Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych będących realizacją zadania p.n.: „Budowa drogi leśnej nr 30 w Leśnictwie Hadle”

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kańczuga ogłasza przetarg

  • Adres: 37-220 Kańczuga, ul. Węgierska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6402560 , fax. 16 6402581
  • Data zamieszczenia: 2021-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kańczuga
    ul. Węgierska 32
    37-220 Kańczuga, woj. podkarpackie
    tel. 16 6402560, fax. 16 6402581
    REGON: 65001682200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_kanczuga/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych będących realizacją zadania p.n.: „Budowa drogi leśnej nr 30 w Leśnictwie Hadle”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Lokalizacja inwestycji: Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana będzie na terenach leżących w granicach administracyjnych gminy Markowa. Działki po których przebiega droga stanowią własności, Skarbu państwa (zarządzający: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kańczuga). Usytuowanie przedsięwzięcia: Województwo: Podkarpackie Powiat: Łańcut Gmina: Markowa Miejscowość: Tarnawka Działki: 3644, 3645, 3646, 3647, 3648 3.1.2. Przedmiot i zakres inwestycji: Przedmiotem inwestycji jest budowa drogi leśnej Nr 30 w leśnictwie Hadle, m. Tarnawka km 0+000 – 1+343,20 służącej jako dojazd do kompleksów leśnych w Leśnictwie Hadle Nadleśnictwo Kańczuga, przebudowę i budowę przepustów pod korona drogi wraz z rowami przydrożnymi. Przedmiotowa inwestycja w swym zakresie obejmuje: 1) Budowę jezdni o nawierzchni ulepszonej - kruszywo z powierzchniowym ulepszeniem emulsją asfaltową, na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem 2) Budowa mijanek o konstrukcji jak jezdnia 3) Budowę zjazdów indywidualnych z drogi głównej oraz ze składów 4) Budowę składnic o nawierzchni gruntowej/ulepszonej kruszywem 5) Wykonanie przejazdów z płyt drogowych 6) Budowę rowów otwartych 7) Wykonanie przepustów pod koroną drogi/pod zjazdami z umocnieniem na wlocie i wylocie 8) Montaż wodospustów w nawierzchni z umocnieniem skarpy 9) wycinkę drzew oraz karczowanie i wywóz karpiny, 10) umocnienie poboczy materiałem kamiennym 11) umocnienie wlotów/wylotów przepustów narzutem kamiennym na podsypce cementowo- piaskowej 1:2 3.1.3. Istniejący stan zagospodarowania terenu W stanie istniejącym na obszarze tym umiejscowiony jest szlak zrywkowy o nawierzchni gruntowej nieulepszonej szerokości ok 3,0m, brak poboczy gruntowych. Nawierzchnia szlaku wykazuje silne deformacje w profilu podłużnym i poprzecznym. 3.1.4. Podstawowe parametry techniczne zaprojektowanej drogi • Szerokość jezdni - 3,50 m (max: 4,20 na łuku poszerzenia) • Obustronne pobocza - 2 x 0,5 ulepszone kruszywem, 2+0,25 gruntowe • Pochylenia poprzeczne jednostronne jezdni - 3% • Pochylenia poprzeczne poboczy - 6% zakres objęty pracami projektowymi – 1343,20 m, obejmuje: -jezdnię 4 980 m2 -mijanki 340 m2 -place składowe: utwardzone: 2 170 m2, gruntowe: 1 600 m2 -zjazdy 280 m2 -rowy przydrożne 2 700m 3.1.5. Odwodnienie Odwodnienie powierzchniowe drogi na całym odcinku będzie się odbywać poprzez nadanie jezdni odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych, a następnie rowami otwartymi w przyległy do drogi teren. Projektowane rowy posiadać będą szerokość dna 0,5m oraz nachylenie skarp nie większe niż 1:1,5. Ich średnia głębokość wynosić będzie 0,6-1,0m. Z uwagi na rodzaj i charakter planowanych robót nie projektuje się specjalnych urządzeń do oczyszczania wód deszczowych i roztopowych. Wody zgromadzone w rowach otwartych wzdłuż drogi będą wyprowadzone na powierzchnie leśne otwarte lub do rowów które leżą w dotychczasowej zlewni terenów przeznaczonych pod inwestycję. Przepusty Projektuje się przepusty pod koroną drogi oraz pod zjazdami. Przepusty pod koroną drogi usytuowane będą pod kątem 60o w stosunku do osi głównej drogi. Ich średnice wynosić będą O600mm. Pod zjazdami projektuje się przepusty o średnicach O600mm lub O800mm, usytuowane prostopadle do osi zjazdu. Przepusty zostaną umocnione na wlocie i wylocie narzutem kamiennym naturalnym na podsypce cementowo-piaskowej 1:2, na min. powierzchni 4,0m2 dla każdej strony przepustu.. Narzut kamienny klinowany wykonać z kamienia naturalnego łamanego o granulacji 10/20cm. Grubość warstwy narzutu kamiennego - min. 25cm. Przepusty wykonane zostaną z rur dwuściennych karbowanych o gładkiej ściance wewnętrznej z PEHD o klasie sztywności min. SN8 i odpowiednich średnicach. Zostaną one ułożone na 15cm podsypce z piasku 0-2mm i obsypane takim samym materiałem do wysokości co najmniej 15cm ponad wierzch rury. Wodospusty Zaprojektowano wodospusty z prefabrykowanych elementów żelbetowych, których zadaniem będzie ujęcie wody spływającej powierzchniowo jezdnią i odprowadzenie do rowów otwartych. Zostaną one ułożone w górnej warstwie nawierzchni, sytuowane pod kątem 60o do osi głównej drogi. Szerokość wewnętrzna wynosić będzie 100mm. Przy wylocie do rowu skarpę, dno i przeciwskarpę umocnić narzutem kamiennym luzem (na skarpie formując rynnę spływową. Element betonowy powinien być wykonany z betonu klasy min. C25/30. Należy zapewnić szczelne połączenie między elementami. Dopuszcza się zastosowanie pokrewnych elementów betonowych o świetle nie mniejszym niż 100x100mm. 3.1.6. Rozwiązania sytuacyjne Na całym odcinku droga przebiega po istniejącym śladzie szlaku zrywkowego. Zaprojektowano drogę o szerokości jezdni 3,50m. Na łukach poziomych przewidziano poszerzenia jezdni – maksymalnie do 4,20m. Odcinek objęty opracowaniem rozpoczyna się w km 0+000,00 od skrzyżowania z droga leśną nr 28 – droga leśna główna (wewnętrzna). Jest to skrzyżowanie zwykłe jednopoziomowe typu T. W dokumentacji projektowej przewidziano wyłukowanie krawędzi jezdni w obrębie skrzyżowania łukami kołowymi o promieniach 7,0 i 14,0m. Na rozpatrywanym odcinku brak skrzyżowań z innymi drogami, droga posiada wyłącznie zjazdy indywidualne. Koniec opracowania w km 1+343,20 łączy się z istniejącą drogą gminną o nawierzchni gruntowej. W miejscu tym ustawiony jest szlaban. Wyłukowanie krawędzi jezdni w obrębie skrzyżowania łukami kołowymi o promieniach 8,0 i 10,0m. 3.1.7. Konstrukcja Nawierzchni 1)Jezdnia 25 cm W-wa ścieralna - mieszanka niezwiązana stabilizowana mechanicznie 31,5-63mm z powierzchniowym utrwaleniem* 30cm Podbudowa zasadnicza z gruntu ulepszonego spoiwem hydraulicznym o Rm=2,5 MPa Razem 55cm 2)Pobocze: (w części ulepszonej kruszywem) 25 cm W-wa mieszanki niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie 0-31,5mm 3)Zjazd indywidualny: 25 cm W-wa ścieralna - mieszanka niezwiązana stabilizowana mechanicznie 0-31,5mm 30cm Podbudowa zasadnicza gruntu ulepszonego spoiwem hydraulicznym o Rm=2,5 MPa Razem 55cm 4)Składnica utwardzona: 20 cm W-wa mieszanki niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie 0-31,5mm 5) Przejazdy z płyt: 15cm W-wa ścieralna - płyty betonowe zbrojone 10 cm W-wa podbudowy - mieszanka niezwiązana stabilizowana mechanicznie 0-31,5mm 30cm Podbudowa zasadnicza gruntu ulepszonego hydraulicznym o Rm=2,5 MPa Razem 55cm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach