Przetargi.pl
Budowa instalacji do doczyszczania selektywnie zebranych frakcji odpadów tj. krótkiej linii sortowniczej w istniejącym budynku sortowni odpadów na terenie RIPOK w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa.

Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 73110 Stargard Szczeciński, ul. Bogusława IV
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 573 35 36, , fax. 91 573 35 36
  • Data zamieszczenia: 2017-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Bogusława IV 15
    73110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 573 35 36, , fax. 91 573 35 36
    REGON: 32073773800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzo.stargard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa instalacji do doczyszczania selektywnie zebranych frakcji odpadów tj. krótkiej linii sortowniczej w istniejącym budynku sortowni odpadów na terenie RIPOK w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji do doczyszczania selektywnie zebranych frakcji odpadów tj, krótkiej linii sortowniczej w istniejącym budynku sortowni odpadów na terenie RIPOK w Lęczycy, gm. Stara Dąbrowa. 2 Na przedmiot umowy składają się m. in.: A. Prace projektowe obejmujące: a) Opracowanie kompletnej technologicznej dokumentacji projektowej obejmującej budowę krótkiej linii sortowniczej. B. Dostawy obejmujące: a) dostawę kompletnej krótkiej linii technologicznej sortowni, b) dostawę urządzeń pomocniczych, C. Prace montażowe, tj.: wykonanie krótkiej linii technologicznej sortowni. D. Próby Końcowe obejmujące: a) próby rozruchowe obejmujące rozruch technologiczny, b) ruch próbny. E. Przeszkolenie pracowników sortowni Zamawiającego. F. Próby Eksploatacyjne. G. Sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu: a) wykazu części zamiennych, szybko zużywających się i materiałów eksploatacyjnych zalecanych Zamawiającemu, b)dokumentacji powykonawczej montażowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienie został przedstawiony w Załączniku do SIWZ – Wymagania Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42990000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2 - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3 - aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4 - W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 ustawy, wykonawcy mają obowiązek złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, albo informację o tym, że nie należą do grupy kapitałowej, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz., w terminie, o którym mowa w SIWZ w pkt 12 ppkt 4). Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach