Gmina Biskupice ogłasza przetarg
- Adres: 32-020 Tomaszkowice, Tomaszkowice 455
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (12) 289 70 70
- Data zamieszczenia: 2024-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupice
Tomaszkowice 455
32-020 Tomaszkowice, woj. małopolskie
tel. (12) 289 70 70
REGON: 351556010 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugbiskupice
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zwiększenie efektywności energetycznej poprzez zainstalowanie paneli fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej Gminy Biskupice” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Zwiększenie efektywności energetycznej poprzez zainstalowanie paneli fotowolta-icznych na budynkach użyteczności publicznej Gminy Biskupice”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja stanowiąca załącznik do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający określa kwotę wadiumw wysokości 5 000 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nie-przerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 p.z.p. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym prze-dłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Wadium może być wnoszo-ne według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zama-wiającego: Małopolski Bank Spółdzielczy w Wieliczce, nr konta: 63 86190006 0010 0200 3131 0008. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) sytuacja ekonomiczna lub finansowej,W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający będzie żądać, podmiotowych środków dowodowych w postaci:Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 200 000 zł.2) zdolność techniczna i zawodowa.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:a) wykazu dostaw wykonanych (zał. nr 5 do SWZ) nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:dwóch dostaw i montażu odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy te zostały wykonane, a jeżeli wykonawcaz przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty o wartości minimum 200 000 zł brutto,b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę(zał. nr 4 od SWZ) do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:1) uprawnieniabudowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacjii urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych uprawniających do projektowania obiektu budowlanego lub kierowania robotami budowlanymi związanymiz obiektem budowlanym, takim jak: sieci, instalacje i urządzenia elektrycznei elektroenergetyczne (…).Zamawiający także uzna rodzaj uprawnień odpowiadający wyżej opisanym, a wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-27
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z uruchomieniem
Dodano: 2024-04-14 - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z uruchomieniem
Dodano: 2024-02-12 - Wykonanie instalacji fotowoltaicznych na obiektach Gminy Wiśniowa.
Dodano: 2023-11-09 - Zaprojektowanie, dostawa i montaż dwóch instalacji fotowoltaicznych dla budynków Uniwersytetu Rolniczego (...), zlokalizowanych w Rząsce przy ul. Krakowskiej 2b oraz przy ul. Krakowskiej 11
Dodano: 2023-07-26 - Dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej na dachach budynków KSSiP w Krakowie ul. Przy Rondzie 5
Dodano: 2023-04-27 - Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku E i F Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie
Dodano: 2023-04-14 - Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku E i F Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie
Dodano: 2023-01-20 - Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku E i F Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie
Dodano: 2023-01-20 - Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Kalwaria Zebrzydowska z podziałem na 11 zadań w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-01-03 - Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku E i F Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie
Dodano: 2022-10-05