Przetargi.pl
dostawa rozdrabniacza z funkcją rozrywania worków na potrzeby Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Gwiazdowie

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, ul. Polanowska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 103 041 , fax. 598 103 041
  • Data zamieszczenia: 2019-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o.
    ul. Polanowska 43
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 598 103 041, fax. 598 103 041
    REGON: 77067103400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgkim.slawno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa rozdrabniacza z funkcją rozrywania worków na potrzeby Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Gwiazdowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż oraz dostarczenie wraz z montażem rozdrabniacza z rozrywarką do worków, zwanego dalej urządzeniem, w ramach rozbudowy i modernizacji infrastruktury mechaniczno–biologicznego przetwarzania odpadów w Gwiazdowie. 2. Dostarczone urządzenie będzie służyło do rozdrabniania odpadów oraz skutecznego i szybkiego otwierania worków plastikowych z odpadami, opróżniania ich z zawartości i przenoszenia ich na przenośnik taśmowy kanałowy. W plastikowych workach znajdować się będą zarówno odpady zmieszane, jak i odpady pochodzące z selektywnej zbiórki. 3. Dostarczone urządzenie musi być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, niepoddane wcześniej żadnym naprawom, dopuszczone do obrotu i stosowania, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, musi odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie może być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz musi spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 4. Szczegółowy opis urządzenia objętego przedmiotem zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ. 5. Koszty przeglądów serwisowych dostarczonego i zamontowanego urządzenia, wymaganych do prawidłowego działania tego urządzenia i utrzymania udzielonego dla tego urządzenia okresu gwarancji wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych dokonywanych podczas takich przeglądów serwisowych, należy ująć w kosztach realizacji zamówienia (należy uwzględnić min. 4 przeglądy). 6. Wymagany termin gwarancji na dostarczone i zamontowane urządzenie – 24 miesiące. 7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu i transportu. Koszty i ryzyko transportu, opakowania i ubezpieczenia na czas przewozu oraz montażu wszystkich elementów ponosi wykonawca. 8. Wykonawca przed przekazaniem urządzenia do użytkowania przeszkoli wyznaczonych pracowników zamawiającego z jego obsługi. 9. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnej instalacji odpadów, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Gwiazdowie. 10. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SIWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. 11. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42990000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 10.000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej – poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 84 9317 0002 0000 1616 2000 0010. 4. Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony szczegółowy opis urządzenia – załącznik nr 5 do SIWZ, 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, 5) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach