Przetargi.pl
Budowa infrastruktury technicznej wraz z dostawą i montażem stacjonarnego urządzenia rentgenowskiego do prześwietlania pojazdów na terenie drogowego przejścia granicznego w Budomierzu

Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Geodetów
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 850 36 00 , fax. 17 852 11 30
  • Data zamieszczenia: 2021-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
    ul. Geodetów 1
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 850 36 00, fax. 17 852 11 30
    REGON: 00102300300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpackie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury technicznej wraz z dostawą i montażem stacjonarnego urządzenia rentgenowskiego do prześwietlania pojazdów na terenie drogowego przejścia granicznego w Budomierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury technicznej wraz z dostawą i montażem stacjonarnego urządzenia rentgenowskiego do prześwietlania pojazdów na terenie drogowego przejścia granicznego w Budomierzu. 2. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności: 2.1. wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami dla przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego, o którym mowa w pkt 1, w tym z uwzględnieniem postanowień określonych w art. 29 ust. 5 i 6 ustawy Pzp tj. dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych biorąc pod uwagę między innymi niezbędne warunki do korzystania z obiektów użyteczności publicznej przez osoby niepełnosprawne, czyli dostępne i przystosowane dla każdej osoby w naszym społeczeństwie z możliwością adaptacji do zmian wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami, przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie na jego podstawie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę dla infrastruktury technicznej określonej w Programie Funkcjonalno - Użytkowym dalej „PFU”, 2.2. wykonanie, na postawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej dla ww. zadania inwestycyjnego robót budowlanych związanych z budową obiektów budowlanych (kubaturowych) na terenie Drogowego Przejścia Granicznego w Budomierzu na działkach nr ewid. 508/3 i 374/5 niezbędnej do zainstalowania stacjonarnego urządzenia rentgenowskiego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz niezbędnym wyposażeniem, 2.3. dostawa i montaż stacjonarnego urządzenia rentgenowskiego dalej „Urządzenie RTG” do prześwietlania pojazdów na terenie drogowego przejścia granicznego w Budomierzu wraz z niezbędnym oprogramowaniem i licencjami na zainstalowane programy komputerowe, 2.4. pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie budowy infrastruktury technicznej, montażu i instalacji Urządzenia RTG, 2.5. uruchomienie Urządzenia RTG oraz wykonanie w obecności przedstawicieli Zamawiającego wszystkich wymaganych testów i pomiarów, 2.6. przeszkolenie pracowników Zamawiającego na zasadach określonych w pkt 34 Specyfikacji Funkcjonalno-Technicznej Urządzenia RTG, 2.7. świadczenie usług gwarancyjnych w tym bezpłatny serwis prewencyjny i naprawczy Urządzenia RTG. 3. Urządzenie RTG, o którym mowa w ppkt 2.3 winno być urządzeniem całkowicie bezpiecznym dla obsługi oraz otoczenia - spełniającym wszystkie wymagania bezpieczeństwa promieniowania zawarte w odpowiednich przepisach i normach prawa polskiego (ustawa Prawo atomowe i rozporządzenia wykonawcze) oraz prawa europejskiego i międzynarodowego (w tym: Międzynarodowej Agencji Energii Atomowej, Międzynarodowej Komisji Ochrony Radiologicznej-ICRP60 oraz Światowej Organizacji Zdrowia). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 5 do SIWZ (plik skompresowany), tj. w szczególności dokumentacja w skład, której wchodzi: 1.1. Program Funkcjonalno Użytkowy w tym: a) Koncepcja projektowa część opisowa, b) Koncepcja projektowa część graficzna, 1.2) Opina geotechniczna dla projektowanego budynku skanera RTG na działkach o numerach ewidencyjnych 508/3, 374/5 obręb 0005 Budomierz na terenie drogowego przejścia granicznego w Budomierzu, 1.3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dalej „STWiORB”, 1.4) Warunki przyłączeniowe wydane przez ZOPG w Korczowej, 1.5) Wypis z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, 1.6) Kopia mapy zasadniczej, 1.7) Mapa ewidencyjna gruntu, 1.8) Informacja o braku podstaw do wydania decyzji środowiskowej, 1.9) Zgoda na dysponowanie nieruchomością o nr ewid. 508/3, 374/5 w tym: 1.9.1) umowa użyczenia z dnia 22 lipca 2019 r. 1.9.2) aneks nr 1 do umowy użyczenia z dnia 20.11.2019 r. 1.2. Specyfikacja Funkcjonalno-Techniczna dla Urządzenia RTG, 5. Zgodnie z art. 658, w zw. z art. 656, w zw. z art. 638, w zw. z art. 568 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 z późn. zm.) dalej zwany „KC” okres rękojmi na wady nieruchomości wynosi 5 lat (60 miesięcy), wobec tego wymagany okres rękojmi na wszystkie wykonane roboty budowlane, w tym prace instalacyjne i montażowe nie może być krótszy niż 5 lat (60 miesięcy) licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Zgodnie z art. 556 w zw. z art. 561, w zw. z art. 568 KC okres rękojmi na wady rzeczy inne niż nieruchomości wynosi 2 lata (24 miesiące), wobec tego wymagany okres rękojmi na wszystkie urządzenia nie może być krótszy niż 2 lata (24 miesiące) licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami KC. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: 6.1. 10 lat (120 miesięcy) na Urządzenie RTG wraz ze wszystkimi elementami, podzespołami i zespołami, sprzętem informatycznym oraz zabezpieczenie antykorozyjne, w tym także bezpłatny serwis prewencyjny oraz serwis naprawczy, o którym mowa w pkt 10.3, 6.2. 5 lat (60 miesięcy) na elementy infrastruktury towarzyszącej, niezbędne do prawidłowej organizacji pracy Urządzenia RTG (bramy, inne urządzenia i systemy monitoringu), 6.3. 5 lat (60 miesięcy) na wytworzony interfejs komunikacyjny, służący do integracji systemu obsługującego Urządzenie RTG z systemem Cyfrowa Granica, w tym na wszystkie wytworzone funkcjonalności i mechanizmy wymiany komunikatów, 6.4. 5 lat (60 miesięcy) na wszystkie wykonane roboty budowlane, w tym prace instalacyjne i montażowe, 6.5. 5 lat (60 miesięcy) lub gwarancja producenta, o ile jest dłuższa na przedmiot umowy tj. meble w budynku obsługi, 6.6. 2 lata (24 miesiące) lub gwarancja producenta, o ile jest dłuższa na pozostałe drobne wyposażenie budynku obsługi (sprzęt AGD, akcesoria itp.). 7. Okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 6. liczony będzie od dnia obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 8. Wykonawca udzieli gwarancji dla każdego z elementów przedmiotu umowy na zasadach określonych we wzorze umowy. 9. Przedłużenie okresu obowiązywania gwarancji na Urządzenie RTG wraz ze wszystkimi elementami, podzespołami i zespołami oraz sprzętem informatycznym oraz zabezpieczeniem antykorozyjnym, w tym także bezpłatny serwis prewencyjny oraz serwis naprawczy, Wykonawca określi w złożonej ofercie. Przedłużony przez Wykonawcę okres obowiązywania gwarancji na Urządzenie RTG poddany będzie ocenie na zasadach określonych w pkt 14 SIWZ. W celu dokonania oceny oferty Wykonawca w pkt 7 Formularza oferty winien zaznaczyć tylko jedno właściwe pole o treści „Okres gwarancji na Urządzenie RTG, w tym świadczenie usług bezpłatnego serwisu prewencyjnego i naprawczego”. 10. Usługi gwarancyjne obejmują w swym zakresie bezpłatny serwis prewencyjny oraz serwis naprawczy w następującym zakresie: 10.1. nieodpłatne dostarczenie i montaż części zamiennych do Urządzenia RTG wymaganych do dokonania naprawy/serwisu, 10.2. asystę doradczo - techniczną w okresie 3 pierwszych miesięcy od rozpoczęcia eksploatacji Urządzenia RTG, polegającą na całodobowej możliwości kontaktu z osobami świadczącymi usługę asysty telefonicznie i pocztą elektroniczną wraz z gwarancją przyjazdu doradcy technicznego na miejsce instalacji Urządzenia RTG w czasie do 3 godzin od chwili zgłoszenia takiego żądania przez obsługę skanera, 10.3. serwis prewencyjny polegający na dokonywaniu nieodpłatnych okresowych przeglądów konserwujących, których celem jest utrzymanie Urządzenia RTG w sprawności funkcjonalnej. Przeglądy prewencyjne Urządzenia RTG mają być dokonywane nie rzadziej, niż co 3 miesiące. Zamawiający wymaga aby łączny wymiar czasu trwania serwisu prewencyjnego w okresie 1 roku nie przekroczył 192 godziny. Skrócenie łącznego wymiaru serwisu prewencyjnego w ciągu roku poddane będzie ocenie na zasadach określonych w pkt 14 SIWZ. W celu dokonania oceny oferty Wykonawca w pkt 8 Formularza oferty winien zaznaczyć tylko jedno właściwe pole o treści: „Łączny wymiar serwisu prewencyjnego w skali 1 roku w ilości 192 godziny” lub „Łączny wymiar serwisu prewencyjnego w skali 1 roku mieszczący się w przedziale od… - …. godzin”, 10.4. serwis naprawczy obejmujący nieodpłatne diagnozowanie i naprawę uszkodzeń, dysfunkcji i wad Urządzenia RTG ujawnionych w trakcie jego użytkowania, 10.5. serwis naprawczy obejmujący nieodpłatną wymianę wadliwych elementów lub podzespołów Urządzenia RTG. 11. Naprawy będą dokonywane z uwzględnieniem czasu trwania i częstotliwości przerw technologicznych oraz będą dokonywane w miejscu eksploatacji Urządzenia RTG, chyba, że z przyczyn technicznych lub technologicznych naprawa na miejscu nie będzie możliwa. 12. W trakcie trwania okresu gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest, w przypadku wprowadzenia przez producenta Urządzenia RTG nowego oprogramowania do interpretacji obrazu lub nowych jego wersji, do dokonania aktualizacji systemu i do przeprowadzenia szkolenia uzupełniającego dla operatorów systemu w zakresie nowego systemu do interpretacji obrazu. 13. W ramach serwisu gwarancyjnego Wykonawca zapewni możliwość zgłaszania usterek i awarii Urządzenia RTG on-line. Wykonawca będzie monitorował na bieżąco wszelkie zgłoszenia i reakcje serwisu oraz cyklicznie raz na kwartał będzie przedstawiał raporty Zamawiającemu. 14. Świadczenie usług gwarancyjnych musi być wykonywane przez serwis autoryzowany producenta Urządzenia RTG lub jego oficjalnego przedstawiciela w Polsce. 15. Podmiot, który będzie odpowiedzialny za świadczenie usług gwarancyjnych musi posiadać Zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki, ul. Bonifraterska 17, 00 - 203 Warszawa, na uruchomienie oferowanego Urządzenia RTG zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (tj.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1792 z późn. zm.), dalej „ustawa Prawo atomowe”. W przypadku, gdy podmiotem świadczącym usługi gwarancyjne będzie inny podmiot niż dostawca Urządzenia RTG - Zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki, o którym mowa w zdaniu pierwszym należy przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu przystąpienia do świadczenia tych usług. 16. Gwarancja jest niezależna od rękojmi, o której mowa w pkt 5 licząc od dnia obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 17. W przypadku odniesienia się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do norm europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, ocen technicznych, systemów referencji i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza, aby oferowane rozwiązanie spełniało inne normy, pod warunkiem zapewnienia spełnienia wszystkich cech, parametrów, wydajności i funkcjonalności, które zostały określone w SIWZ oraz zgodność wykonania przedmiotu zamówienia z przepisami prawa powszechnie obowiązującego. 18. Zastosowane materiały, dostarczone wyroby i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w dokumentacji, muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, spełniać wymogi ustawy z dnia 16.04.2014 r. o wyrobach budowlanych (tj.: Dz. U. z 2020 r. poz. 215) wraz z przepisami wykonawczymi oraz muszą posiadać deklaracje zgodności z PN lub aprobatą techniczną. 19. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przed upływem terminu składania ofert dokonanie wizji lokalnej terenu objętego realizacją prac, których dotyczy przedmiot zamówienia w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót budowlanych, usług i dostaw będących przedmiotem zamówienia oraz skalkulowania oferty. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa i jej odbycie nie jest warunkiem złożenia oferty. Przeprowadzenie wizji lokalnej może odbyć się po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, z wyprzedzeniem co najmniej 2 dni roboczych. Wykonawca zainteresowany wizją lokalną winien złożyć w tej sprawie wniosek do Zamawiającego z proponowanym terminem wizji lokalnej i wykazem osób (imię i nazwisko) biorących w niej udział, pocztą elektroniczną na adres: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl . 20. Pozostałe wymogi co do realizacji przedmiotu zamówienia w tym stosowanie przez Zamawiającego klauzul społecznych zostały opisane w SIWZ wraz z załącznikami umieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego: www.podkarpackie.kas.gov.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach