Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Karścino – działki nr 171/5, 146/2 obręb Karścino, Gmina Karlino

Gmina Karlino ogłasza przetarg

  • Adres: 78230 Karlino, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 117 273, , fax. 943 117 410
  • Data zamieszczenia: 2017-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karlino
    Plac Jana Pawła II 6
    78230 Karlino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 117 273, , fax. 943 117 410
    REGON: 52539800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.karlino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Karścino – działki nr 171/5, 146/2 obręb Karścino, Gmina Karlino
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, w tym m.in.: 1. Wykonanie kanalizacji deszczowej, oświetlenia drogowego, kanalizacji teletechnicznej oraz nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowej i chodników dla pieszych na działce nr 146/2 odcinek C–B w hm 2+25,0 – 3+05,0 Zakres a) Kanalizacja deszczowa – od istniejącej studni D9 do studni D5 wraz z przykanalikami i wpustami ulicznymi.  roboty pomiarowe;  roboty ziemne i rozbiórkowe związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej jezdni, zjazdów i chodników;  wykonanie odwodnienia: sieć kanalizacji deszczowej z przykanalikami i wpustami ulicznymi, studniami;  uporządkowanie terenu;  wykonanie prób szczelności instalacji kanalizacji deszczowej; b) Oświetlenie drogowe – od istniejącej lampy drogowej usytuowanej w hm 3+01,0 (na działce nr 60, przy zjeździe w drogę na działce nr 62/1) do lampy w hm 2+36,8. Na wskazanym odcinku drogi do wykonania jest jedna lampa drogowa.  roboty pomiarowe;  rozebranie nawierzchni asfaltowej;  wykonanie wykopów liniowych;  ułożenie kabli zasilających. Uwaga! – Poza przewodami łączącymi budowane latarnie uliczne należy również uwzględnić dodatkowy odcinek przewodu o długości wystarczającej do podłączenia do niego latarni ulicznej usytuowanej przy posesji na działce nr 177. Przewód ten ma być przeprowadzony od latarni usytuowanej przy posesji na działce nr 145/1 przepustem kablowym pod drogą na przeciwległą stronę tej drogi, a następnie ma być zwinięty w zwój i zakopany tuż przed studnią kanalizacji deszczowej oznaczonej na rysunku „Projekt zagospodarowania terenu – uzbrojenie terenu cz. I” jako studnia D5. Powyższe ma na celu umożliwienie w przyszłości doprowadzenia tego przewodu do kolejnej latarni ulicznej, w trakcie budowy kolejnego odcinka sieci oświetlenia drogowego, bez konieczności rozbierania nawierzchni drogowych i chodników wykonanych w ramach obecnej inwestycji.  ułożenie kabli pod drogami – w przepustach kablowych z rur PCV- do wykonania trzy przepusty kablowe pod drogą;  montaż fundamentów pod słupy oświetleniowe;  montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych 8m (wysokość liczona od poziomu gruntu do oprawy oświetleniowej tj. wys. słupa 7m + wys. wysięgnika 1m);  montaż opraw oświetleniowych LED;  podłączenie przewodów;  uporządkowanie terenu;  pomiary i badania instalacji. c) Kanalizacja teletechniczna - od istniejącej studzienki teletechnicznej usytuowanej na działce nr 60 (przy zjeździe w drogę na działce nr 62/1) do studzienki zaprojektowanej u zbiegu działek 145/2 i 145/3.  roboty pomiarowe;  rozebranie nawierzchni asfaltowej;  wykonanie wykopów wąskoprzestrzennych;  ułożenie rur i studni kablowych w wykopie;  zasypanie wykopu;  uporządkowanie terenu;  pomiary i badania instalacji – inwentaryzacja powykonawcza. d) Roboty drogowe – odcinek drogi o długości 80 m.b.  roboty pomiarowe;  roboty przygotowawcze;  roboty rozbiórkowe;  roboty ziemne;  wykonanie ław betonowych, krawężników i obrzeży betonowych;  wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej z mieszanki mineralno-asfaltowej o szerokości w świetle krawężników wynoszącej 5,0 m. Uwaga! - W obrębie skrzyżowania z drogą gminną zlokalizowaną na działce nr 171/5, należy utrzymać jednakową szerokość pasa jezdni z nawierzchnią bitumiczną oraz przeprowadzić przez to skrzyżowanie ścieki terenowe biegnące po obu stronach tego pasa. Za ściekiem terenowym występującym od strony drogi gminnej (zlokalizowanej na działce nr 171/5) następuje zmiana nawierzchni drogi z nawierzchni bitumicznej na nawierzchnię zabrukowaną kostką betonową;  wykonanie zjazdów, z nawierzchnią z kostki betonowej brukowej o grubości 8cm koloru czerwonego (Uwaga ! - Do zakresu wykazanego w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, - należy doliczyć wykonanie zjazdu na posesję na działce oznaczonej numerem 145/1. Wykonanie tego zjazdu jest uwzględnione w Przedmiarze robót – zał. nr 10 do SIWZ.);  wykonanie ścieków terenowych;  wykonanie terenów zielonych na całej szerokości działek;  pielęgnacja powierzchni trawników w okresie wzrostu trawy do pierwszego koszenia wraz z pierwszym koszeniem;  regulacja istniejącej infrastruktury (kratki, włazy, zawory studzienki);  oznakowanie – stała organizacja ruchu. 2. Wykonanie kanalizacji deszczowej, oświetlenia drogowego, kanalizacji teletechnicznej oraz nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowej i chodników dla pieszych na działce nr 171/5 odcinek B–I w hm 0+00,0 – 1+27,4. Zakres a) Kanalizacja deszczowa – od studni D7 do studni D23 wraz z przykanalikami i wpustami ulicznymi.  roboty pomiarowe;  roboty ziemne i rozbiórkowe związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej jezdni, zjazdów i chodników;  wykonanie odwodnienia: sieci kanalizacji deszczowej z przykanalikami i wpustami ulicznymi, studniami;  uporządkowanie terenu;  wykonanie prób szczelności instalacji kanalizacji deszczowej; b) Oświetlenie drogowe – jeden słup drogowy z potrójnym wysięgnikiem oraz trzy słupy parkowe.  roboty pomiarowe;  rozebranie nawierzchni asfaltowej;  wykonanie wykopów liniowych;  ułożenie kabli zasilających;  ułożenie kabli pod drogami – w przepustach kablowych z rur PCV;  montaż fundamentów pod słupy oświetleniowe;  montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych 8m (słup drogowy – wys. słupa 7m + wysokość wysięgników 1m) i 6m (słupy parkowe);  montaż opraw oświetleniowych LED;  podłączenie przewodów;  uporządkowanie terenu;  pomiary i badania instalacji. c) Kanalizacja teletechniczna.  roboty pomiarowe;  wykonanie wykopów wąskoprzestrzennych;  ułożenie rur i studni kablowych w wykopie;  zasypanie wykopu;  uporządkowanie terenu;  pomiary i badania instalacji. d) Roboty drogowe.  roboty pomiarowe;  roboty przygotowawcze;  roboty rozbiórkowe;  roboty ziemne;  wykonanie ław betonowych, krawężników i obrzeży betonowych;  wykonanie ciągów pieszo-jezdnych o nawierzchni z kostki betonowej brukowej o grubości 8cm koloru szarego;  wykonanie zjazdów, z nawierzchnią z kostki betonowej brukowej o grubości 8cm koloru czerwonego (Uwaga ! - Do zakresu wykazanego w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, należy doliczyć wykonanie zjazdu na posesję na działce oznaczonej numerem 176. Wykonanie tego zjazdu jest uwzględnione w Przedmiarze robót – zał. nr 10 do SIWZ.);  wykonanie ścieków terenowych;  wykonanie terenów zielonych na całej szerokości działek;  pielęgnacja powierzchni trawników w okresie wzrostu trawy do pierwszego koszenia wraz z pierwszym koszeniem;  regulacja istniejącej infrastruktury (kratki, włazy, zawory studzienki);  oznakowanie – stała organizacja ruchu. 3. Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej zgodnej z ZUDP, zatwierdzonej w Starostwie Powiatowym w Białogardzie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233225-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy 32 1020 2791 0000 7602 0247 0219 w banku PKO BP S.A. z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. 4. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy: - w formie oryginału dołączyć do oferty w osobnej kopercie opisanej nazwą i adresem wykonawcy, bez wpinania do oferty - w formie kopii poświadczonej za zgodność przez wykonawcę, którą zaleca się dołączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia powinna ona być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 2) nazwę postępowania; 3) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; 4) kwotę gwarancji/poręczenia; 5) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy; 6) termin ważności gwarancji/poręczenia zgodny z terminem związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów powinien przedłożyć dokumenty, przy pomocy których udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się zamówienie, odpowiedniego zasobu. Z treści przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą dokumentu powinno jednoznacznie wynikać: (a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, (b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, (c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, (d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W zakresie nieuregulowanym niniejszym dokumentem, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (zawierającej informacje podawane podczas otwarcia ofert oraz kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Obowiązku, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie stosuje się w przypadku gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach