSKOWY SZPITAL UZDROWISKOWO-REHABILITACYJNY SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KRYNICY-ZDROJU ogłasza przetarg

  • Adres: 33-380 Krynica-Zdrój, ul. prof. Henryka Świdzińskiego 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48184146211 , fax. 4146240
  • Data zamieszczenia: 2024-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 20 WOJSKOWY SZPITAL UZDROWISKOWO-REHABILITACYJNY SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KRYNICY-ZDROJU
    ul. prof. Henryka Świdzińskiego 4
    33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. +48184146211, fax. 4146240
    REGON: 490044147
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.20wszur.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z uruchomieniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa, montaż fabrycznie nowej, nieużywanej, niepowystawowej i nieregenerowanej instalacji fotowoltaicznej 49kW wraz z jej uruchomieniem na terenie 20 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SPZOZ w Krynicy-Zdroju oraz doprowadzenie do przyłączenia instalacji do publicznej sieci energetycznej na podstawie zaakceptowanej koncepcji rozlokowania z optymalnym wykorzystania przestrzeni obiektów i gruntów pod Odnawialne Źródła Energii wraz z dostarczeniem niezbędnej dokumentacji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ oraz postanowieniami SWZ.Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi oraz bezpieczeństwa użytkowania instalacji fotowoltaicznej, oraz serwis urządzeń w okresie objętym gwarancją przez okres 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na okres 60 miesięcy od podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu umowy na prace montażowo-instalacyjne.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał w formularzu szczegółowym stanowiącym załącznik do składanej oferty nazwy handlowe oraz nazwę producenta umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanego asortymentu. Informacje te będą kluczowym elementem oferty Wykonawcy potwierdzającym zobowiązania Wykonawcy dotyczące przedmiotu zamówienia, a dla Zamawiającego kwestią podstawową i najistotniejszą. Nazwy zamieszczone przez Wykonawcę w formularzu szczegółowym traktowane będą jako zobowiązanie Wykonawcy dotyczące zaoferowanego przez niego asortymentu, a także będą służyły Zamawiającemu do sprawdzenia, czy zaoferowane przez Wykonawcę urządzenia są zgodne z wymaganiami. Brak takich informacji lub niekompletne informacje, nie dające możliwości jednoznacznej identyfikacji oferowanego asortymentu, skutkować będą odrzuceniem oferty, z powodu niemożności oceny przez Zamawiającego, jaki przedmiot został zaoferowany, a w konsekwencji - czy spełnia on postawione wymagania."Treść oferty" rozumiana jest jako zobowiązanie Wykonawcy do zgodnego z żądaniami Zamawiającego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć: karty katalogowe, ulotki, instrukcje użytkowania lub foldery itp. wszystkich zaoferowanych asortymentów wyszczególnionych w formularzu szczegółowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Dokumenty muszą potwierdzać spełnienie wszystkich wymaganych wymogów jakościowych oraz parametrów oferowanych wyrobów (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż polski, to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski). Składane dokumenty muszą być czytelne, z wyraźnym do odczytu tekstem.Zaleca się przygotowanie przedmiotowych środków dowodowych w sposób umożliwiający łatwą identyfikację z oferowanym asortymentem wskazanym w formularzu szczegółowym.Instalacja musi być nowa z:- co najmniej 10 letnią gwarancją producenta na panele fotowoltaiczne;- co najmniej 3 letnią gwarancją producenta na falownik;- co najmniej 20 letnią gwarancja producenta na wydajność instalacji na poziomie nie mniejszym niż 90%- co najmniej 5 letnią gwarancją na konstrukcję wsporczą.Gwarancja na panele fotowoltaiczne, falowniki, wydajność oraz konstrukcję wsporczą stanowi kryterium oceny ofert i będzie liczona od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Podane wymogi są wymaganiami minimalnymi. Wykonawcę będzie obowiązywał okres gwarancji wskazany w formularzu ofertowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna, że warunek w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował należycie minimum trzy zamówienia polegające na dostawie, montażu i uruchomieniu instalacji fotowoltaicznych o mocy minimum 49,00 kW, a także załączy dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane należycie,2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:a) co najmniej 1 osobą posiadającą:- uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowlanej (zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,- wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.b) co najmniej 1 osobą posiadającą:- uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnejw zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,- wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.c) co najmniej 1 osobą posiadającą:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeńw specjalności konstrukcyjno - budowlanej (zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.d) najmniej 1 osobą posiadającą:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,- wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.e) montażystów posiadających aktualny certyfikat wydawany przez Urząd Dozoru Technicznego potwierdzający posiadanie kwalifikacji do instalowania systemów fotowoltaicznych oraz osoby posiadające uprawnienia SEP typu D: co najmniej 3 montażystów, w tym:- co najmniej 1 osoba z certyfikatem UDT;- co najmniej 2 osoby z uprawnieniami posiadającymi uprawnienia SEP (Stowarzyszenie Elektryków Polskich) typu D uprawniające do wykonywania prac elektrycznych na stanowisku dozoru i eksploatacji.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach